Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap z R4 na R6 a sekwencja
Autor Wiadomość
Michal95 



BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 560
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 24-10-17, 22:19   Swap z R4 na R6 a sekwencja

Witam mogłby mi ktoś rozjaśnić jak to jest ze swapem z R4 na R6 i przełożeniem instalacji LPG, gdzies wyczytałem ze praktycznie tylko butla zostaje, wielozawór w butli oraz cały przewód miedziany łączący butle z reduktorem tez muszę zmienic(byłoby to dla mnie bardzo dziwne) ?

Pozatym oczywiscie zmieniam reduktor sterownik i wtryski, ale czy wiązka z sekwencji do R4 moze zostać czy ją takze trzeba zmieniac ?

Proszę o info od osob siedzących w temacie, lub tych którzy przeszli przez ten etap :D
_________________
BMW E36 Coupe Montrealblau
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-10-17, 07:30   

Sprawa jest tego typu iż silnik R6 potrzebuje wydajniejszej instalacji jak silnik R4 :)

Kwestia co masz założone na tą chwilę do teraźniejszego silnika :) Wtryski i reduktor będzie do wymiany bo zapewne są zasłabych parametrów :)
 
 
Michal95 



BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 560
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 25-10-17, 08:22   

Ale co z wielozaworem oraz przewod3m idacym od butli pod maske
_________________
BMW E36 Coupe Montrealblau
 
 
Maro328i 


BMW: E36 qp
Silnik: S50b32
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 153
Skąd: KONIECPOL
Wysłany: 25-10-17, 08:49   

zawór , butla , instalacja pozostają bez zmian
_________________
jeśli udało mi się pomóc - kliknij "pomógł"
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-10-17, 14:36   

Zależy jaki masz przewód (przekrój) i jakie R6 znajdzie się pod maską? Z tego co orientuje się sterowniki do conajmniej 6 garów mają inne wiązki (2 wtyczki) niż 4 cyl.
 
 
ksx9 



BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 994
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 25-10-17, 15:17   

Zostaje tylko butla z przewodem miedzianym, reszta do wymiany ;)
_________________
Pies do adopcji, miły, cichy, jasna sierść, bardzo uparty -> https://youtu.be/aFuA50H9uek :dewil:


Gość zobacz moje e60 :)
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654179#654179
 
 
 
Michal95 



BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 560
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 25-10-17, 15:19   

do m52b25 reduktor AC R01, wtryski Barracuda i sterownik stag 300-6 bedzie ok ? :Djak patrzyłem to wiązka lpg jest inna bo sterownik ten 300-6 ma o wiele większe wyjscie a ten moj małe kwadratowe
_________________
BMW E36 Coupe Montrealblau
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-10-17, 17:53   

Sterownik może być Staga a może być również KME Nevo czy też LPG Tech w sumie te dwa ostatnie poszły troszkę do przodu a stag tak jak by stanął w miejscu i ma mniejsze możliwości chodź i tak bezproblemowo wystarczające :)
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-10-17, 20:57   

U siebie mam czerwonego ac r01 (do 250KM), ale też wielozawór extra i grube przewody faro (tak jak miedź 8mm) z butli do parownika, wtryski dragon solo (dość zbliżone do barracud) oraz lpgtech 326. Chodzi to elegancko, ale po opiniach na forach dałbym teraz wtryski barracuda, choć moje szczśliwie od ponad 20kkm chodzą jak nowe. Podobno M52B25spokojnie pójdzie na miedzi 6mm i nawet czarnym ac r01. Sterownik z ww. to chyba bez większe różnicy, choć lpgtech ma opinie dosyć łatwego. Ja swój sam stroję, a nigdy wcześniej tego nie robiłem;)
 
 
Michal95 



BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 560
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 26-10-17, 13:11   

Dzięki a powiedzcie mi jeszcze gdzie polecacie zamontować reduktor w r6 myslalem nad miejscem tam gdzie obecnie akumulator bo przenosze do.bagaznika tylko czy nie bedzie problemu z odpowietrzeniem układu?
_________________
BMW E36 Coupe Montrealblau
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-10-17, 13:25   

To jest chyba najlepsze miejsce, z odpowietrzaniem jest OK, ale gorzej sensownie ułożyć przewody z układu chłodzenia i gazu jeśli chcesz mieć to estetycznie.
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-10-17, 13:42   

nie dziękuj - kliknij pomógł :)
 
 
Michal95 



BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 560
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 26-10-17, 15:12   

i_g, mogłbys wysłać fotke Twojej komory silnika zebym zobaczył jak u Ciebie poprowadzone są własnie przewody chłodzenia oraz fazy lotnej gazu
_________________
BMW E36 Coupe Montrealblau
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-10-17, 20:38   

Postaram się jutro wrzucić fotę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15