Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie BMW E36
Autor Wiadomość
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 2224
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 08-02-14, 15:27   

U mnie jak były te tuleje w progu w nie najlepszym stanie to była lipa przy wyprzedaniu/zakrętach itp... auto pływało i wgl.
 
 
kretfr 



BMW: 325
Imię: Piotrek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 347
Skąd: Warszawa / Mława
Wysłany: 09-02-14, 09:27   

Da radę zmienić tuleję nr 4 bez ściągania całego wózka?

_________________
Moje 325
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 09-02-14, 12:16   

da się tylko dyfer musisz ściągnąć
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
Majki89899 


BMW: E36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 167
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-02-14, 09:58   

RazoR91 napisał/a:
Jak dodasz gazu od 70 i musisz lekko kontrować to obstawiam luz na mocowaniu wózka.


Dzis jak zredukowalem z 3 na 2 przy ok 60 km/h myslałem,ze bokiem polece, musialem ostro kontrowac a auto bylo jakby nieobliczalne. Jade dzis na szarpaki bo niby nic nie wali w zawieszeniu ale auto straaasznie lata po drodze i jest tragiczne w prowadzeniu.

Czy jesli jedno przednie kolo mam jakby cofniete do tylu o ok 4 cm to moze byc wina zbieznosci/geometrii ? Czy krzywy wahacz ?
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 24-02-14, 10:03   

sprawdz tuleje wahaczy na przodzie czy przez przypadek ktos nie zrobil druciarstwa i nie pozakladal roznych tuleji a co do zbieznosci i geometri jak najbardziej ma wplyw
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Majki89899 


BMW: E36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 167
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-02-14, 10:54   

bluedevil napisał/a:
sprawdz tuleje wahaczy na przodzie czy przez przypadek ktos nie zrobil druciarstwa i nie pozakladal roznych tuleji


Własnie sie umowiłem na szarpaki, co ciekawe we Wrocławiu przy ul. Lubuskiej 54 na stacji kontroli pojazdow robią to za darmo :) Dam znac wieczorem co wyszło, napewno magiel i zobaczymy co jeszcze.
 
 
Rozan000 


BMW: Chwilowy brak BMW
Imię: Marcin
Silnik: -
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 63
Skąd: WKZ / WPI
Wysłany: 03-04-14, 20:18   

Witam ostatnio zauważyłem dziwne objawy zużycia zawieszenia w moim e36 328 :mur:
Gdy auto jest zimne i jest zimno to nie słyszę żadnych stuków puków dosłownie nic zawias sprawny a gdy zrobię ponad 40km w ciepły dzień zawieszenie stuka i to bardzo :zly: najmniejsza nierówność asfaltu jest słyszalna poprzez stukające zawieszenie...
Nie rozumiem czemu zawias stuka gdy jest ciepło a gdy jest zimno nie stuka i co może tak stukać? Denerwujące takie stukanie proszę o pomoc
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 03-04-14, 20:20   

sprawdz laczniki stabilizatora
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Rozan000 


BMW: Chwilowy brak BMW
Imię: Marcin
Silnik: -
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 63
Skąd: WKZ / WPI
Wysłany: 03-04-14, 20:38   

whitedevil napisał/a:
sprawdz laczniki stabilizatora

na razie wiem tyle że są febi :hyhy: jak będę miał czas i warunki to sprawdzę całe zawieszenie. Objawy wydają mi się dziwne...
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 03-04-14, 20:40   

hahahaha to już sporo wiesz hahaha
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Rozan000 


BMW: Chwilowy brak BMW
Imię: Marcin
Silnik: -
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 63
Skąd: WKZ / WPI
Wysłany: 03-04-14, 20:48   

Ostatnim razem jak sprawdzałem to były dobre ale to było jakiś czas temu...
a sworznie nie mogą tak stukać? one chyba są na tulejach gumowych z resztą zawieszenie nie raczej nie ma znaczenia czy zimne czy ciepłe albo stuka albo nie.
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 03-04-14, 20:50   

w tej chwili to jest wrozenie z fusow bo przyczyn moze byc mnostwo wjedz na kanal brecha w dlon i sprawdzasz wszystkie gumowe elementy albo na stacje diagnostyczna na trzepaki i po sprawie
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
grabolek363 


BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 1818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-04-14, 20:53   

whitedevil napisał/a:
w tej chwili to jest wrozenie z fusow bo przyczyn moze byc mnostwo wjedz na kanal brecha w dlon i sprawdzasz wszystkie gumowe elementy albo na stacje diagnostyczna na trzepaki i po sprawie


Dokładnie pare groszy to kosztuje kwestia pewnie 50zł...
_________________
E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317

BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309
 
 
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 26-10-14, 17:05   

Panowie czym / jak zdemontować poliuretany z tylnego zawieszenia w celu posmarowania ?
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
Burza954 


BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 209
Skąd: Bytom
Wysłany: 29-03-16, 09:47   

Czy sprężyny z 1.6 podejdą do 2.0? Wyczytałem, że podejść podejdą, ale auto pójdzie niżej (to wiem), tylko czy charakterystyka się zbytnio nie zmieni jazdy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14