Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy tak przyspiesza M50B25 Vanos?
Autor Wiadomość
DonElton 
Liryczny Sadysta


BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 306
Skąd: WGM
Wysłany: 26-06-15, 23:22   

Jak do 3500k rpm jedzie słabo to sprawdził bym przewody od czujnika wałka rozrządu ( kabelek wychodzi spod nastawnika vanosa, i chowa się pod kolektorem. Jesli otulinka kabli jest popękana to czujnik pewnie uwalony.
_________________
Ozonatory 10g - PW :)
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 04-07-15, 22:30   

DonElton napisał/a:
Jak do 3500k rpm jedzie słabo to sprawdził bym przewody od czujnika wałka rozrządu ( kabelek wychodzi spod nastawnika vanosa, i chowa się pod kolektorem. Jesli otulinka kabli jest popękana to czujnik pewnie uwalony.

A to ogólnie wpływa na osiągi? Brat lukał i on jest niby trochę od oleju bo się sączy z pokrywy zaworów.. Czekam na przejściowe OBD żeby kompa podpiąć.
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39275
 
 
Tomix 



BMW: E36
Imię: Tomek
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Paź 2014
Posty: 194
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 04-07-15, 22:36   

wik1992 napisał/a:
Według mnie bez szału, na poziomie m52b25.


m52b25 objedzie m50b25 sprawdzone wielokrotnie :P

może dlatego że wiele m50 jest już zmęczone i na hamowni zawsze daleko od serii
 
 
 
Niccco19 



BMW: E36 320i
Imię: Damian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 139
Skąd: Chojnice
Wysłany: 04-07-15, 23:20   

danieldeni20 napisał/a:
Coś o rozrządzie czytałem i wina może być też z kompem.. Po 9latach na sekwencji LPG by się tak nie zmulił..będzie kasa to pojedziemy sprawdzić najpierw rozrząd..
Co do sprawdzania to nie mam z kim bo mieszkam koło Łeby i nie znam nikogo kto ma pb r6 tylko 2.0d przed lifty w e46.. Mało kto ma tutaj bmw...
Ma 300tys odkupiona od właściciela co miał ją 8lat..oleju nic nie bierze tyle co się standardowo spod klawy spoci ale też wymienimy..

Z tego co wiem to powinna śmigać po Łebie E46 328i srebrny sedan w manualu,bo jakieś 9mies sprzedałem moją kolesiowi właśnie stamtąd.Jest właścicielem jakiegoś tam parkingu płatnego,więc poszukaj i spróbuj się z nim czy pójdzie dużo lepiej od Twojej ;)
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=48900 <-----Moja czarna szczała :lol:


B.M.W.- Bardzo Mądry Wydatek :D
 
 
grabolek363 


BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 1818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-07-15, 23:22   

Najlepsze są M50B25NV. Miałem M50B25 z Vanosem i faktycznie nie urywało to dupy(ale to był zajazd i pewnie miało z 600-700tyś..), za to znajomy Ma M50nv i jest to mega motor, tylko on ma zadbany MEGA, zawsze dogrzewany, nigdy w kitę nie dostaje na zimno etc...). Przebieg 300tyś dla M50B25 nawet z Vanosem, to pryszcz. Nawet po 500tyś, jak osprzęt zdrowy to auto będzie miało seryjne osiągi. Szukałbym problemu w przepływce, bądź w sondach. Sporo można tym stracić po 2X latach zapewne nie są najlepszej kondycji.
_________________
E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317

BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 05-07-15, 06:31   

M50 z vanosem mialo tez problemy z vanosem tez trzeba by popatrzec
_________________
 
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 06-07-15, 18:22   

Niccco19 napisał/a:
danieldeni20 napisał/a:
Coś o rozrządzie czytałem i wina może być też z kompem.. Po 9latach na sekwencji LPG by się tak nie zmulił..będzie kasa to pojedziemy sprawdzić najpierw rozrząd..
Co do sprawdzania to nie mam z kim bo mieszkam koło Łeby i nie znam nikogo kto ma pb r6 tylko 2.0d przed lifty w e46.. Mało kto ma tutaj bmw...
Ma 300tys odkupiona od właściciela co miał ją 8lat..oleju nic nie bierze tyle co się standardowo spod klawy spoci ale też wymienimy..

