jakie LPG do m54b30 |
Autor |
Wiadomość |
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 29-09-15, 08:47
|
|
|
Od siebie mogę polecić sterownik LPGTech, jak lubisz sobie sam poszperać/stroić to ma o wiele ciekawsze możliwości. W moim odczuciu lepszy niż STAG, choć oczywiście i temu niczego nie brakuje. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-10-15, 06:28
|
|
|
KonradGT napisał/a: | STAG, choć oczywiście i temu niczego nie brakuje. |
Powiem Ci że troszkę przysiadł na laurach i np KME ma większe możliwości |
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 06-10-15, 10:32
|
|
|
a ja polecam STAG ! jest najprzyjemniejszy w codziennej obsłudze i użytkowaniu
aktualnie mam AGIS i nieco mnie wkurza |
_________________ Moje 328
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609
-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ- |
|
|
|
|
adam142
BMW: e46
Silnik: 2.0
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Gru 2010 Posty: 60 Skąd: tarnowskie gory
|
Wysłany: 07-10-15, 10:04
|
|
|
Ja polecam staga , brat ma e36 316i , ojciec e46 obie z gazem stag , nic się z tymi autami nie dzieje . |
_________________ www.swm-motocykle.pl
Do wypozyczenia
Honda goldwing 1800
Bmw r1200rt
Bmw r1200gs |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 08-10-15, 11:48
|
|
|
Nie dzieje się, co nie znaczy, że nie można mieć lepszej instalacji.
STAG trochę jedzie na opinii którą udało mu się zyskać parę ładnych lat temu IMO. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Tommy315
BMW: E46 330i E36 328i
Imię: Tomek
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 53 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 27-11-15, 18:21
|
|
|
Co do m54b30 to 3 lata temu miałem założony gaz i wyglądało to tak: stag 300 premium hany ( chyba niebieskie ale nie jestem pewny ) reduktor IG1 SM ( ten najmocniejszy ) i wielozawór w butli extra 8mm lekko przerobiony miedź 8mm i śmigało jak głupie.
Oczywiście porządne wystrojenie z podglądem do inpy.
Moim zdaniem to najważniejszy jest reduktor stabilny ciśnieniowo i dobre ustawienie ( wtryski tez ale mniej niż red. ) |
|
|
|
|
|