[e36] problem po swapie |
Autor |
Wiadomość |
pankot
Nowy User - Witamy ;)
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-10-15, 13:48 [e36] problem po swapie
|
|
|
Witam wszystkich , otóż po swapie z m44b19 na m50b25 vanos mam pewien problem , mianowicie auto kreci ,pompa sie nie załącza, iskra jest. Silnik bez ews buda również go nie posiadała wiec to odpada. Po spięciu pompy na krótko paliwo do listwy dochodzi ale wtryski nie podają. Tu się rodzi moje pytanie czy trzeba pozmieniać piny w kostce od wiązki silnika czy wina leży gdzieś indziej i ktoś mógłby mnie nakierować bo sprawdzane było praktycznie wszystko i dalej nie mogę rozwiązać tego problemu. |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 04-10-15, 14:17
|
|
|
Piny pasują P&P.
Sprawdź przekaźnik i bezpiecznik od pompy paliwa. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
tomik
BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 121 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-10-15, 20:47 re
|
|
|
Kolego sprawdz przekaznik ktory załacza wszystkie plusy, pompa bedzie puszczona jak sterownik pusci mase na przekaznik.Reszta powinna zatrybić. |
|
|
|
|
matek91
BMW: e36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 8 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Mar 2015 Posty: 87 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 05-10-15, 13:28
|
|
|
Niby banalne ale kiedyś miałem podobnie i okazało się że wina leżała w tym że zapomniałem podpiąć masy silnika z budą. |
_________________ Sprzedam części do e36, e34 i e30
785 623 577 |
|
|
|
|
pankot
Nowy User - Witamy ;)
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-10-15, 17:37
|
|
|
Wszystko posprawdzane , każda masa podpięta , przekaźniki podmieniane i dalej nie chce współpracować. Możliwe że blokuje immobilizer? |
|
|
|
|
tomik
BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 121 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-10-15, 22:24 re
|
|
|
Po przekreceniu stacyjki komputer puszcza przekazniki ? jesli nie a masz ewsa to zacznij od niego..Jeszcze zostaje ci +z pod stacyjki co uruchamia kompa zobacz czy jest on.. |
|
|
|
|
pankot
Nowy User - Witamy ;)
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-10-15, 22:43
|
|
|
silnik jak i buda jest bez ews |
|
|
|
|
kloku80
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36
Silnik: M43
Dołączył: 18 Wrz 2015 Posty: 9 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 02-01-16, 20:08
|
|
|
Witam mam pytanie czy po zamknieciu auta z pilota ews na pin 1 i 3 powinien odciac zasilanie do pompy paliwa u mnie cały czas jest na tych pinach napiecie i pobiera mi prad na postoju. |
|
|
|
|
tomik
BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 121 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-01-16, 21:23 re
|
|
|
EWS niema nic wspolnego z pompa paliwa ..Pompa paliwa dostaje zasilanie zazwyczaj z przekaznika ktory załacza sterownik silnika po przekreceniu stacyjki .Moze lepiej sprawdz przekaznik czy sie nie skleił.lub jest ominiety. |
|
|
|
|
kloku80
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36
Silnik: M43
Dołączył: 18 Wrz 2015 Posty: 9 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 03-01-16, 08:56
|
|
|
Chodzi mi o ten przekaźnik w EWS on jest cały czas zwarty nie wiem do konca czy nie powinien po zamknięciu zwolnic własnie połączenie miedzy pinami 1 i 3 . |
|
|
|
|
dzordz
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
|
Wysłany: 03-01-16, 09:49
|
|
|
Koło skrzynki bezpieczników w komże silnika ,są przekazniki odpowiadające za odpalenie auta ,wyciągaj po jednym i obserwuj co się się dzieje |
_________________
|
|
|
|
|
Guinamo
Zwykły kierowca
BMW: E36 Touring
Imię: Adam
Silnik: m50b20+LPG
Nadwozie: Touring
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 377 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|