Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
znalazlem bmw e36 w dobrym stanie
Autor Wiadomość
shajah 


Nadwozie: Coupe
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 27
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 25-11-17, 15:11   znalazlem bmw e36 w dobrym stanie

CZeść. Znalazłem w Niemczech orginalny lakier samochodu w bmw e36 ale problem jest malutki bo auto ma 1.6 silnik i to mnie wkurwia ale pomyslalem czy dobrym pomyslem jest sprowadzenie samochodu z niemiec do polski w stanie dobrym blacharskim i zrobić na nim swapa? Bo wlasnie o to chodzi ze szukam auta nie bitego. Dodam ze niby samochod ma esp? jest to mozliwe w bmw e36? Samochod oglądał wujek ktory mieszka w niemczech i zna sie na samochodach i powiedział że samochod brzydko wyglada z zewnatrz bo stary lakier jeszcze jest ale praktycznie nie ma rdzy wiadmo gdzie sa to są ale i tak lakier by był nowy :)


Jeszcze jedno pytanie mam bo samochod chce robić na klasyka i on juz zostanie ze mna az do smierci tylko jezeli chodzi o tego swapa zamontować 2.8 orginalny silnik do tego modelu czy poczekać jakiś czas aż kasę uzbieram i :cenzura: ć tam 4.4 v8? Bo samochodem będe jezdził na weekendy to jest sens wpierdalac takiego potwora nie oblizy to jego wartosci jak by się go kiedys sprzedało oczywiscie nie za mojego żywota ;] wiecie dzieciaki :D ale jak sprzedadzą to ich bede straszył co zrobili :(
 
 
Coupe 


BMW: e36
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Wiek: 26
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 49
Skąd: Wlkp
Wysłany: 26-11-17, 09:45   

Witam, ja mam e36 coupe z vinu motorsport, na calym aucie org lakier tylko maska malowana ( przeze mnie ) i tez nie mam pojęcia co zrobić lakier już stary wiadomo przerysowania odpryski małe itp. Rudej praktycznie nie ma, lecz na tylnim pasie delikatnie i tylne nadkola małe purchle i na tym ruda się kończy. Nie wiem teraz czy odświeżyć lakier ( położyć 2 lakier taki sam) czy zostawić tak jak jest ale org.
Podpowie ktoś ?
_________________
Bmw e36 Coupe
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-11-17, 10:19   

Jeśli buda zdrowa... i masz plan... na klasyka to nic Cię nie interesuje poza zdrową budą :ok:

Swap jest droga otwartą i wszystko zależy jak Ci finanse pozwolą :) Rzecz ważna istotna to swap to nie tylko silnik i skrzynia ale wiele innych podzespołów :)
 
 
Chris850 



BMW: BMW E31 & E36 x 2szt
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 77
Skąd: Chojnice
Wysłany: 26-11-17, 10:39   

shajah napisał/a:
bo samochod chce robić na klasyka
shajah napisał/a:
jest sens wpierdalac takiego potwora nie oblizy to jego wartosci

To w końcu co chcesz klasyka czy tuning? Każda przeróbka obniża wartość klasyka. Jeśli to ma być też inwestycja to obawiam się ,że wybrałeś bardzo marny model.
_________________
Było 5x e30 i wystarczy :) Teraz e36 coupe 328i x 2szt :)
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-11-17, 12:43   

Dlaczego marny ?

Dla Ciebie klasyk to pewnie e30 lub e28 :P


Spokojnie e36 już powoli też robi się klasykiem :) Jak teraz zacznie renowację to będzie za kilka lat fajny klasyk a jak zrobi swap to autko po prostu będzie czymś niekonwencjonalnym :)
 
 
maderaz 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: m50b25nv
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 104
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-11-17, 13:09   

shajah, pierwsze i zasadnicze pytanie; kogo ma cieszyć to auto? Ciebie, czy innych?
Drugie; robisz to dla siebie, czy typowo pod ulokowanie funduszy z perspektywą na zarobek?
Bo wiadome, że każde odchylenie od serii obniża wartość potencjalnego klasyka.
Właściwie m50, m52 wychodziło fabrycznie w tej budzie i wkładasz praktycznie p&p, natomiast V8 to już konkretna rzeźba i dużo modzenia. Jak zdrowa buda i lakier to już niezależnie od motorowni jest to rodzynek:)
 
 
 
sad_madman 


BMW: E34 520i , E30 318IS
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 150
Skąd: Sieradz
Wysłany: 03-01-18, 23:44   

Dla mnie jest sens robić klasyka jeżeli jest zachowany taki stan w jakim wyszło z fabryki - już wymiana silnika na "inny" (mimo tego, że był stosowany w tym modelu) to już za duża ingerencja.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15