Przesunięty przez: Administrator 08-04-09, 18:00 |
Pompowanie opon Azotem... |
Autor |
Wiadomość |
Morfii
Pomógł: 14 razy Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 1657
|
Wysłany: 07-04-09, 10:04 Pompowanie opon Azotem...
|
|
|
Próbował ktoś kiedyś czegoś takiego Jeśli tak to czy warto i jakie koszty
Korzyści ponoć duże:
* Maksymalna przyczepność opony do jezdni.
* Krótsza droga hamowania.
* Stabilne ciśnienie w oponie.
* Mniejsze zużycie napędu.
* Oszczędność paliwa.
* Równomierne zużycie bieżnika opony.
* Znacznie wydłużony okres użytkowania opony.
* Koło zapasowe zawsze gotowe do użycia.
* Redukcja ryzyka eksplozji opony.
* Brak korozji wewnętrznej strony felgi i zaworu. |
|
|
|
|
darth talil
W JEDNOŚCI SIŁA
BMW: e36 320i 91'
Imię: artur
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 737 Skąd: BMWklubElbląg
|
Wysłany: 07-04-09, 10:34 Re: Pompowanie opon Azotem...
|
|
|
Morfi napisał/a: |
Korzyści ponoć duże:
* Maksymalna przyczepność opony do jezdni.
* Krótsza droga hamowania.
* Stabilne ciśnienie w oponie.
* Mniejsze zużycie napędu.
* Oszczędność paliwa.
* Równomierne zużycie bieżnika opony.
* Znacznie wydłużony okres użytkowania opony.
* Koło zapasowe zawsze gotowe do użycia.
* Redukcja ryzyka eksplozji opony.
* Brak korozji wewnętrznej strony felgi i zaworu.
|
wszystko to sie zgadza-ale dotyczy w glownej mierze pojazdow ciezarowych-gdyz auta osobowe sa za lekkie na wykorzystanie wlasciwosci kol pompowanych azotem -koszt pompowania azotu-przy zmianie opon to ok20-30pln u mnie w ,,wiosce'' |
_________________ NIE ZAPIE....LAJ TAK-BO NAS ZABIJESZ!!!
|
Ostatnio zmieniony przez yeahman 07-04-09, 12:59, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Morfii
Pomógł: 14 razy Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 1657
|
Wysłany: 07-04-09, 10:52
|
|
|
No to, to wiem że raczej do ciężarowych to się stosuje ale nie ma przeciwwskazań by w osobówce tak zrobić tylko czy to coś pomoże |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 07-04-09, 11:00
|
|
|
Morfii napisał/a: | tylko czy to coś pomoże |
Pomoże opróżnić portfel
Nawet nie odczujesz róznicy, a jak odczujesz to tylko psychiczne nastawienie będzie cię zwodzić |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
MAJSU
BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 361 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-09, 12:10 Re: Pompowanie opon Azotem...
|
|
|
Morfii napisał/a: | Próbował ktoś kiedyś czegoś takiego Jeśli tak to czy warto i jakie koszty
Korzyści ponoć duże:
* Maksymalna przyczepność opony do jezdni.
* Krótsza droga hamowania.
* Stabilne ciśnienie w oponie.
* Mniejsze zużycie napędu.
* Oszczędność paliwa.
* Równomierne zużycie bieżnika opony.
* Znacznie wydłużony okres użytkowania opony.
* Koło zapasowe zawsze gotowe do użycia.
* Redukcja ryzyka eksplozji opony.
* Brak korozji wewnętrznej strony felgi i zaworu. |
To samo uzyskasz kontrolując ciśnienie w oponach raz na dwa tygodnie a co do tego korodowania wewnętrznej strony felgi i zaworu to większej bzdury nie słyszałem Jeszcze nie widziałem felgi skorodowanej od środka a elementy zaworu są cynkowane.
P.S. Polecam wam sprawdzić ciśnienie w oponie zapasowej bo tego nikt nie robi a potem na trasie zmieniamy kapcia na kapeć |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 07-04-09, 12:19
|
|
|
Wiekszych bredni nie slyszalem, mi tezchcieli to wcisnac.
Ale, jak i mzadalem jedna pytanie: "Jak mam niby to odczuc jak zwykle powietzre zawiera prawie 80% azotu"? hmmm i zaczel osie stekanie |
_________________ rev |
|
|
|
|
Tupac The Thug
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 1277 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-04-09, 15:47
|
|
|
Jeżeli chcesz zauważyć jakieś zmiany musisz sporo podróżować to wtedy efekty sa zauważalne ale przy miejskiej jeździe strata kasy przetestowane sprawdzone przezemnie ogółem nieopłacalne |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-04-09, 18:04
|
|
|
Azot w gumkach to przerost formy nad treścią, no chyba że komuś sprawi to przyjemność z satysfakcji bo w sumie drogie nie jest
A co do tych cech to.. |
_________________
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 08-04-09, 16:45
|
|
|
panowie ja u siebie u wulkanizatora nabiłem azotem razem z wyważeniem po cenie takiej jak z powietrzem...to sobie na takich będe śmigać...... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
ghostrider11
BMW: E36 325 cabrio
Imię: Gregor
Silnik: M50 Vanos
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 79 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 02-11-09, 14:40
|
|
|
Z tych samych pozytywow ktore sa na poczatku to tylko cisnienie sie nie zmienia gdyz azot sie nie zozszerza przy zmianach temp tak jak powietrze reszta to bzdury straszne
AMEN |
_________________ Oral be.....Anal cacy.... |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 02-11-09, 18:30
|
|
|
dokladnie .....u sebe mam to samo....azocik jest gciocha.... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 02-11-09, 18:42
|
|
|
Na O2 też nie dopompowywuje. zZmieniam koła co sezon i aby wtedy uzupełniam ciśnienie jeśli potrzeba. Także to tez nie argument jeśli szczelne jest koło.
Także, kto ma ochote to pompuje, kto nie też nic się nie zmieni. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
|