Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Usunięcie EWS z nadwozia. E36
Autor Wiadomość
ravdnl 



BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 572
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 24-10-13, 22:30   Usunięcie EWS z nadwozia. E36

Witajcie.
Problem polega na tym.
Wyrzucając Ews z auta. I po odpięciu Modułu który jest na schowkiem. Które z kabli muszę połączyć żeby było ok?

Robił ktoś coś takiego?


Oczywiście z kompa jest usunięty...
 
 
ravdnl 



BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 572
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 26-10-13, 09:11   

Pomozecie Mi?
 
 
Werwi 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: BDG
Wysłany: 26-10-13, 11:30   

Z tego co kojarzę musisz zmostkować dwa najgrubsze przewody (czerwony i szary)... Mogę się mylić co do koloru kabli bo robiłem to już jakiś czas temu.
 
 
ravdnl 



BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 572
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 26-10-13, 13:49   

Ok. Sprawdzę. Jeśli jest koś tego pewnien proszę o potwierdzenie.
 
 
Werwi 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: BDG
Wysłany: 26-10-13, 14:09   

http://forums.bimmerforum...clone-for-cheap!!!-DIY zerknij na tę stronę to powinno pomóc.
 
 
ravdnl 



BMW: 328 Cabrio
Imię: Rafał
Silnik: M52b28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 572
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 27-10-13, 21:20   

Dzięki Wielkie :)
 
 
Werwi 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: BDG
Wysłany: 28-10-13, 18:06   

Spoko oby pomogło :)
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 28-10-13, 18:25   

ja to kiedys robilem i trzeba zmostkowac z tego co pamietam gruby czarno/zolty i gruby zielony. ale reki uciac nie dam

napewno dwa najgrubsze przewody trzeba zmostkowac
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
abes125 
Nowy User - Witamy ;)

Wiek: 32
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 6
Skąd: Rumia
Wysłany: 13-05-18, 21:04   

Hej właśnie jestem na etapie robienia swapa.
W moim 1.8 z 91r. nie było immo a w m52b20 już jest.
Czy zmostkoanie wystarczy na odpalenie silnika?

Wszystko idzie z dawcy więc mogę wszystko poprzekładać ale immo nie jest mi potrzebne i nie chce mi się przekładać wszystkich zamków.
 
 
tomik 


BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 121
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-05-18, 12:58   re

Siemka
Same zmostkowanie grubych przewodow da ci tylko krecenie rozrusznikiem jesli jest ews to itak bedzie blokada chyba ze twój komp ma usuniety ews. wtedy odpalic powinno
 
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 17-05-18, 10:28   

abes125 napisał/a:
Hej właśnie jestem na etapie robienia swapa.
W moim 1.8 z 91r. nie było immo a w m52b20 już jest.
Czy zmostkoanie wystarczy na odpalenie silnika?

Wszystko idzie z dawcy więc mogę wszystko poprzekładać ale immo nie jest mi potrzebne i nie chce mi się przekładać wszystkich zamków.


M52 ma sterownik siemensa to ews2, mostkowanie NIE POMOŻE.
Jest wymagane, ale trzeba z ecu wywalić immo. Jeżeli potrzebniejszy pomocy w tym to zapraszam na PW.
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
abes125 
Nowy User - Witamy ;)

Wiek: 32
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 6
Skąd: Rumia
Wysłany: 04-06-18, 20:48   

Udało się podłączyć EWS wg.t ego schematu:


Błąd EWS wykasowałem kompem i już więcej się nie pojawił. Autko odpaliło bez problemu. Pinu 9 nie trzeba podłączać bo jest on odpowiedzialny za sygnał przy automatycznej skrzyni biegów (z tego co się dowiedziałem).

Ważne jest też, aby sprawdzić czy... węże paliwowe są prawidłowo wpięte :P
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 05-06-18, 08:54   

Pin 9 podaje się do +12v po zapłonie - to wykrycie "Parking" w automacie. Podpina się to jeżeli sterowniki są z automatu, bo bez tego auto nie odpali.
Jeżeli kpl sterowników jest po aucie z manualną skrzynią to ten pin pomijamy :)
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15