Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
320d m47n wylatują bąble z odpowietrznika mimo zakręcenia
Autor Wiadomość
nicko999 


Wiek: 31
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 179
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-12-18, 17:09   320d m47n wylatują bąble z odpowietrznika mimo zakręcenia

Witam Panowie proszę o pomoc Od wakacji tzn od wymiany przewodów elastycznych przednich + przednich tłoczków a potem zacisków(dodam płyn nie uciekł ze zbiorniczka)mam problem z hamulcem.. ciągle jest taki gumowy niby hamuje ale czuć,że wchodzi trochę jak w masło po czym oczywiście abs zadziała jak się depnie do końca ale jest taki efekt=sprężynowania jedynym słowem gumowy

Odpowietrzane były wiele razy.Postanowiłem podjechać do serwisu nieautoryzowanego bmw i mini.Za 147zł został wymieniony płyn ate sl6(2l) 1l wlany a jeden litr na dokładne wypłukanie układu.Podejrzewam,że robili to maszyną specjalną.Po wyjechaniu z serwisu hamulce takie same jak i po moim zwykłym odpowietrzaniu to samo...

dzisiaj mówię odpowietrzę samemu jeszcze raz i Panowie nie wiem co się dzieje otóż odpowietrznik jest zakręcony,kolega pompuje pedałem a przewód od odpowietrznika wsadzony do naczynia z płynem jest.Jak pompuje po kilka razy np 5,6razy i stop to nic nie zauważyłem.Ale kazałem mu dłużej około 20 razy i szok jakim cudem płyn zaczął wypływać tak jak na filmie,który nagrałem:

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be



wpadłem w szał tyle się człowiek urobił ,zimno i dalej zle w akcje desperacji postanowiłem poluzować przewody powrotne na pompie i na agregacie DSC nic to nie dało też.Więc wziąłem ista + d w DSC MK6 odpowietrzanie i tam są 3 opjce

1.po wymianie cylinderków
2.po wymianie pompy DSC
3.Po wymianie płynu

ale praktycznie jeden kij co się nie wybierze.Ja wybrałem opcję nr 2.Cóż z tego skoro pisze w instrukcji coś o 2Bar pewnie urządzenie takie trzeba mieć i dopiero test wykonać.Ja go wykonywałem bez urządzenia na otwartym odpowietrzniku to praktycznie kilka ml płynu przepłynęło gdy pompa się uruchomiła.

Efekt taki sam. Na dodatek dodam jeśli odpowietrzam np tylne koło to z początku wylatują bąble.. po około 3,4 seriach odpowietrzania nic już nie wylatuje.Ale co z tego skoro wystarczy iść do drugiego kola i tam poluzować odpowietrznik gdy pomocnik trzyma hamulec i mimo usunięcia bąbli np z tylnego lewego koła to jak wrócę znów do tylnego prawego to znów wylecą.. mimo,że przed zakręceniem nie było już.I tak można w koło Macieju.Odpowietrzam zacisk,wylatują bąble.Po 3,4 razach nie wylatują już tylko płyn.Ide do drugiego koła tam to samo.I teraz gdy wróci się z ciekawości do koła poprzedniego to znów wylecą bąble.. brak sił
Dodam to z tym zaciskiem co pokazałem na filmie to nie dzieje się z jednym.Przednie dwa tak samo się zachowywały.Gdy kolega pompował pedałem,krótko tak z 5,6 razy i stop to zawsze było ok.. ale wystarczyło,żeby 20razy pod rząd pompował i wylatują bąble..jak by odpowietrznik przepuścił.Kupiłem nowe odpowietrzniki ATE.To samo.Więc zakupiłem dwa zaciski w stanie idealnym dla testu.Efekt? to samo.Dzieje się to głównie gdy wkręci się nowy odpowietrznik.Mimo,że jest oryginalny.Stare przyrdzewiałe jak siedziały to nie puszczały nic..

Płynu nie ubywa ani grama nie wiem co już robić kiedyś hamulec był na dotyk.Lekkie naciśnięcie i auta stawało.A teraz takie sprężynowanie.

Zdjęcia odpowietrznika


https://zapodaj.net/2501cf32a04e0.jpg.html


https://zapodaj.net/c8dcd07688bd9.jpg.htm
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 16-12-18, 18:16   

źle odpowietrzony układ
zaczynasz od najdalszego koła czyli prawy tył później lewy tył prawy przód i lewy przód.
proponuję też odpowietrzyć pompę ABS DSC.
Jak chcesz to dobrze zrobić odpowietrzaj koła na odpalonym silniku tak aby serwo pracowało (będzie ciśnienie większe w układzie).
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
nicko999 


Wiek: 31
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 179
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-12-18, 19:21   

a czy to moze być o zły odpowietrznik?
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 17-12-18, 13:46   

nicko999 napisał/a:
a czy to moze być o zły odpowietrznik?


oczywiscie ze tak
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
nicko999 


Wiek: 31
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 179
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-12-18, 17:44   

hciałem spytać czy odpowietrzanie na odpalonym silniku będzie lepsze od odpowietrzania za zapłonie?

TYLKO,że nie mam kobyłki żadnej bo robię to na lewarku i na odpalonym silniku to mi auto poleci
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 20-12-18, 09:31   

nicko999 napisał/a:
hciałem spytać czy odpowietrzanie na odpalonym silniku będzie lepsze od odpowietrzania za zapłonie?

TYLKO,że nie mam kobyłki żadnej bo robię to na lewarku i na odpalonym silniku to mi auto poleci


a w jaki inny sposób chcesz odpowietrzyć auto jak na nie zapalonym silniku??
zawsze ospowietrza sie układ chłodzenia na odpalonym silniku
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Pawel4freak 


BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-12-18, 11:17   

whitedevil napisał/a:
zawsze ospowietrza sie układ chłodzenia na odpalonym silniku

może dlatego że odpowietrza układ hamulcowy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14