Opinie o gwincie Maxpeedingrods |
Autor |
Wiadomość |
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 05-08-17, 21:11 Opinie o gwincie Maxpeedingrods
|
|
|
Siema.
Ostatnio tak sobie przeglądam internety i wygrzebałem gwint firmy Maxpeedingrods niby z UK. Gość niedaleko mnie tym handluje i za 1.5k mamy cambery regulacje 24st. i sprężyny 8kg.
Ale czy to nie jest jakości MTS czy jakiegoś innego TaT?
Słyszał ktoś kiedyś o tym? |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 06-08-17, 12:25
|
|
|
Na olx znalazlem w Pulawach a jak wklepiesz w google nazwe to jakies stronki z UK nic od nas. |
|
|
|
|
Szejk
BMW: E36
Imię: Bartek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 18 Sty 2016 Posty: 140 Skąd: WGM
|
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 06-08-17, 18:37
|
|
|
Dzięki już piszę PW do niego. |
|
|
|
|
PoliniSpeed
BMW: e36
Imię: Piotrek
Silnik: M54B30
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 395 Skąd: Łoniów
|
Wysłany: 07-08-17, 22:33
|
|
|
Niestety jest to china pełną gebą, angole sobie tylko brandują
Jestem w stanie załatwic Ci taki komplet w lepszej cenie. |
_________________ Chcesz zrolować nadkola? pisz pw, wypożyczam rolkę
|
|
|
|
|
NoFlashZone
BMW: E36
Imię: Łukasz
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 03 Cze 2016 Posty: 86 Skąd: LUB
|
Wysłany: 08-08-17, 20:59
|
|
|
Z tego co widziałem właśnie jest na sprzedaż gwint z tej e36 to chyba nie był najlepszy wybór. |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 08-08-17, 21:11
|
|
|
Tez wlasnie to widzialem na fb.
Na syndykacie wlasciciel mowil ze niby spoko tylko nie moze nisko na nim zejsc.
Raczej to jest taki sam syf co tat czy mts tylko ze w zestawie ma camber. Tylko ciekawe ile ten camber wytrzymuje. |
|
|
|
|
Marcin_GS
BMW: e36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 22 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 2672 Skąd: Prenzlau DE
|
Wysłany: 09-08-17, 11:02
|
|
|
ten gwint nie ma nawet homologacji na drogi, w DE nie można na tym latać np. |
_________________
|
|
|
|
|
box-e
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-08-17, 21:01
|
|
|
Mam tą zawieche u siebie w e46. Jest 24 stopniowa regulacja, jak ktoś lubi mocno i sztywno-będzie to coś dla niego. Można oczywiście skręcić bardziej lajtowo, wtedy nie mamy taczki w aucie. Ale na tym kończą się pozytywy(noo nie licząc ceny). Tył, jakiś dramat-nie można tego auta zglebić, ew obniżyć. Przód jeszcze trzyma pod tym względem fason, ale czort wie czemu ale w moim(i kolegi też) egzemplarzu przeskakuje "coś" przy maksymalnym skręcie. Tylni amor jak się nie skręci na maxa twardości stuka na wybojach. Ogólnie nie polecam |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
box-e
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 11-08-17, 09:33
|
|
|
Miałem wcześniej ta techixa, i to opuszczonego jeszcze bardziej, i nic nie przeskakiwało :/ Ogólnie na pewno jest lepiej wykonany niż TA, ale też bez szału, lepiej chyba odłożyć na spokojnie i kupić coś pokroju ISC |
|
|
|
|
SelectoSK
BMW: E36/E46
Silnik: M50B20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 13 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-08-17, 14:26
|
|
|
Przy obecnym kursie dolara ten gwint kosztuje teraz na aliexpress tyle co mtsa. |
|
|
|
|
bodzio501
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36
Imię: Szymon
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 29 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 01-09-17, 01:47
|
|
|
Zrobione na tym gwincie juz ponad 15 tys km i jedyny problem to wadliwe nakretki, co do glebienia sie nie wypowiem bo nie probowalem, jest twardy sztywny, babcia caly czas narzeka ze mam popsute z tylu zawieszenie mi on pasuje i lubie jego wlasciwosci podczas ostrej jazdy, lecz kolejny gwint to napewno nie on, cos wyzszej polki |
|
|
|
|
bodzio501
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36
Imię: Szymon
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 29 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 01-09-17, 01:48
|
|
|
Zrobione na tym gwincie juz ponad 15 tys km i jedyny problem to wadliwe nakretki, co do glebienia sie nie wypowiem bo nie probowalem, jest twardy sztywny, babcia caly czas narzeka ze mam popsute z tylu zawieszenie mi on pasuje i lubie jego wlasciwosci podczas ostrej jazdy, lecz kolejny gwint to napewno nie on, cos wyzszej polki |
|
|
|
|
|