Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[e36] problem po swapie
Autor Wiadomość
pankot 
Nowy User - Witamy ;)

Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 04-10-15, 13:48   [e36] problem po swapie

Witam wszystkich , otóż po swapie z m44b19 na m50b25 vanos mam pewien problem , mianowicie auto kreci ,pompa sie nie załącza, iskra jest. Silnik bez ews buda również go nie posiadała wiec to odpada. Po spięciu pompy na krótko paliwo do listwy dochodzi ale wtryski nie podają. Tu się rodzi moje pytanie czy trzeba pozmieniać piny w kostce od wiązki silnika czy wina leży gdzieś indziej i ktoś mógłby mnie nakierować bo sprawdzane było praktycznie wszystko i dalej nie mogę rozwiązać tego problemu.
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 04-10-15, 14:17   

Piny pasują P&P.

Sprawdź przekaźnik i bezpiecznik od pompy paliwa.
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
tomik 


BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 121
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-10-15, 20:47   re

Kolego sprawdz przekaznik ktory załacza wszystkie plusy, pompa bedzie puszczona jak sterownik pusci mase na przekaznik.Reszta powinna zatrybić.
 
 
 
matek91 


BMW: e36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 87
Skąd: Bytom
Wysłany: 05-10-15, 13:28   

Niby banalne ale kiedyś miałem podobnie i okazało się że wina leżała w tym że zapomniałem podpiąć masy silnika z budą.
_________________
Sprzedam części do e36, e34 i e30
785 623 577
 
 
pankot 
Nowy User - Witamy ;)

Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-15, 17:37   

Wszystko posprawdzane , każda masa podpięta , przekaźniki podmieniane i dalej nie chce współpracować. Możliwe że blokuje immobilizer?
 
 
tomik 


BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 121
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-10-15, 22:24   re

Po przekreceniu stacyjki komputer puszcza przekazniki ? jesli nie a masz ewsa to zacznij od niego..Jeszcze zostaje ci +z pod stacyjki co uruchamia kompa zobacz czy jest on..
 
 
 
pankot 
Nowy User - Witamy ;)

Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-15, 22:43   

silnik jak i buda jest bez ews
 
 
kloku80 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36
Silnik: M43
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 9
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 02-01-16, 20:08   

Witam mam pytanie czy po zamknieciu auta z pilota ews na pin 1 i 3 powinien odciac zasilanie do pompy paliwa u mnie cały czas jest na tych pinach napiecie i pobiera mi prad na postoju.
 
 
tomik 


BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 121
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-01-16, 21:23   re

EWS niema nic wspolnego z pompa paliwa ..Pompa paliwa dostaje zasilanie zazwyczaj z przekaznika ktory załacza sterownik silnika po przekreceniu stacyjki .Moze lepiej sprawdz przekaznik czy sie nie skleił.lub jest ominiety.
 
 
 
kloku80 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36
Silnik: M43
Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 9
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 03-01-16, 08:56   

Chodzi mi o ten przekaźnik w EWS on jest cały czas zwarty nie wiem do konca czy nie powinien po zamknięciu zwolnic własnie połączenie miedzy pinami 1 i 3 .
 
 
dzordz 


BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 1453
Skąd: katowice
Wysłany: 03-01-16, 09:49   

Koło skrzynki bezpieczników w komże silnika ,są przekazniki odpowiadające za odpalenie auta ,wyciągaj po jednym i obserwuj co się się dzieje
_________________
 
 
Guinamo 
Zwykły kierowca


BMW: E36 Touring
Imię: Adam
Silnik: m50b20+LPG
Nadwozie: Touring
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 377
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-05-16, 12:35   

Koło złącza diagnostycznego są 2 przewody sprawdz czy nie zamieniłeś ich ja tak miałem u siebie
_________________
Moje autko: http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=54312

Moja była: http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=23244
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14