Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki reduktor polecacie ?
Autor Wiadomość
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 01-01-20, 16:05   Jaki reduktor polecacie ?

Witam, panowie chciałem wymienić reduktor LPG w M52B20 150km i pytanie moje jest następujące jaki polecacie mam zamontowane takie coś: https://allegro.pl/oferta/reduktor-tomasetto-alaska-at09-120km-z-filtrem-7519633893
Ale słabo to wyrabia i ma już swoje przejechane za sobą chciałbym żebyście polecili mi coś takiego żeby tylko wszystko przełożyć ze starego reduktora do nowego żeby nie trzeba było nic zmieniać i przerabiać za dużo no i polećcie mi jakieś wtryski LPG bo mam Valteki czerwone 3Ohm i są na prawdę do du** coś w miarę dobrego ale i wiadomo cenowo nie najdroższego a żeby to jakoś jeździło poczciwie

Dzięki z góry :)
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 06-01-20, 00:11   

alaska jest dobra do 80-90KM to jest jej realna wydajność

reduktor dobry i stosunkowo tani to AC R01, albo zavoli zeta

wtryski AC w02 z tańszych, z lepszych Barracuda

z tym że o ile reduktor zmienisz bez kłopotu, tak z wtryskami zależy czy sterownik da radę z nimi
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 06-01-20, 18:45   

Sterownik mam Stag 300 ISA2
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 07-01-20, 12:08   

to tania sprawdzona i działająca opcja to ac r01 czarny i wtryski ac w02, do tego dobry filtr najlepiej odstojnikowy np alex ultra i będzie działać.
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 07-01-20, 23:01   

Yeti, A czerwony reduktor nie był by lepszy bo niby pisze że do 250km A czarny do 150 i gdzie kupić te wtryski do 6cylindrow bo wszędzie są listwy na 4cyl ?
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 10-01-20, 11:14   

używam czarnego daje radę, czarny od czerwonego nie różni się w budowie wiele, różnica jest w wejściu(6mm vs 8mm) i wyjściu (12 vs 16) tu jest jeszcze kwestia jaką średnice przewodu z LPG z zbiornika masz pociągnięte, przy 150KM to pewnie 6mm, ta średnica spokojnie daje radę do ok 200KM w silnikach N/A

a co do wtrysków, fakt zapomniałem ze w02 są jako 4cyl, ale w03 to jest to samo tylko na sztuki np 2x takie zestaw

https://www.phjacus.pl/Y1...-cyl-p3164.html
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 22-01-20, 13:19   

Yeti, AC W03 trzeba kalibrować czy nic nie trzeba ruszać i wtyczka od Valtekow będzie pasować normalnie wszystko ?
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 23-01-20, 12:43   

samych wtrysków nie trzeba, to nie stare valteki

a całą instalacja jak najbardziej będzie trzeba od nowa wystroić, jak nie masz jakiś cudownie dziwnych valteków to wtyczki są te same
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21-02-20, 08:48   

Panowie A jak mam czujnik ciśnienia PS -02 To może on zostać do wtrysków AC W03 czy do nich już musi być jakiś inny ?
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 21-02-20, 11:10   

czujnik ciśnienia nie ma nic do wtrysków, on jest zależny od sterownika, pamiętaj że czujnik musi być za filtrem lotnym i jak najbliżej możliwie wtrysków.
 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21-02-20, 11:50   

Yeti, aha spoko czyli reasumując wszystko powinno pasować tylko wymieniać a powiedz mi jeszcze jak w sterowniku mam tylko AC W02 i AC W02 BFC to jak kupię AC W03 to będzie to samo jak zaznaczę ac w02 i czy elektrozawór może być stary taki niebieski od valtekow :) ?
_________________

 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 23-02-20, 15:12   

Panowie te wtryskiwacze ac w03 mogę zamontować normalnie na trojnikach nie musi być rozdzielacza bo chce to zamontować tak że dac trójnik od węża co idzie z reduktora i do niego wtrysk potem kolejny trójnik i tak aż do 6 a na końcu zakończyć kolankiem przy ostatnim wtryskiwaczu można tak normalnie zrobić tak ?
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 27-02-20, 14:28   

ustaw W02
elektrozawór jak sprawny to może zostać

tak możesz zrobić na trójnikach, to częste rozwiązanie





 
 
Dragor 



BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 427
Skąd: Małopolska
Wysłany: 27-02-20, 22:12   

Dzięki wszystkim za odpowiedzi w szczególności tobie Yeti wszystko złożone chodzi bardzo dobrze :)

Jeszcze jedno ostatnie pytanie elektrozawór mam wkręcony w reduktor ten valtek typ03 nie miałem to gdzie przekręcić i jest po prostu wkręcony do niczego nie zamontowany tylko w powietrzu czy to coś szkodzi czy może tak zostać :) ?
_________________

 
 
Yeti 


BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: m52tub20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 20
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 28-02-20, 10:36   

jak rozumiem to elektrozawór przykręcony bezpośrednio do reduktora to tyle wystarczy, nie odpadnie nic mu nie będzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14