BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
Wysłany: 04-09-16, 15:04
BioMP, pisałem, że zmieniałem na nową odmę i ustąpiło, ale po 4-5tyś co jakiś czas na nowo potrafi przykopcić, lecz nie jest tak jak było wcześniej.
Jutro zamawiam wąż odpowietrzający ten plastikowy i zobaczymy czy jakaś różnica będzie po wymianie i adaptacji.
pod kolektorem, kolo przrpustnicy jest dodatkowy czujnik od temperatury powietrza, które wpada w dolot, zobacz go, na 100% jest brudny i cały w nagarze, oleju, albo może być uszkodzony, jeszcze jedno, możesz odpiąć czujnik od rozrządu, to ten koło vanosa, wtyczka jest koło odmy, on też może być walnięty, jak wymiana to tylko na siemens VDO oryginał za 260zł
_________________ Jest:e36 320i 1996 cabrio ; GSXR 600 1999 e36 kompot 316
Prawo jazdy & POLON.. BMW Diagnostyka BMW od 1990r. do 2012r. i rolowanie nadkoli OLX ID: 206829995 ,OLX ID: 230201147 tel: 577993205
moje śmigiełko http://bmw3er.pl/viewtopi...er=asc&start=30
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
Wysłany: 05-09-16, 16:17
bam87, a konkretniej o który ten czujnik Ci chodzi? Możesz podać numer części albo jakieś zdjęcie w którym miejscu się znajduje?
Dodam, że podmieniłem teraz wszystkie cewki i jestem w fazie testów, ale będe w całkowitej fazie jak wymienie przewód odmy i zrobie adaptacje. To potestuje jak się sprawa ma.
A co do czujnika rozrządu nie powinno być tak, że na benzynie powinny być te same objawy co na gazie? Obroty mi nie falują, odpala zawsze dobrze, nie gaśnie auto.
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
Wysłany: 13-09-16, 13:51
Tak dla innych. Co do błędów i szarpania na gazie okazały się na 95% cewki i być może wąż plastikowy od odmy. Po wymianie brak błędów na pb i na lpg, ale jeszcze na lpg troche inaczej pracują sondy niż na benie. Więc teraz tylko wyregulować dobrze gaz i myślę, że będzie ok.
P.S. co do kopcenia to czasem puści sobie dymka, ale tragedii nie ma. Dymek pojawia się z reguły gdy depne troche do odciny i potem zmuszony jestem na nagły postój. Bądź zdziwiło mnie to, że gdy robie małą dolewke oleju (na zimnym silniku) to po rozgrzaniu auta zawsze puszcza chwilowo dymka z rury, a potem jest ok.
Czyżby olej nie ściekał cały do misy i po dolewce coś gdzieś dostawało się do układu spalania? To mnie ciekawi.
Ale po 5tyś dolałem tylko liter. Przed odmą litr szedł na tysiąc km, więc źle nie ma biorąc pod uwage, że wyciek mam z spod misy olejowej, poci się na uszczelce od podstawy filtra oleju i na uszczelce pokrywy zaworów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach