BMW: BMW E31 & E36 x 2szt
Dołączył: 03 Sty 2017 Posty: 77 Skąd: Chojnice
Wysłany: 19-12-17, 20:03
Nie było przełożenia 2,67...jeśli już to 2,65.
Warte jest tyle, ile ktoś za to będzie chciał zapłacić.Długi dyfer do benzynowego silnika nie bardzo ,a tylko takie są poszukiwane-czyt.osiągają wyższe ceny.
_________________ Było 5x e30 i wystarczy Teraz e36 coupe 328i x 2szt
a może 2.65, nie pamiętam. Marginalna różnica czy ja wiem czy taki długi... ja mam 2,93 w m52b28 i zastanawiam się czy nie pchać, bo mi się wydaje krótki. Około 40st obrotu koła na obrót wału mniej to chyba nie było by tak mocno odczuwalne a w trasie chyba przyjemniej, ja ciągle się łapię na szukaniu 6 biegu
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
Wysłany: 19-12-17, 22:18
kup automata,
strasznie długie przełożenie, 170kmh na 3 biegu by było, cena zależy od tego czy komuś sie przyda taki, ale z 1200 pewnie tak, takie coś to do v8 na kompresorze by styklo
1-Dyfer 2,56 w mieście spali sporo w połączeniu z 2,8 , na trasie wyjdzie efekt 6 biegu
2-to przełożenie nadaje się do projektów turbo , a i oni wolą złożyć nową
3-realna wartość szpery 900pln
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach