F31 318D automat podnoszeniemocy,wymiana oleju w skrzyni |
Autor |
Wiadomość |
Smiri
BMW: e36 316i, F31 318D
Imię: Mirek
Silnik: M43B16,
Nadwozie: Sedan
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 168 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 28-05-17, 19:57 F31 318D automat podnoszeniemocy,wymiana oleju w skrzyni
|
|
|
Czesc wszystkim jestem szczesliwym posiadaczem BMW F31 318D 143Pk 320Nm 8stopniowy automat ( model skrzyni GA8HP-45Z ).
1.Chcial bym podniesc moc tego samochodu przez oddanie go w rece fachowca i napisanie calej mapy od nowa tylko czy ktos z was sie orientuje ile Nm jest w stanie wytrzymac skrzynia bez obciarzania jej zabardzo i jak rekomenduje producent bo na necie nie zabardzo moge cos znalesc.
2. auto ma przejechane 108K i chcialem sie dowiedziec co ile Km powinno sie wymieniac olej w tej oto skrzyni bo z tego co czytalem to cos kolo 200K ale to troche za jak dlamnie i niechce jej wymeczyc a szczegolnei ze moc bedzie podnoszona.
Dzieki. Za niedlugo przedstawie ja na forum |
_________________ Kiedy znajdę się na zakręcie redukcja but i odcięcie
Moja e36 http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34585 |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
Smiri
BMW: e36 316i, F31 318D
Imię: Mirek
Silnik: M43B16,
Nadwozie: Sedan
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 168 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 29-05-17, 21:01
|
|
|
Qczy napisał/a: | Przy modyfikowaniu tak świeżego serducha nie wiem, czy znajdziesz tutaj poradę...
JA bym powiedział, że idzie wypluć ~180 kuca i ~380 niuta, może lekko więcej o ile ta sama skrzynia występował w 320D.
Najbezpieczniej skontaktuj się np z TC Performance w Łodzi. |
Tak wlasnie myslalem ja mieszkam w belgii to w polsce nie bede podnosil mocy. wedlug belgijskich specow 400Nm i 190 koni mozna wyciagnac bezpieczenie. Jedynie dziwne ze tylko tyle przy podwójnej turbinie ale pewnie chodzi o nie uszkodzenie skrzyni biegow automatu |
_________________ Kiedy znajdę się na zakręcie redukcja but i odcięcie
Moja e36 http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34585 |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-17, 13:26
|
|
|
Zrobiony z głową program na pewno nie odbije się na skrzyni |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 30-05-17, 14:00
|
|
|
a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-17, 14:02
|
|
|
kazikm3 napisał/a: | a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową
a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ? |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 30-05-17, 16:32
|
|
|
Szczurek napisał/a: | kazikm3 napisał/a: | a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową
a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ? |
ja myśle inaczej, najważniejsze, że seria F, silnik schodzi na drugi plan |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
Smiri
BMW: e36 316i, F31 318D
Imię: Mirek
Silnik: M43B16,
Nadwozie: Sedan
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 168 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 30-05-17, 22:51
|
|
|
kazikm3 napisał/a: | Szczurek napisał/a: | kazikm3 napisał/a: | a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową
a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ? |
ja myśle inaczej, najważniejsze, że seria F, silnik schodzi na drugi plan |
Akurat tutaj sie nie zgodze ja nie mieszkam w polsce a w belgii sa bardzo drogie podatki drogowe za samochody powyzej 2L i nie oplaca sie takiego rejestrowac chyba ze jestes bogaczem. A moje pytanie bylo inne i niechce waszej opinie na temat silnika bo mi taki odpowiada. |
_________________ Kiedy znajdę się na zakręcie redukcja but i odcięcie
Moja e36 http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34585 |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-17, 23:17
|
|
|
Masz do tego prawo ale weź pod uwagę że słabsza motorownia generuje Mniejsze koszta przy zakupie atkiego autka |
|
|
|
|
|