Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[E46] TaT utwardzenie
Autor Wiadomość
sebas 


BMW: 325Ci
Imię: Sebastian
Silnik: M54B25
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 75
Skąd: Halinów
Wysłany: 25-08-16, 01:28   [E46] TaT utwardzenie

Witam. Kupiłem Ta Technixa do E46, zamierzam jeszcze kupić ładną felgę i jeździć na spasie. W związku z tym mam kilka pytań.

- jak utwardzić tylne zawieszenie? odboje czy sprężyny z bizona?
http://www.mapet-tuning.c...et-p-12536.html
http://allegro.pl/sprezyn...6220760919.html

Oba rozwiazania (jeśli są dobre) będą pasować bez większych przeróbek?
Ale odboje tak czy siak będę musiał kupić skoro z tego co słyszałem w zestawie nie ma?


Niestety dopiero za tydzień będę w domu, także nie wiem nawet jak ten gwint wygląda.
 
 
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3346
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 25-08-16, 07:10   

Mając TAT oszałamiającego spasu nie zrobisz :hm:
Ale by go utwardzić możesz dać wspomniane odboje + gumę utwardzającą w sprężynę

Mimo to najlepszym rozwiązaniem byłoby wstawienie springów-betonów i dobór odpowiednio wytrzymałego amora
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
sebas 


BMW: 325Ci
Imię: Sebastian
Silnik: M54B25
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 75
Skąd: Halinów
Wysłany: 25-08-16, 17:18   

A te sprężyny z bizona pasują P&P? I czy spełniają swój egzamin?
 
 
ZMIJA PŁOCK 


BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 1017
Skąd: Płock
Wysłany: 25-08-16, 18:03   

Tat i spas - Z połączenia tych dwóch słów może wyjść jedynie obity błotnik i nic więcej :lol:
 
 
BioMP 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 224
Skąd: Bratislava
Wysłany: 25-08-16, 19:12   

TAT ma zbyt "miękkie" amortyzatory. A im twardsza sprężyna, tym większy "ping-pong" bo amortyzator nie nadąża za siłą odbicia sprężyny.

Dodatkowo, nie da rady ich utwardzić, więc nie ma możliwości, aby amortyzator miał szansę "nadrobić" pracę sztywnej sprężyny.
_________________
 
 
sebas 


BMW: 325Ci
Imię: Sebastian
Silnik: M54B25
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 75
Skąd: Halinów
Wysłany: 25-08-16, 19:18   

ZMIJA PŁOCK napisał/a:
Tat i spas - Z połączenia tych dwóch słów może wyjść jedynie obity błotnik i nic więcej :lol:


A to są jakieś lepsze gwinty od TaTa? :haha:

Spróbuję z odbojami, a jeśli TaT okaże się faktycznie śmieciem to pogonie go dalej, zdania są podzielone.
 
 
dyziux666x 



BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1574
Skąd: Kocina
Wysłany: 25-08-16, 19:34   

sebas, odboje też nie za wiele dadzą ... przerabiałem to .. pisz do Helmuta on ma sprężyny pod ori tulejki z gwintu :ok:
_________________
Gość zobacz moja QP
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=38756
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14