GLEBA-jak maxymalnie można zglebić do seryjnych amorków |
Autor |
Wiadomość |
Kaktus
BMW: e30,e32,e30,e36,e36,e39,e36
Wiek: 38 Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 173 Skąd: Bialystok
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 16-03-08, 20:10
|
|
|
powiem ci tak kolego każde obniżenie zawieszenia seryjnego powinno być nie większe niż 40mm-używając samych sprężyn obniżających....
przy większym obniżeniu jak 40mm,trzeba zakładać sprtowe amory do tych sprężyn-o mniejszym skoku....
jak założysz np.do seryjnych amorów sprężyny o obniżeniu 60mm,żywotność takich amorów znacznie się skróci i szlak ich trafi prędzej niż się spodziewasz...krótsza sprężyna wymusza na seryjnym amoże mniejszą prace,mniejszy zakres pracy i lipa.....
pozdrawiam |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
Kaktus
BMW: e30,e32,e30,e36,e36,e39,e36
Wiek: 38 Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 173 Skąd: Bialystok
|
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-03-08, 21:31
|
|
|
większość producentów sprężyn obniżających nie zaleca stosowania serjnych amortyzatorów przy obniżeniu większym niż 40mm. zachęcam do lektory stron :
http://eibach.com/
http://www.hrsprings.com/
http://www.tein.co.jp/
tam będziesz miał informacje z pierwszej reki a nie co sie komu wydaje czy kto co słyszał ze ktoś jeździł na czymś i było dobrze. |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16-03-08, 21:38
|
|
|
Przedewszystkim jak amor nie siądzie to na pewno nie tłumi drgań! Czyli jeżdzisz na spężynach, a amorek sobie tylko jest! Gleba -40 to jest max i nie w kązdym przypadku!
-30 jest takie akurat! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-03-08, 11:38
|
|
|
ja też sporo jeździłem na glebie z -80 i było dobrze lecz jazda jest do d...py bo samochód odbija się jak piłeczka, jak chcesz glebe to zakładaj amory sport, osobiście bez nich założył bym najwięcej -30 |
_________________
|
|
|
|
|
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 17-03-08, 23:41
|
|
|
przylanczam sie do tem mam bilsejny amory seryjne jesli bym chcial przod -40 a tyl -20 to moga zostac te seryjne czy raczej radzili byscie zmienic?? |
_________________ pawel |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-03-08, 12:06
|
|
|
ja bym nie zmieniał o 4 cm to usiądzie jak naładujesz 4 ludzi i zalejesz do pełna ( poza tym to jest obniżenie od stanu prosto z salonu, no a twoje sprężyny już podejrzewam ze woje przeszły wiec już pewnie siedzą -20 |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 18-03-08, 20:16
|
|
|
wlasnie chodzi o to ze tyl siedzi bo popekaly z tylu prawie po dwa zwoje i chcialem kupic troszke obnizone i utwardzone zeby przy okazji troche sztywniej bylo a nie moge calkiem na glebe posadzic bo mi na to stan drog w mojej okolicy niestety nie pozwala |
_________________ pawel |
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-03-08, 01:16
|
|
|
to albo gleba albo seria niestety wszystko idzie w stronę kosztów, obniżanie auta o 3-4 cm hmm nie wiem czy wogóle bym sie za to zabierał to już lepiej wsadzić 3 cale większe fele |
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 20-03-08, 07:47
|
|
|
Lastx napisał/a: | to albo gleba albo seria niestety wszystko idzie w stronę kosztów, obniżanie auta o 3-4 cm hmm nie wiem czy wogóle bym sie za to zabierał to już lepiej wsadzić 3 cale większe fele |
Przy felgach 17" obniżenie w granicach 4cm zupełnie wystarczy jeżeli ktoś do końca nie chce stracić komfortu, a nadkole z kołem jest wtedy fajnie spasowane.
Nie każdy ma ambicję aby wóz posłać na glebę.
Ja mam białe AC Schnitzer i zupełnie mi starcza.
Takie rzeczy to każdy musi rozpatrzyć indywidualnie. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 20-03-08, 18:32
|
|
|
widze że, niezłe druciarstwo się tutaj uprawia...
jeśli ktoś mysli że, za kilkaset złotych kupi komplet sprężyn obniząjących wsadzi je do auta i tym samym będzie się cieszył LEPIEJ PROWADZĄCYM SIĘ i bardziej sportowo wyglądającym samochodem
TO JEST W BŁĘDZIE
już ja widze e36 na seryjnych amorach z krótkimi twardymi sprezynami ... życze powodzenia i wielu odmówionych paciorków przy szybszej jeździe po zakrętach ...
dla mnie ładowanie sport sprezyn z seryjnymi amorkami to coś NIEDOPUSZCZALNEGO
pozytywne efekty daje:
założenie sportowych amorów do seryjnych sprężyn
założenie sportowych sprężyn z sportowymi amorkami
także jak bawicie się w zawieszenia to róbcie je z głową i zrozumcie że, auto ma przedewszystkim bezpiecznie się prowadzić ...a to kosztuje i nie uznaje pól środków... |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
Ostatnio zmieniony przez Jaras E21 20-03-08, 18:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-03-08, 18:34
|
|
|
popieram całkowicie |
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 20-03-08, 18:54
|
|
|
Jaras E21 napisał/a: | widze że, niezłe druciarstwo się tutaj uprawia...
jeśli ktoś mysli że, za kilkaset złotych kupi komplet sprężyn obniząjących wsadzi je do auta i tym samym będzie się cieszył LEPIEJ PROWADZĄCYM SIĘ i bardziej sportowo wyglądającym samochodem
TO JEST W BŁĘDZIE
już ja widze e36 na seryjnych amorach z krótkimi twardymi sprezynami ... życze powodzenia i wielu odmówionych paciorków przy szybszej jeździe po zakrętach ...
dla mnie ładowanie sport sprezyn z seryjnymi amorkami to coś NIEDOPUSZCZALNEGO
pozytywne efekty daje:
założenie sportowych amorów do seryjnych sprężyn
założenie sportowych sprężyn z sportowymi amorkami
także jak bawicie się w zawieszenia to róbcie je z głową i zrozumcie że, auto ma przedewszystkim bezpiecznie się prowadzić ...a to kosztuje i nie uznaje pól środków... |
I popieram w 10000000000% ja Robie u siebie zawias na Wiosne i chyba wsadzę Bilsteina B6 cały zestaw!! Choć może Kupie jakiegoś dobrego Gwinta Co polecacie z Gwinta za 1500zł? stwierdziłem ze Felgi Poczekają wsadzę sobie do moich Felg Oponki 225/55 R15 i Dobry zawias! Do tego może dystanse i bedzie cacy |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 20-03-08, 18:55
|
|
|
za 1500 nie kupisz dobrego gwinta, sorry. ja wydalem tyle na b6 po regeneracji i sprezyny H&R |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
|