Kompresor warsztatowy |
Autor |
Wiadomość |
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-09-18, 16:49 Kompresor warsztatowy
|
|
|
Cześć, rozglądam się za kompresorem do zastosowań warsztatowych. Typowo weekendowy tryb użytkowania, w przyszłości na pewno będę chciał spróbować sił w malowaniu jakiś niewielkich elementów typu zaciski hamulcowe, osłony może nawet i jakiś błotnik. Co moglibyście polecic? Ewentualnie napiszcie na co najbardziej zwracać uwagę przy zakupie. |
_________________
|
|
|
|
|
MB_V12
BMW: e36 cabrio
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 567 Skąd: LA
|
Wysłany: 17-09-18, 16:50
|
|
|
Zależy jaki masz budżet, Ja miałem do 1.000 pln. i wyszło mi, że kompresory do tej kwoty do chińczki. Różnią się kolorami, napisami na butlach i firmą, oraz fantazją sprzedających, a generalnie jeden ch....
Z racji tego, że nie zamierzałem malować kupiłem kompresor Jager German
Ma dwa tłoki, 8barów, butle 50litrów, wydajność realna 272l/m producent gwarantuje części zamienne. bez problemu radzi sobie z odkręcaniem kół, malowanie pistoletem starcza na 1m15s
Butla 100 litrów starcza podajże na 2m18s coś takiego
Jak będziesz czytał ogłoszenia to zwróć uwagę na wydajność wiele osób podaje wydajność z kosmosu. Do malowania pewnie ze 100 litrów butle będziesz min potrzebował |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18-09-18, 20:24
|
|
|
Właśnie coś do tysiaka szukam Jakieś małe elementy myślę, ze będzie się dało tym prysnąć w przyszłości a jak na warsztacie sobie poradzi to mozliwe, że się skuszę na ten model. Dzięki za odpowiedz |
_________________
|
|
|
|
|
Darozzzz
BMW: E36
Imię: Darek
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 628 Skąd: NS
|
Wysłany: 19-09-18, 07:34
|
|
|
Ja również szukałem do tysiąca. Kupiłem tego czerwonego chińczyka z allegro. Dzień w dzień chodzi po ok 2 godziny i na razie nie ma problemów. Butla 100l, 2 tłoki moc silnika podobno 2.8kw, ale daje mu góra 1.5. Ja kupowałem pod 230v, bo w garażu nie mam tzw. siły. Przy dłuższym użyciu brakuje trochę powietrza, ale zrobiłem dodatkowy zbiornik z butli po LPG i nawet daje radę😋 |
_________________ Mój własny individual
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=388874#388874 |
|
|
|
|
Tomaszek1
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M50B20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 650 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 19-09-18, 21:44
|
|
|
Szukaj używki do 1000 ...może Ci się uda....Ja trafiłem BOGE SKM 3 tłokowy ale to był istny cud....mam to już 3 rok i chodzi bez zarzutu ....piaskuje,maluje,pistolet pneumatyczny szlifierka itp....nigdy nie braknie powietrza.... .. |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 19-09-18, 23:25
|
|
|
Ja mam metabo 200l. Ale 2k budzet. I jak masz 400v w garazu to szukaj 3faz. |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-09-18, 16:26
|
|
|
C0rvette napisał/a: | Ja mam metabo 200l. Ale 2k budzet. I jak masz 400v w garazu to szukaj 3faz. |
Mam 3 fazy, hmm moze warto zwiększyć budżet. Tym Metabo 200L idzie pomalowac coś większego typu maska? Ciągnie mnie trochę spróbować sił w malowaniu. |
_________________
|
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 21-09-18, 19:56
|
|
|
Nigdy sie nie bawiłem w lakierowanie. Kompresor służy mi do sztyfciarki, klucza udarowego, grzechotki i szlifierek. Nie potrafię określić jak sie tym lakieruje. Mi wystarcza i nie pompuje cały czas przy szlifierce jak to robił 80l Stanley.
3fazy aż tak nie obciąża linii.
W internetach jak i moich paru znajomych poleca Maktek. Miałem styczność z jakimś 100l z układem V nie pamiętam symbolu kompresora. I wygląda na solidny. |
|
|
|
|
Anglik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 466 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 26-09-18, 01:26
|
|
|
100 l dwu tłokowy , do malowania słabo do kręcenia ok
myślałem że 100 to już duży a przy malowaniu tragedia non stop bije |
|
|
|
|
kucin
BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 1505 Skąd: Głowno
|
|
|
|
|
|