[E36] Problem z czujnikiem airbag pod fotelem pasażera |
Autor |
Wiadomość |
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 30-01-18, 17:22
|
|
|
Nie czytasz tego co piszę. Wtyczkę odpiąłem specjalnie do testu by sprawdzić czy dodatkowy błąd w sekcji "error" wyskoczy. |
|
|
|
|
NextCarJapanCar
BMW: E36 320i
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Wrz 2017 Posty: 143 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-01-18, 20:35
|
|
|
OBOLUK, no ale co się miało zmienić po wypięciu tego? Skoro masz błąd poduszki i pisałem Ci, że na 99% to jest błąd maty to jak myślisz - co da odpięcie tego czujnika skoro komputer go nie widzi?
Weź to na logikę. |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-01-18, 20:54
|
|
|
OBOLUK, to info o zajętości to nie jest to co wkleiłeś na zdjęciu... Musisz jeszcze przewinąć ekran na dół, strzałką na klawiaturze i niżej będzie stosowna kontrolka
Tak jak kolega wspomniał, odpinanie wtyczki niewiele z błędem Ci zmieni, musisz dać emulator lub diodę (ewentualnie z kondensatorem). Nie dziękuj, kliknij pomógł |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 02-02-18, 09:54
|
|
|
Przewinąłem ekrany na dół i przy każdej jednej pozycji jest czarna kropa i nie zmienia się jeżeli usiądę na siedzenie. No nic, czekam na emulator, wpinam i zobaczę co wtedy będzie Mam nadzieję, że to jest to. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 18-02-18, 00:38
|
|
|
Witam ponownie. Emulator został zamontowany i po wyczyszczeniu błędu w INPA sprawdzałem kilka razy i było ok. Po kilku dniach ponownie włączyłem zapłon i było też ok. Dzisiaj idę i znowu lampka się jara i ten sam błąd. Możliwe, że ten emulator padł? Zdarzają się? Auto było nieruchome przez tydzień czasu od zamontowania jego. |
|
|
|
|
NextCarJapanCar
BMW: E36 320i
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Wrz 2017 Posty: 143 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-02-18, 19:05
|
|
|
Możliwe. To tylko chińskie badziewie jest. Zareklamuj. |
|
|
|
|
Misiowaty44
BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M50B29T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 10 Sie 2017 Posty: 53 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 18-02-18, 21:16
|
|
|
A nie lepiej samemu zrobić ten emulator? Wystarczy dioda i rezystor,ot cała filozofia |
_________________
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-02-18, 22:18
|
|
|
Misiowaty44 napisał/a: | A nie lepiej samemu zrobić ten emulator? Wystarczy dioda i rezystor,ot cała filozofia |
Dokładnie tak |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 18-02-18, 23:02
|
|
|
Jaka to dioda i jaki rezystor? |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 19-02-18, 14:08
|
|
|
Dioda i kondensator, pisałem Ci już w tym temacie |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 20-02-18, 18:27
|
|
|
Zamówiłem już cały ten czarny moduł pod siedzeniem wraz z własnoręcznie zbudowanym emulatorem. Jeżeli to nie pomoże albo pomoże na chwilkę to musi być spinol na kablach, tymbardziej, że nie wiem jak mam rozumieć w błędzie "short circuit to batt++" .
Mam nadzieję tylko, że tego modułu nie trzeba programować. Numery takie same. Tylko SW/HW się różni. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 22-02-18, 23:00
|
|
|
W sumie to nie wiem czy to ten emulator padł bo lampka w nim mruga a to oznaka, że wszystko w porządku raczej. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 25-02-18, 21:12
|
|
|
Wydaje mi się, że to styki modułu z wtyczką maty są powodem całego zamieszania. Cały moduł odczepiony mam i na tylnej gumie podłogi leży. Odpiąłem emulator, wpiąłem oryginał, czyszczę błąd i nie wrócił, raz. Wpiąłem zaraz po tej próbie emulator i znowu wrócił. Kombinowałem aż wkońcu wyczyściłem błąd, wpiąłem oryginał czujnik maty w moduł, włączyłem zapłon i błąd nie wracał kilkanaście razy włączając zapłon. Ruszyłem moduł i przełożyłem bardziej w środek i błąd znowu wrócił, od razu. Wydaje mi się, że jeżeli błąd zniknął i przez chwilę było dobrze to winy gdzie indziej nie ma po drodze, np. na kablach? Dobrze myślę?
Pytanie czy ten moduł trzeba programować żeby działało? Numery takie same ale HW się różni jedną cyfrą. Leci już do mnie cały moduł z własnoręcznym emulatorem także zmienił bym całość. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 11-03-18, 15:40
|
|
|
Panowie poradźcie, co dalej... wymieniłem cały moduł wraz z kolejnym emulatorem i nadal jest błąd poduszki... ten sam co wcześniej. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 14-03-18, 18:11
|
|
|
Na prawdę nikt nic nie wie? Mógłby ktoś sprawdzić jakie macie napięcia na białej kostce co do modułu pod siedzeniem idzie? Nie mam pojęcia już co to może być i chciałbym uniknąć ponownego rozkręcania i wywalania podłogi żeby sprawdzić kable... nie mam zbytno możliwości na to teraz i tak a auto już półtora miecha bez przeglądu stoi
Sprawdziłem napięcia u siebie z włączonym zapłonem i między kabelkami...
- zielono fioletowym a biało czerwonym jest 9.95V ale spada co kilka pomiarów o 0.01V. Przy pierwszym pomiarze było 9.95V a po kilku kolejnych 9.93V. Skończyłem pomiary na 9.90V po okołoch 5 minutach.
- zielono fioletowym a brązowo pomarańczowym napięcie wynosi 0.02V i się nie rusza.
- brązowo pomarańczowym a biało czerwonym jest również stałe, 10.93V
Napięcie akumulatora w chwili testów było 11.88V, o ile to ważne. |
|
|
|
|
|