Zmiana systemu ASC na DSC E46 |
Autor |
Wiadomość |
ravdnl
BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 572 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 24-12-14, 21:15 Zmiana systemu ASC na DSC E46
|
|
|
Witajcie.
Czy ktokolwiek z was robił już coś takiego?
Bo po nowym roku będę się za to zabierał.
Gdyby ktoś coś wiedział. będę wdzięczny za każde info |
|
|
|
|
ravdnl
BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 572 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 09-01-15, 00:46
|
|
|
Siema. Nikt nic nie pisze. Nikt nic nie wie.
Wniedługim czasie wczucę opis co trzeba dołożyć, co zmienić itd |
|
|
|
|
dzordz
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
|
Wysłany: 09-01-15, 05:19
|
|
|
Jestem ciekaw czy to zadziała , |
_________________
|
|
|
|
|
dzordz
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
|
Wysłany: 15-01-15, 05:43
|
|
|
I jak działasz tam |
_________________
|
|
|
|
|
Ramzees
BMW: E36
Imię: Adam
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Wiek: 36 Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 85 Skąd: SG
|
Wysłany: 17-02-15, 13:34
|
|
|
tez jestem ciekaw takiego swapu |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 17-02-15, 14:42
|
|
|
Zadziałało, wszystko lata
Kolega ravdnl może będzie łaskaw to opisze tutaj proces, ale sporo roboty było z tego co rozmawialiśmy |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
dzordz
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
|
Wysłany: 17-02-15, 14:47
|
|
|
KonradGT napisał/a: | ale sporo roboty było z tego co rozmawialiśmy |
To czyli diała ,bo mam takie cos leżeć całe DSC z e46 ,prosze o szczegółowy opis |
_________________
|
|
|
|
|
ravdnl
BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 572 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 17-02-15, 14:59
|
|
|
Witam. Przepraszam ale mam sporo pracy cały czas i nawet nie zaglądałem
Więc tak.
od początku.
Inna jest pompa ASC/DSC Gabartowo. Więc mocowanie pompy jest inne. Ja zrobiłem je po swojemu ale najrozsądniej pewnie kupić w ASO.
Kolejny element. Do wymiany - Jeden przewód hamulcowy Pompa hamulcowa - Pompa DSC
Dalej. Sama pompa hamulcowa do wymiany. Z tego względu że DSC ma dwa czujniki w pompie.
No oczywiście włącznik (pasuje P&P)
Dalej. Dokładamy do wiązki kilka kabli.
Generalnie różnice opiszę z grubsza bo teraz nie ma mnie w domu i piszę z pamięci.
- Dokładamy żyroskop - Wszystkie przewody bezpośrednio do pompy czyli pompa - Żyroskop
- Czujnik skrętu - ZAsilanie z bezpiecznika , Masa i dwa przewody do pompy.
- Do dołożenia jeden przewód który leci z pompy Dsc i mostkuje sie przeowdem od diody ręcznego.
- Jeden przewód od pompy DSC trzeba zmostkować do starej wiązki od ASC - czujnik poziomu płynu.
Masy W DSC są przykręcone na śróbe do nadwozia a w ASC lecą do mostków (kilka mas i dopiero przykręcone.
Reszta ok 10-15 przewodów mają identyczne kolory. Przez co poprostu obcinamy je od kości ASC i Lutujemy do kości DSC.
Myślę że w miare logiczne?
Podobno czujniki ABS/DSC są inne Ja nie wiem bo robiłem to troszeczkę na innej zasadzie |
|
|
|
|
Raw
BMW: E46
Silnik: M54b22
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 522 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 28-08-15, 00:26
|
|
|
Cześć, z grubsza opis nie co rozjaśnił mi temat, ale czy mógł byś bardziej szczegółowo z tym dokładaniem kabli?
Pozdro |
Ostatnio zmieniony przez Raw 28-08-15, 14:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dzordz
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
|
Wysłany: 28-08-15, 05:51
|
|
|
Raw napisał/a: | Cześć, z grubsza opis nie co rozjaśnił mi temat, ale czy mógł byś bardziej szczegółowo z tym dokładaniem kabli? |
A może wypadało by się przywitać ,w odpowiednim dziale |
_________________
|
|
|
|
|
Raw
BMW: E46
Silnik: M54b22
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 522 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 19-09-15, 02:09
|
|
|
Ten Pan DSC robił w jakim modelu?
Niebawem się za to będę zabierał, posiadam wszystko czego potrzeba do DSC i nie wiem jak bardzo mam brać pod uwagę to co robił ravdnl
Szukałem sporo na ten temat ale nie znalazłem nic konkretnego. Gdyby ktoś znał jakiś adres do pomocnych materiałów bardzo bym prosił. Wolał bym nic nie pokręcić bo później będzie ciężko znaleźć gdzie jest źle.
jedna rzecz mnie martwi. Z tego co zauważyłem kabelek który mam od ASC jest pod innym pinem niż DSC w polifcie. Kostka do ECU. kostki oraz inne potrzebne graty mam z polifta. |
_________________ Moje BMW E46
|
|
|
|
|
Raw
BMW: E46
Silnik: M54b22
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 522 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 07-11-15, 23:51
|
|
|
Jestem po zmianie systemu. Wszystko podpiete, poskładane (brak płynu)
PO zapłonie standard ikonki: Czrwony wykrzyknik ABS i kontrola trakcji.
Po wyjęciu korka ze zbiorniczka na płyn hamulcowy i odwróceniu go gaśnie czerwony wykrzyknik oraz ABS
Kontrola nadal się świeci.
Robiłem Test pompy - pracuje
Test czujników - pracują
Test czujnika skrętu - trybi
Są błędy:
Pomijając ten gdzie chodzi o VIN
Ten pierwszy to rozumiem że chodzi o wyjęty korek. Ale nie wiem czy rozumiem
Jakieś pomysły?:)
EDIT:
2 błąd to nieszczęsna skrzynia - czy w tym przypadku nie pozwoli na poprawne działanie systemu DSC? |
_________________ Moje BMW E46
|
|
|
|
|
|