Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
m52b28tu nie odpala e39 1999
Autor Wiadomość
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 87
Skąd: Jasło
Wysłany: 04-10-20, 18:04   m52b28tu nie odpala e39 1999

Siemano, postanowiłem zajac sie autem kolegi, zanim rozbiore piec moze uda sie cos ogarnac.

Auto chodziło, zabrali sie za zmiane oleju ( 0 pojecia o mechanice) i po tym juz nie odpalił :14:

auto stalo bardzo dlugo.
sprawdzilem kompresje na pierwszych 3 tłokach 4 bary, 4,5,6 wyszło 8 /9bar.
mam endoskop, wsadziłem do środka i gładzie wygladaja okej widać ślady po honowaniu.

jakieś pomysły ? silnik krecił szybko było słychać ze nie ma komprechy.

pod dolot idzie jakaś linka to jest od przepustnicy ? bo ponoć te silniki miały elektryczną.

I już przy okazji, mam cały silnik m52b25 gdyby trzeba było przekładać to które częsci będą pasowały ?? Oczywiście poza głowicą.
b28TU ma taki sam dół jak m52b28 ??
 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2555
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-10-20, 18:38   

Co oni tam za olej wlali? Raz też miałem dokładnie taki sam problem, auto stało z 3 tyg nie ruszane bo mnie nie było. Na chwile odpaliło i potem już tylko kręciło. Pomogła wymiana oleju (stary był rozdzedzony przez benzyne bo robię przeważnie krótkie dystanse) zalałem 10W40 i poszło po 3 próbie. Jak masz ochote to wlej odrobinę oleju do cylindrów, uszczelni ci i możliwe że pozwoli na rozruch.
_________________

 
 
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 87
Skąd: Jasło
Wysłany: 04-10-20, 18:48   

szczerze nie wiem, i nie wiem co z tym autem bylo wczesniej robione bo zawsze miał problemy z nim, cialge cos, a zamiast dac komus co sie zna to stwierdzil ze bedzie sam robił.. 4 cewki inne 2 inne...

Ale przestraszyła mnie ta kompresja, tata stary mechanik mówi, że czasem sie mu tak dawniej zdarzało, że mogli zakrecic na suchym i pierscienie sie zawiesiły albo zablokowały tym syfem i nie ma kompresji,

szykuje się pewnie zdejmowanie głowicy i miski, ale chciałbym jeszcze popróbować innych opcji zanim to zrobie i jakoś zdiagnozować co go boli :)


Spróbuje troszke strzykawką dać i zakręcić, od razu zaloze swiece bo mam bardzo ładne od swojej i cewki zaloze od mojej bo wiem ze sa 100% sprawne tamte jakies dziwne, fajki aż brązowe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14