Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki gaz
Autor Wiadomość
makus 


BMW: E 36
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 48
Skąd: Sianów
Wysłany: 22-07-09, 00:01   jaki gaz

Witam tak jak w temacie jaki gaz założyć do e36 1.6 96 rok. Nie wiem czy jest sens wkładania hajsu w sekwencje. Sekwencja stag-a kosztuje u mnie 2500pln a instalacja II generacji kosztuje 1600. Obecnie mam cienko z hajsem ale gaz chce założyć. Nie oczekuje odpowiedzi ze 1.6 to lipa itd. Słyszałem ze R4 bardziej nadaje się żeby gaz wsadzić do niej niż R4.
 
 
 
byq 



BMW: E46 330i touring
Silnik: M54b30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-07-09, 00:36   

Jeśli założysz II generacje, to jest wielce prawdopodobne, że od razu będziesz musiał wymienić świece, filtr powietrza, kable WN lub cewki, krótko mówiąc auto prędzej czy później będzie prychało, a czy skończy się to na wypadnięciu jakiegoś wężyka, wywinięciu gumy, czy na demolce przepływki to inna sprawa.
Powiem Ci tak, jeśli założysz sekwencje u dobrego gazownika to po założeniu będziesz jeździł i się cieszył z jazdy, jeśli założysz II generacje to bardzo szybko zaczniesz wydawać następne pieniądze, denerwować się że auto się kompletnie zmuliło i zaczniesz myśleć o założeniu sekwencji.
Załóż sekwencję, a po raz od tego momentu zaczniesz oszczędzanie, po dwa nie będziesz czuł wielkiej różnicy między Pb a LPG.
Znajomy w E30is przez pół roku włożył w kable świece, przepływkę 700-800zł i non stop wkurw, więc sam sobie odpowiedz jaka to może być "oszczędność" taka II generacja.
Pozdrawiam
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 22-07-09, 08:37   

kolega ma rację !! ! w 100% tylko i wyłącznie sekwencja stag jest dobrym wyborem nie daj tylko aby wepchnęli jakieś śnieciowate wtryski ! Gdzie Ty mieszkasz stag do 4 cylindrów 2500?????u mnie w mieście staga 300 do 4 cylindrów za 2000 bez problemowo! W zeszłym tygodniu montowali znajomemu w 320i rzędowa szósteczka stag 300 + lepsze wtryski i wlew gazu pod klapka(obok wlewu paliwa) za 2650 to sobie możesz porównać !! hula aż miło
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
makus 


BMW: E 36
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 48
Skąd: Sianów
Wysłany: 22-07-09, 12:12   

mieszkam w Koszalinie
 
 
 
seniorita 
wariatka ;)



BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy
Wiek: 102
Dołączyła: 11 Cze 2009
Posty: 5602
Skąd: WZ
Wysłany: 22-07-09, 12:42   

sekwencja, tylko sekwencja :cisza:
bez sekwencji to tylko niepotrzebny wydatek
_________________

Gość zobacz i oceń mojego juniora
Gość zobacz i oceń mojego kapsla
Gość zobacz i oceń moje 5er
 
 
 
kontinie30 


BMW: było e30 jest e36 coupe
Imię: Kamil
Silnik: m43b16
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-09-09, 20:38   

koledzy powiem tak u mnie w rodzinie jest już 6 bmw z koleji i naprawdę nie trzeba zakładac sekwencji do silnika 1.6 m43.:D Mieliśmy e36 w sedana na 1.8 m43 na instalacji gazowej elpi gaz i spisywała się rewelacyjnie nigdy nie strzeliła nie przymuliła się ani nic z tych rzeczy.To wszystko zależy od tego jak nam fachowiec założy gaz przede wszystkim jak go nam dostroi.
A co do eksploatacji to wiadome że przy gazie muszą być super świece i przewody najlepiej beru albo ngk byle nie bosch bo nie nadaje się do gazu niestety i to nie tylko ja tego doświadczyłem.

Dla potwierdenia mam w swojej e30 starszy silnik bo 1.6 m40 także z gazem nie sekwencją i tez nigdy ni nie strzeliła ani nic w tym stylu.Sekwencja jest super wynalazkiem ale nie koniecznie trzeba ja na siłę pakowac to silników 4 cylindrowych przy 6 cylindrowych się zgodzę bo tutaj zwykła instalacja może zamulić auto(spadek mocy na gazie)
_________________
Bo BMW dzielą się na dobre, bardzo dobre i E30
 
 
kontinie30 


BMW: było e30 jest e36 coupe
Imię: Kamil
Silnik: m43b16
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-09-09, 20:43   

a co do cen sekwencji to w siedlcach za 2200 zamontowali nam do e39 sekwencję bardzo profesjonalnie i schludnie.Na razie mamy ja 4 miesiące i nic się nie dzieje:D
_________________
Bo BMW dzielą się na dobre, bardzo dobre i E30
 
 
gaszek 


BMW: 318Ti Compact & e46 323i :)
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 192
Skąd: Kalisz
Wysłany: 05-10-09, 15:18   

Zgodzę się że wiele od gazownika zależy. Ja założyłem sekwencje zenita, z droższymi wtryskami i parownikiem. Zapłaciłem 2500zł bo chciałem żeby to naprawde dobrze chodziło..... niestety szybko przekonałem się o profesjonalności ludzi którzy mi to montowali :no: :krzeslo: Okazało się że podczas hamowania silnikiem z większych prędkości zasilanie przełącza się na benzynę i potrafi przy tym często w wydech strzelić jak mała bombka :zly: Podjechałem żeby mi to naprawili..... no i okazało się że chłopaki impuls wzieli z cewki a to w bmw nie przechodzi :kij: pozmieniał mi coś w komputerze i teraz mam najbardziej oszczędną instalacje chyba w kraju: trase z Polski do Holandii zrobiłem na ok 20L gazu!!! ale ile benzyny spalilem to wolę się nie chwalić :2: przy 4000 obrotów przełacza się na benzyne i tak sobie jedzie..... partacze :13:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14