Witam! jestem w trakcie zmiany silnika z m50b20(vanos) na M52B28 (też pojedynczy vanos).
M52 pochodzi z E39, ale przełożyłem wiązkę z M52 E36.
Silnik w budzie, zegary świecą, ale po przekręceniu kluczyka słychać tylko elektromagnes rozrusznika, a on sam nie kręci.
Na krótko rozrusznik działa.
Sprawdziłem multimetrem i po przekręceniu kluczyka (tak jakbym odpalał) rozrusznik nie dostaje prądu ani na czarno-zielonym ani na czarno-żółtym kabelku
Komputer ma (podobno) usunięty EWS.
W wiązce silnikowej m52 miałem 2 wtyczki do połączenia z wiązką kabinową, z czego jedna była zaślepiona plastikową zaślepką, a w wiązce kabinowej (z m50) mam tylko jedną.
Czy muszę jakoś konkretnie przerobić wtyczkę wiązki kabinowej, aby w końcu to zagrało, czy może jest jeszcze jakaś inna rzecz?
Pierwszy raz robię swapa, więc chciałbym zapytać kogoś, kto miał już z nimi do czynienia.
Za odpowiedzi z góry dziękuję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach