e36 amortyzatory pod Eibach pro kit |
Autor |
Wiadomość |
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-10-17, 14:17 e36 amortyzatory pod Eibach pro kit
|
|
|
Cześć, ostatnio odkryłem, że mam pękniętą sprężynę z tyłu więc trzeba się za to zabrać. Przy okazji myslę aby wymienić amortyzatory bo wstawiona jest tam jakaś chińszczyzna więc zaraz też odmówi posłuszeństwa. Jako, że w vinie mam zawieszenie M technik i pasuje mi obecne -20mm szukałem sprężyn jak najbardziej zbliżonych do M techniki i znalazłem Eibach pro kit tylko jako, że są to spręzyny obniżające przydało by się kupić amortyzatory o skróconym skoku i tutaj pojawia się problem. Zamiennikiem M techniki był Sachs Advantage, którego już w zasadzie nie da sie kupić, można wsadzić bilstein b8 ale to już są konkretne koszty. Chodzi mi po głowię tańsza opcja a mianowicie Eibach pro kit + Ta-technix. Czy takie połączenie zda egzamin? Na sprężyny i amorki nie chciał bym wydać więcej jak 1200zł Może lepiej dozbierać? Nie zalezy mi na nadzwyczajnych właściwościach jezdnych, aby to dobrze wyglądało i było w miarę komfortowe do poruszania się na co dzień. |
_________________
|
|
|
|
|
SelectoSK
BMW: E36/E46
Silnik: M50B20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 13 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-10-17, 14:44 Re: e36 amortyzatory pod Eibach pro kit
|
|
|
Dav napisał/a: | Nie zalezy mi na nadzwyczajnych właściwościach jezdnych, aby to dobrze wyglądało i było w miarę komfortowe do poruszania się na co dzień. |
Kupuj TA. |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-10-17, 15:22
|
|
|
Znalazłem jeszcze MONROE E1128 pasuje pod M technikę. Ktoś może się wypowiedzieć co do tych amorów? |
_________________
|
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29-10-17, 13:16
|
|
|
Eibach + MTS podobno dobrze się sprawdza |
_________________ Moje 328
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609
-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ- |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-10-17, 15:36
|
|
|
Hmm muszę w takim razie poczytać o MTS ale jakoś chyba bardziej skłaniam się ku Monroe E1128. Dzięki za odpowiedz
Edit: Po konsultacji z Mackiem czescidobmw wybór padł na Monroe. Powiem jak się jeździ na takim setupie i jak to siadło jak już ogarnę temat. |
_________________
|
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-10-17, 23:03
|
|
|
Ja bym brał zdecydowanie MTS, choć trochę czuć gorszy komfort niż na zwykłych, ale nieźle się trzyma. Moim kompletem przejeździłem z 30 tyś i się trzymają. Eibach pro kit pasuje do tego idealnie, ludzie z bmw challenge latają na tym chyba w klasie start&finish, więc chyba są OK w tej cenie. |
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 30-10-17, 18:54
|
|
|
W KJSach latają też na takich zestawach, a do tego w razie wylania amorki można kupić na sztuki |
_________________ Moje 328
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609
-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ- |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-11-17, 14:11
|
|
|
To chyba cena za dwie sztuki. A dobra zaryzykuje i wezmę te Mietki techniki. Wydawało mi się, że Monroe to firma bardziej solidna ale jeśli ludzie na tym latają to i ja polatam moim turasem Jakoś złożę to wszystko w tym miesiącu i powiem jak moje odczucia bo może ktoś też ma podobny problem co ja. |
_________________
|
|
|
|
|
Chmielu
BMW: E36
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 182 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-11-17, 23:44
|
|
|
Dav, daj znać, też się zastanawiam nad tym zestawem. |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 05-11-17, 08:25
|
|
|
Ostatnio oddawałem mechanikowi passata rodziców na wymianę amorów i pytałem się go co poleca, żeby zakupić (części dostarczam mu sam). Odradzał zdecydowanie monroe, bo potrafią szybko paść. Akurat do paska poszły sachsy jak na pierwszy montaż, bo były w dobrej cenie. Tak mi się przypomniało odnośnie monroe. |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 11-11-17, 20:21
|
|
|
Też z ciekawości spytałem znajomego mechanika o Monroe to w sumie powiedział to co wyżej zostało napisane Tak czy inaczej wszystko już mam i w tygodniu jadę montować.
|
_________________
|
|
|
|
|
4Navig8
Dołączył: 30 Wrz 2017 Posty: 218 Skąd: Młode Wilki
|
Wysłany: 11-11-17, 22:34
|
|
|
To do 330ci też można dobrać amortyzatory mts i do tego sprężyny eibacha? I będzie dobrze? |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-11-17, 13:25
|
|
|
Pewnie tak ale poczekaj na moją opinię |
_________________
|
|
|
|
|
|