demontaż relingów E46 |
Autor |
Wiadomość |
bob232
BMW: E46
Imię: Rafał
Silnik: 330d
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 386 Skąd: klb
|
Wysłany: 25-05-13, 17:25 demontaż relingów E46
|
|
|
Witam
Proszę o podpowiedzi w sprawie demontażu relingów w E46
Wiem, że muszę pewnie kupic zaślepki tych relingów, gdzie to kupić i jaki koszt? Może ktoś posiada takie coś
Czy coś jeszcze jest do tego potrzebne? |
|
|
|
|
bob232
BMW: E46
Imię: Rafał
Silnik: 330d
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 386 Skąd: klb
|
Wysłany: 27-05-13, 15:28
|
|
|
Podpowie ktoś z tymi relingami bo chciałbym sie ich pozbyc a niewiem w sumie jak za to się zabrać |
|
|
|
|
gryzli88
BMW: BMW E46 320i
Imię: Grześ
Silnik: M54 B22
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 53 Skąd: Szczytno
|
|
|
|
|
gryzli88
BMW: BMW E46 320i
Imię: Grześ
Silnik: M54 B22
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 53 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 27-05-13, 16:44
|
|
|
1. demontujesz podsufitkę
2. odkręcasz śruby mocujące reling ( są po 3 śruby na reling)
3. demontujesz relingi
4. zakładasz nowe gotowe listwy ozdobne ze śrubami
5. składasz resztę w odwrotnej kolejności |
_________________ a w uszach koncert rzędowej szóstki...
|
|
|
|
|
bob232
BMW: E46
Imię: Rafał
Silnik: 330d
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 386 Skąd: klb
|
Wysłany: 27-05-13, 21:30
|
|
|
dzięki za podpowiedż a może ktoś wie skąd dorwać takie listwy opróćz ASO? |
|
|
|
|
gryzli88
BMW: BMW E46 320i
Imię: Grześ
Silnik: M54 B22
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 53 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 28-05-13, 12:18
|
|
|
BMWstore albo na aukcjach / szrotach |
_________________ a w uszach koncert rzędowej szóstki...
|
|
|
|
|
zakos
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46
Imię: Kamil
Silnik: 2.0d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 1 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 18-11-14, 14:22
|
|
|
gryzli88 napisał/a: | 1. demontujesz podsufitkę
2. odkręcasz śruby mocujące reling ( są po 3 śruby na reling)
3. demontujesz relingi
4. zakładasz nowe gotowe listwy ozdobne ze śrubami
5. składasz resztę w odwrotnej kolejności |
WIĘKSZEJ GŁUPOTY NIE SŁYSZAŁEM!!!
Nie trzeba żadnej podsufitki demontować by zdjąć relingi!
No chyba, że ktoś chce zamontować relingi a ich nigdy nie miał to tak, ponieważ nie ma dziur do montażu relingów.
1. Odkręcasz śruby mocujące reling ( są po 3 śruby na reling)
2. Demontaż relingów
3. Demontaż listw zaślepiające "rynienkę" poprzez podwadzenie (zaczynamy od tyłu auta i kierujemy się ku przodowi auta)
4. Demontaż 3 uchwytów na każdą stronę które są przykręcone na 2 śruby
5. Montaż listw ozdobnych
CAŁA OPERACJA TRWA OKOŁO GODZINY (NA SPOKOJNIE)
Każdy sobie z tym poradzi kto ma klucze torx Bez obaw. Miłej zabawy |
|
|
|
|
danieldeni20
BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Gru 2012 Posty: 618 Skąd: Łeba
|
Wysłany: 22-02-17, 21:25
|
|
|
zakos napisał/a: | gryzli88 napisał/a: | 1. demontujesz podsufitkę
2. odkręcasz śruby mocujące reling ( są po 3 śruby na reling)
3. demontujesz relingi
4. zakładasz nowe gotowe listwy ozdobne ze śrubami
5. składasz resztę w odwrotnej kolejności |
WIĘKSZEJ GŁUPOTY NIE SŁYSZAŁEM!!!
Nie trzeba żadnej podsufitki demontować by zdjąć relingi!
No chyba, że ktoś chce zamontować relingi a ich nigdy nie miał to tak, ponieważ nie ma dziur do montażu relingów.
1. Odkręcasz śruby mocujące reling ( są po 3 śruby na reling)
2. Demontaż relingów
3. Demontaż listw zaślepiające "rynienkę" poprzez podwadzenie (zaczynamy od tyłu auta i kierujemy się ku przodowi auta)
4. Demontaż 3 uchwytów na każdą stronę które są przykręcone na 2 śruby
5. Montaż listw ozdobnych
CAŁA OPERACJA TRWA OKOŁO GODZINY (NA SPOKOJNIE)
Każdy sobie z tym poradzi kto ma klucze torx Bez obaw. Miłej zabawy |
Odkopię temat ;] Jaki nr mają listwy ozdobne i jaki koszt? Ciekawe czy na real oem idzie dopasowac dobrze, bo kupiłem przykładowo listwę US zderzaka przód i miała o 3 zatrzaski za dużo i była zbyt wąska a miała pasować P&P |
_________________ http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39275 |
|
|
|
|
Bagnet
BMW: e46 xDrive
Imię: Kamil
Silnik: M57D30TÜ
Nadwozie: Touring
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 62 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 10-05-17, 13:52
|
|
|
Odświeżam , właśnie tak się składa że mam zamiar zamontować relingi. Kupiłem auto bez nich, więc pytanie, będę musiał nawiercac otwory czy są już przygotowane pod montaż? |
|
|
|
|
szymon857
BMW: E91
Imię: Szymon
Silnik: 320d
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 653 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-05-17, 23:28
|
|
|
Otwory musisz nawiercic. Po zdjeciu listew będziesz miał 3 punkty z lewej i 3 punkty z prawej strony auta. A po nawierceniu masz gwint w dachu auta i do niego przykrecasz mocowanie relingow po wcześniejszym położeniem podkładek gumowych abyś miał pewność że nic Ci się na głowę nie będzie lać. Zastosuj mniejsze wiertło o pół rozmiaru od przykrecanej śruby albo o cały rozmiar będzie szło trochę sztywno i ciężko ale będzie pewne. Czas pracy to ok 1 godz |
|
|
|
|
Bagnet
BMW: e46 xDrive
Imię: Kamil
Silnik: M57D30TÜ
Nadwozie: Touring
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 62 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 12-05-17, 14:05
|
|
|
szymon857, dzięki za pomoc |
|
|
|
|
szymon857
BMW: E91
Imię: Szymon
Silnik: 320d
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 653 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-05-17, 18:12
|
|
|
Wystarczy kliknąć pomógł |
|
|
|
|
|