Instalacja LPG z m50b20 do m52b20 |
Autor |
Wiadomość |
sebas
BMW: 325Ci
Imię: Sebastian
Silnik: M54B25
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 75 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 10-10-15, 01:22 Instalacja LPG z m50b20 do m52b20
|
|
|
Witam. Czy instalacja z m50b20 będzie pasowała P&P do m52b20? Niestety nie mam żadnego info co do tej instalacji tylko usłyszałem, że znajomy ma do sprzedania ze swojego m50 stąd przyszła mi myśl żeby może zakupić do swojego m52. |
|
|
|
|
DonElton
Liryczny Sadysta
BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 306 Skąd: WGM
|
Wysłany: 10-10-15, 14:26
|
|
|
Przy takiej przekładce licz się z tym że praktycznie każdy przewód, wąż, powinien być nowy, tak samo jak filtry, zregenerowane wtryskiwacze i parownik, no i osobiście wymieniłbym elektrozawory na nowe + gniazdo takowania pod klapkę. Wychodzi mniej więcej tyle co montaż w warsztacie więc się zastanów. |
_________________ Ozonatory 10g - PW |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 10-10-15, 15:10
|
|
|
Do tego jeszcze musisz wziąć pod uwagę, że za darmo nikt Ci homologacji nie wystawi jak będziesz chciał wbić w dowód Sama instalka będzie P&P, ale kolektor i tak będziesz musiał wiercić, bo M50 ma inny. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
sebas
BMW: 325Ci
Imię: Sebastian
Silnik: M54B25
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 75 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 10-10-15, 15:59
|
|
|
Dopóki nie zobaczyłem, że homologacje można kupić na allegro za 300zł to się nawet nie zastanawiałem nad używaną instalacją.
Ciekawi mnie czy opłacało by się kupić używkę (za robociznę nic bym nie zapłacił), tylko te przewody, filtry, regeneracja itd. Jakie to koszta?
Bo z tego co rozmawiałem z gościem co ostatnio montował gaz w E60 2,5l, zapłacił 3000zł a wydaje mi się, że tutaj wyrobiłbym się w może nawet połowie tej kwoty? Tylko kwestia na jakich częściach ta instalacja bo jak jakiś badziew to od razu bym odpuścił. |
|
|
|
|
Szeldon
BMW: E36 coupe 2.0 1994r.
Silnik: M50b20v
Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 153 Skąd: Sędziszów Młp.
|
Wysłany: 11-10-15, 17:49
|
|
|
Zależy czego oczekujesz od instalacji. Ale biorąc pod uwagę Twoje podejście i montaż używki to zależy ci na tym by jakoś to jeździło i nic więcej. Na Twoje szczęście 2.0 to nie wymagający silnik. Nie ma dużej mocy więc nie potrzebuje najdroższych wtrysków i reduktora z najwyższej półki. Moje 2.0 w e34 które spooooro waży jeździ na takim zestawie: http://allegro.pl/a51-sek...5693925099.html reduktor ciut inny.. Dodam, że zestaw montowany w 2011r i rzadko, ale jednak serwisowany. Jeździ i nic poza tym. Taki zestaw w używce kupisz za 500zł max do tego butla i papiery. Reduktor zregenerować dla własnej satysfakcji, to samo wtryski, można odpuścić regenerację i tylko zrobić czyszczenie. Filtry ok 40zł miedź 10zł/metr węże podobnie. Strojenie ok 50zł i jeździsz 20-25zl/100km |
|
|
|
|
sebas
BMW: 325Ci
Imię: Sebastian
Silnik: M54B25
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 75 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 11-10-15, 22:58
|
|
|
Nie, nie zależy mi by jakoś to jeździło tylko żeby jeździło dobrze. Bo jak mam kupić coś taniej a będzie gorzej to nie ma sensu. Po prostu nie znam się na instalacjach i chciałem się co nieco dowiedzieć. |
|
|
|
|
|