BMW: 3er
Silnik: M52B28 Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-09, 16:07
Dokładnie jak lolejko pisze... wcześniej na normalnym zawieszeniu miałem z przodu 8j 17 ET 45... z oponą 245... i się mieściło... Po wrzuceniu TAT zaczęły się schody...
_________________ We do what we want and we do it with pride
BMW: e61-535d , e90-330i
Imię: Jakub
Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 157 Skąd: Holland
Wysłany: 10-05-09, 16:29
no_limit, a jakie masz teraz oponki?????
PS. czyli rozumiem,ze wkladajac gwintowe zawieszenie,bede musial zmienic oponki,tak?????
A co ze zwyklym - sportowym zawieszeniem 60/40 ? tez cos trze przy oponie 225/45/17 na feldze 8J 17' z et 35 ???? sorry,ze tak nudze,ale czytam niektore posty tu i na innych forach bmw i jedne przecza drugim Jeden pisze ze taka opona mu wchodzi i nic nie trze,drugi,ze nie mozliwe bo jemu trze,juz sam nie wiem
BMW: 3er
Silnik: M52B28 Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-09, 19:11
tak... bo jest taka rożnica że jak wrzucasz gwint to zmieniasz całą kolumne, i ma ona większą średnice... przy obniżaniu zwykłego zawieszenia zmieniasz tylko sprężyne i dół kolumny (poniżej kołnierze) pozostaje taki sam... czyli wchodzi Ci wszystko tak jak teraz... przy wrzuceniu gwintu zmienia się odległość między kolumną a błotnikiem...
Ja ma tak jak napisałem wcześniej 205/45/17 przy gwincie TAT... przy normalnym zawiasie (czyli tym 60/40 też) wchodziły mi opony 245/40/17... przy feldze 8J Et 45...
_________________ We do what we want and we do it with pride
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach