Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 gwint co i jak
Autor Wiadomość
Stalker93 



BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 71
Skąd: DLW
Wysłany: 08-04-20, 10:09   

Teoretycznie tak to działa, że jakie obniżenie tyle idzie w dół, nie ważne względem którego punktu mierzysz. Ale trzeba też wziąć pod uwagę, że jest to podane w stosunku do fabrycznego nowego zawieszenia. Po iluś tam kilometrach/latach użytkowania ze względu na zużycie faktyczna różnica obniżenia będzie trochę się różnić.
_________________
Jest: E46 Coupe 05' M54B30
Było: E36 Coupe 96' M52B20
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 15