Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
e36 LPG problem
Autor Wiadomość
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 28-10-18, 22:11   e36 LPG problem

Witam mam taki o to problem w e36 M52B20, mam sekwencje stag 300-6 ISA2 i gdy jadę na zimnym silniku jak się przełączy na LPG gdy wrzucam sprzęgło obroty szybko spadają zatrzymują się niżej 500 zaczynają falowac
Gdy auto zgasze i zapale juz jest okej ładniej trzyma obroty i wszystko, na benzynie od razu chodzi wszystko spoko nic mu się nie dzieje to jest coś takiego jak by się coś nie zalaczalo i nie zatrzymywało w odpowiednim momencie tych obrotow. Wymieniony krokowy,przepływka,świece NGK podniesiona temperatura LPG przełączania i dalej tak się dzieje może ktoś wie co to jeszcze może być dzięki i pozdrawiam.
_________________

 
 
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 2224
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 28-10-18, 22:17   

byłeś u gazownika? Zamiast wymieniać połowę osprzętu, niech ogarnięty gazownik sprawdzi logi na gazie... Bo skoro na benzynie jest okej. to Na gazie tez musi być. A jak nie jest to wina gazu.
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 28-10-18, 23:04   

C0rvette, byłem coś ustawiał nic nie pomogło sam mam też interfejs do LPG może ktoś wie co może być jeszcze nie tak ? .
_________________

 
 
makaba 



BMW: E91
Imię: Mateusz
Silnik: 2.0D
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 156
Skąd: Kraśnik, Lublin
Wysłany: 29-10-18, 10:43   

Filtry kiedy zmieniane? Jaki przebieg na reduktorze? Możliwe, że reduktor do wymiany albo regeneracji. Miałem podobne objawy w oplu. Zimny nie chciał trzymać obrotów, ciepły cykał pięknie. Po wymianie reduktora zapomniałem o problemie.
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 29-10-18, 12:46   

makaba, Filtry wymieniane jakieś 5k temu a reduktor niestety nie mam pojęcia ile ma przejechane można to jakoś sprawdzić ?
_________________

 
 
makaba 



BMW: E91
Imię: Mateusz
Silnik: 2.0D
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 156
Skąd: Kraśnik, Lublin
Wysłany: 29-10-18, 15:03   

Jak nie masz nigdzie zapisanego przebiegu w dniu montażu to nie sprawdzisz. Spróbowałbym najpierw regulacji LPG u kogoś kto ma pojęcie. Jeśli nie pomoże to upierałbym się na reduktor. Moim zdaniem lepiej kupić nowy jak regenerować bo wyjdzie niewiele drożej.
 
 
Momo11 


Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 372
Skąd: Tuczępy
Wysłany: 31-10-18, 22:17   

Podwyższ temperature przełączania na gaz o pare stopni jak masz kabel. Około 5 stopni powinno pomóc i będzie git ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 14