Swap z R4 na R6 a sekwencja |
Autor |
Wiadomość |
Michal95
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 560 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 24-10-17, 23:19 Swap z R4 na R6 a sekwencja
|
|
|
Witam mogłby mi ktoś rozjaśnić jak to jest ze swapem z R4 na R6 i przełożeniem instalacji LPG, gdzies wyczytałem ze praktycznie tylko butla zostaje, wielozawór w butli oraz cały przewód miedziany łączący butle z reduktorem tez muszę zmienic(byłoby to dla mnie bardzo dziwne) ?
Pozatym oczywiscie zmieniam reduktor sterownik i wtryski, ale czy wiązka z sekwencji do R4 moze zostać czy ją takze trzeba zmieniac ?
Proszę o info od osob siedzących w temacie, lub tych którzy przeszli przez ten etap |
_________________ BMW E36 Coupe Montrealblau
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-10-17, 08:30
|
|
|
Sprawa jest tego typu iż silnik R6 potrzebuje wydajniejszej instalacji jak silnik R4
Kwestia co masz założone na tą chwilę do teraźniejszego silnika Wtryski i reduktor będzie do wymiany bo zapewne są zasłabych parametrów |
|
|
|
|
Michal95
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 560 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 25-10-17, 09:22
|
|
|
Ale co z wielozaworem oraz przewod3m idacym od butli pod maske |
_________________ BMW E36 Coupe Montrealblau
|
|
|
|
|
Maro328i
BMW: E36 qp
Silnik: S50b32
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 153 Skąd: KONIECPOL
|
Wysłany: 25-10-17, 09:49
|
|
|
zawór , butla , instalacja pozostają bez zmian |
_________________ jeśli udało mi się pomóc - kliknij "pomógł" |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 25-10-17, 15:36
|
|
|
Zależy jaki masz przewód (przekrój) i jakie R6 znajdzie się pod maską? Z tego co orientuje się sterowniki do conajmniej 6 garów mają inne wiązki (2 wtyczki) niż 4 cyl. |
|
|
|
|
ksx9
BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 994 Skąd: Biłgoraj
|
|
|
|
|
Michal95
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 560 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 25-10-17, 16:19
|
|
|
do m52b25 reduktor AC R01, wtryski Barracuda i sterownik stag 300-6 bedzie ok ? :Djak patrzyłem to wiązka lpg jest inna bo sterownik ten 300-6 ma o wiele większe wyjscie a ten moj małe kwadratowe |
_________________ BMW E36 Coupe Montrealblau
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-10-17, 18:53
|
|
|
Sterownik może być Staga a może być również KME Nevo czy też LPG Tech w sumie te dwa ostatnie poszły troszkę do przodu a stag tak jak by stanął w miejscu i ma mniejsze możliwości chodź i tak bezproblemowo wystarczające |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 25-10-17, 21:57
|
|
|
U siebie mam czerwonego ac r01 (do 250KM), ale też wielozawór extra i grube przewody faro (tak jak miedź 8mm) z butli do parownika, wtryski dragon solo (dość zbliżone do barracud) oraz lpgtech 326. Chodzi to elegancko, ale po opiniach na forach dałbym teraz wtryski barracuda, choć moje szczśliwie od ponad 20kkm chodzą jak nowe. Podobno M52B25spokojnie pójdzie na miedzi 6mm i nawet czarnym ac r01. Sterownik z ww. to chyba bez większe różnicy, choć lpgtech ma opinie dosyć łatwego. Ja swój sam stroję, a nigdy wcześniej tego nie robiłem;) |
|
|
|
|
Michal95
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 560 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 26-10-17, 14:11
|
|
|
Dzięki a powiedzcie mi jeszcze gdzie polecacie zamontować reduktor w r6 myslalem nad miejscem tam gdzie obecnie akumulator bo przenosze do.bagaznika tylko czy nie bedzie problemu z odpowietrzeniem układu? |
_________________ BMW E36 Coupe Montrealblau
|
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-10-17, 14:25
|
|
|
To jest chyba najlepsze miejsce, z odpowietrzaniem jest OK, ale gorzej sensownie ułożyć przewody z układu chłodzenia i gazu jeśli chcesz mieć to estetycznie. |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-10-17, 14:42
|
|
|
nie dziękuj - kliknij pomógł |
|
|
|
|
Michal95
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 560 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 26-10-17, 16:12
|
|
|
i_g, mogłbys wysłać fotke Twojej komory silnika zebym zobaczył jak u Ciebie poprowadzone są własnie przewody chłodzenia oraz fazy lotnej gazu |
_________________ BMW E36 Coupe Montrealblau
|
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-10-17, 21:38
|
|
|
Postaram się jutro wrzucić fotę. |
|
|
|
|
|