Z tego co wiem to powinna śmigać po Łebie E46 328i srebrny sedan w manualu,bo jakieś 9mies sprzedałem moją kolesiowi właśnie stamtąd.Jest właścicielem jakiegoś tam parkingu płatnego,więc poszukaj i spróbuj się z nim czy pójdzie dużo lepiej od Twojej ;)


Taka pognita trochę z lusterkami chowanymi elektrycznie ku przedniej masce? Bo tylko taką widziałem z 2 rurką a resztę 2.0d znam z okolic .. ;p
Auto ma chyba wyciete Katy a z sądami nie wiem jak .. Po odpaleniu auta jest CHECK.
Tydzień temu kupiłem kabel OBD 1 ale jeszcze nie przyszedł ;/
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39275
 
 
grabolek363 


BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 1818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-15, 19:29   

żeby połączyć się z M50 musisz mieć kabel na ten port rs 232 czy jakoś tak, na USB nawet jakbyś robił przysiady to nie pójdzie.
_________________
E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317

BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309
 
 
KajocinA 


BMW: E34 525iAT
Imię: Sebastian
Silnik: m50b25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 1534
Skąd: Łomża
Wysłany: 06-07-15, 21:38   

panowie co znaczy te oznaczenie nv?

mam w rodzinie e34 m50b25iAT i zbiera sie fajnie ;]
 
 
butelky 



BMW: e36
Nadwozie: Compact
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 874
Skąd: lubelskie
Wysłany: 06-07-15, 22:07   

NV=Non Vanos ;)
 
 
pacos 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 299
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: 06-07-15, 22:07   

nv czyli bez vanosa
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 08-07-15, 08:23   

KajocinA napisał/a:
panowie co znaczy te oznaczenie nv?

mam w rodzinie e34 m50b25iAT i zbiera sie fajnie ;]

Masz film jak to się zbiera? Bo fajnie może różnie wypaść.. :p
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39275
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 08-07-15, 10:38   

grabolek363 napisał/a:
żeby połączyć się z M50 musisz mieć kabel na ten port rs 232 czy jakoś tak, na USB nawet jakbyś robił przysiady to nie pójdzie.

Milcz jak masz głupoty pisać :p normalnie pójdzie bo znajomy się wbijał na e34 e36..
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39275
 
 
grucha 



BMW: e90
Silnik: M47+
Pomógł: 187 razy
Wiek: 104
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 3758
Skąd: EL
Wysłany: 08-07-15, 11:08   

danieldeni20, nie piszemy postu jeden p drugim UŻYWAJ "EDYTUJ" :czyta:
PO DRUGIE
danieldeni20 napisał/a:
Milcz jak masz głupoty pisać

hamuj :22:
_________________

 
 
grabolek363 


BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 1818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-15, 11:19   

danieldeni20 napisał/a:
grabolek363 napisał/a:
żeby połączyć się z M50 musisz mieć kabel na ten port rs 232 czy jakoś tak, na USB nawet jakbyś robił przysiady to nie pójdzie.

Milcz jak masz głupoty pisać :p normalnie pójdzie bo znajomy się wbijał na e34 e36..


Chyba żeby ABS sprawdzić, nie ma opcji przez USB zrobić live data w motorach starszych niż m52 i to chyba też musi już być plastikowa pokrywa zaworów. Dodać trzeba ze z inp inpą tez do nich nie podjedzie, potrzebny jest DIS. Gdyby to było takie proste to kolega Kamil nie sprzedawalby interfejsów na forach. Wiec nie pisz bzdur.
_________________
E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317

BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14