Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kompresor warsztatowy
Autor Wiadomość
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2555
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-09-18, 15:49   Kompresor warsztatowy

Cześć, rozglądam się za kompresorem do zastosowań warsztatowych. Typowo weekendowy tryb użytkowania, w przyszłości na pewno będę chciał spróbować sił w malowaniu jakiś niewielkich elementów typu zaciski hamulcowe, osłony może nawet i jakiś błotnik. Co moglibyście polecic? Ewentualnie napiszcie na co najbardziej zwracać uwagę przy zakupie.
_________________

 
 
MB_V12 


BMW: e36 cabrio
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 567
Skąd: LA
Wysłany: 17-09-18, 15:50   

Zależy jaki masz budżet, Ja miałem do 1.000 pln. i wyszło mi, że kompresory do tej kwoty do chińczki. Różnią się kolorami, napisami na butlach i firmą, oraz fantazją sprzedających, a generalnie jeden ch.... :lol:
Z racji tego, że nie zamierzałem malować kupiłem kompresor Jager German


Ma dwa tłoki, 8barów, butle 50litrów, wydajność realna 272l/m producent gwarantuje części zamienne. bez problemu radzi sobie z odkręcaniem kół, malowanie pistoletem starcza na 1m15s
Butla 100 litrów starcza podajże na 2m18s coś takiego

Jak będziesz czytał ogłoszenia to zwróć uwagę na wydajność wiele osób podaje wydajność z kosmosu. Do malowania pewnie ze 100 litrów butle będziesz min potrzebował
 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2555
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-09-18, 19:24   

Właśnie coś do tysiaka szukam :) Jakieś małe elementy myślę, ze będzie się dało tym prysnąć w przyszłości a jak na warsztacie sobie poradzi to mozliwe, że się skuszę na ten model. Dzięki za odpowiedz :pijaki:
_________________

 
 
Darozzzz 



BMW: E36
Imię: Darek
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 628
Skąd: NS
Wysłany: 19-09-18, 06:34   

Ja również szukałem do tysiąca. Kupiłem tego czerwonego chińczyka z allegro. Dzień w dzień chodzi po ok 2 godziny i na razie nie ma problemów. Butla 100l, 2 tłoki moc silnika podobno 2.8kw, ale daje mu góra 1.5. Ja kupowałem pod 230v, bo w garażu nie mam tzw. siły. Przy dłuższym użyciu brakuje trochę powietrza, ale zrobiłem dodatkowy zbiornik z butli po LPG i nawet daje radę😋
_________________
Mój własny individual
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=388874#388874
 
 
Tomaszek1 



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M50B20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 650
Skąd: Leszno
Wysłany: 19-09-18, 20:44   

Szukaj używki do 1000 ...może Ci się uda....Ja trafiłem BOGE SKM 3 tłokowy ale to był istny cud....mam to już 3 rok i chodzi bez zarzutu ....piaskuje,maluje,pistolet pneumatyczny szlifierka itp....nigdy nie braknie powietrza.... :) ..
 
 
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 2224
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 19-09-18, 22:25   

Ja mam metabo 200l. Ale 2k budzet. I jak masz 400v w garazu to szukaj 3faz.
 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2555
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-09-18, 15:26   

C0rvette napisał/a:
Ja mam metabo 200l. Ale 2k budzet. I jak masz 400v w garazu to szukaj 3faz.

Mam 3 fazy, hmm moze warto zwiększyć budżet. Tym Metabo 200L idzie pomalowac coś większego typu maska? Ciągnie mnie trochę spróbować sił w malowaniu.
_________________

 
 
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 2224
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 21-09-18, 18:56   

Nigdy sie nie bawiłem w lakierowanie. Kompresor służy mi do sztyfciarki, klucza udarowego, grzechotki i szlifierek. Nie potrafię określić jak sie tym lakieruje. Mi wystarcza i nie pompuje cały czas przy szlifierce jak to robił 80l Stanley.
3fazy aż tak nie obciąża linii.

W internetach jak i moich paru znajomych poleca Maktek. Miałem styczność z jakimś 100l z układem V nie pamiętam symbolu kompresora. I wygląda na solidny.
 
 
Anglik 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 466
Skąd: włocławek
Wysłany: 26-09-18, 00:26   

100 l dwu tłokowy , do malowania słabo do kręcenia ok
myślałem że 100 to już duży a przy malowaniu tragedia non stop bije
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 11-10-18, 10:48   

Dav, Może w tej kwocie pomyśl nad zrobieniem czegoś własnego :)
Kompresorki 2, butla, presostat i jakiś odwadniacz wyjdzie pewnie lepiej niż chinole.
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 16