Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e36 m52b25 zmiana zacisków na 2 tłoczkowe
Autor Wiadomość
Twissterrr 



BMW: e36 318IS
Imię: Norbert
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 13 razy
Wiek: 26
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 262
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 25-05-17, 19:07   

Sila hamowania steruje regulator a to bardziej hydraulika niz elektronika .
 
 
disu 
BMW Fan



BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 1020
Skąd: Krosno
Wysłany: 25-05-17, 19:23   

nie ma żadnej elektroniki, tylko regulator siły hamowania
hamulce tył z e46 330i mają 320mm a z 328 mają 294mm
e36 jest lżejsza i z zakładając przód 325mm i tył 320mm, na mokrym za mocno nam będzie tył łapał,
chyba że kupisz tuningowy regulator siły hamowania i to ustawisz
_________________
Moje 328 ;)
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609

-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ-
 
 
Pawel4freak 


BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-05-17, 23:07   

Twissterrr napisał/a:
Sila hamowania steruje regulator a to bardziej hydraulika niz elektronika .
disu napisał/a:
nie ma żadnej elektroniki, tylko regulator siły hamowania

Z tego co mi wiadomo korektor występował w autach bez abs, potem jego zadanie przejął abs. Nie ważne, nie takie było moje pytanie, ale dostałem odpowiedź że układ trzeba ręcznie ustawiać, a nie robi tego automatycznie :) Przynajmniej problem ręcznego już mi odpada xD
 
 
K3m0T1989 


BMW: e46
Imię: Tomek
Silnik: m57n
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 264
Skąd: Wręczyca Wielka
Wysłany: 27-05-17, 14:20   

bzdury jakieś z tymi siłami hamowania na różne tarcze, wieksze tarcze to wieksza pojemność cieplna, wieksze tarcie, są bardziej odporne na przegrzanie z racji wiekszej powierzchni, hamują lepiej z racji wiekszej powierzchni tarcia. Czyli trudniej jest je zmęczyć.

Co za różnica czy tarcze z tyłu bedą poniżej 300 czy 320, siła wywierana z pedału hamulca przez pompę bedzie dokładnie taka sama na mniejszą czy wieksza tarcze. Różnica że im masz wieksze tarcze tym ciezej jest je ugotować i wytrzymają wiecej ostrego hamowania.

Zaciski tylne z taką samą siłą złapią tylną tarcze małą czy wiekszą, a ABS i tak nie pozwoli na zablokowanie koła.

Przednie hamulce są wieksze i dostają wiecej siły ponieważ w momencie hamowania silnik i cały przód nam nurkuje i dociąza się przednia oś co pozwala lepiej hamować, tył odwrotnie unosi się do góry i nawet jakbyśmy tam dali 90% siły hamowania to nie bedzie skuteczności bo koła słabiej są dociązone, szczególnie w momencie hamowania czyli wtedy kiedy jest nam to potrzebne.

jak autor ma ochotę może pchać 325mm i 320 na tył :) ogólnie spory plus za podejście do hamulców, tak to tylko kolektory, lotki, zderzaki z laminatu i gwint z chin a wreszcie ktoś poszedł po rozum i chce też poprawić hamulce ;)

piwo dla ciebie :piwo:
_________________
mój były czarnuch
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51393
 
 
CoTyChcesz 


BMW: E36 Coupe
Imię: Piotrek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 28
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 30
Skąd: Lipsko
Wysłany: 08-06-17, 18:53   

Dzięki, póki co chce ogarnąć idealnie stan techniczny, później wizualke. Jedynie co to teraz jak robiłem podłogę w aucie to dokupilem kilka dupereli żeby później nie pchać elektryki na chama gdzieś po bokach tylko puszczę ją pod dywanem. Hamulce zawieszenie oraz zdrowa konstrukcja to dla mnie podstawa. Akurat u mnie zawieszenie i silnik elegancko tylko ruda. No i czas ją był przegonić. Hamulce stwierdziłem usprawnić. Moim zdaniem zanim się zacznie modyfikacje to należy przywrócić auto dostanu conajmniej bardzo dobrego, aby myśleć coś więcej o tuningu. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14