Witam w weekend przymierzam sie do swapa i mam pewne wątpliwości, co do elektryki. Mianowicie:mam cale auto dawce, z ktorego bede wyciagac silnik, niestety wspolpracowal on z automatem i mam zamiar spiac go ze skrzynia manualna. Z tego co wiem trzeba zewrzewc dwa kable, aby sterownik czytal, ze jest zapiety parking by odblokowac rozrusznik. Problem polega na tym, że nie wiem gdzie szukac tych przewodów. Wychodza one z pozycjonera i gdzie pozniej szukać ich przy wiazce silnikowej? Wychodza one na osobne zlacze? Czy do glownego silnikowego?
Pozdrawiam
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 05-04-18, 08:21
Twoje auto będzie normalnie kręcić. M50 z automatem po stronie wiązki karoseryjnej miało dodatkowy przekaźnik odpowiedzialny za zapinanie rozrusznika przy odpowiednim ustawieniu pozycjonera. Ty masz manual, więc przewód uruchamiający rozrusznik idzie prosto ze stacyjki do rozrusznika.
Edit:
Chyba, że masz EWS, tutaj już sprawa wygląda trochę inaczej.
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach