hamulec reczny regulacja pomocy |
Autor |
Wiadomość |
artooro26
BMW: e36
Imię: artur
Silnik: 2.0 150km
Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 05-10-09, 18:16 hamulec reczny regulacja pomocy
|
|
|
witam wszytkich moze mi ktos wytlumaczyc jak naciagnac hamulec reczny w e36 bo niemam pojecia oczywiscie hamule reczny tarcze |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
|
sebo
banditos
BMW: e36 320i vanos vs tigra 1.6 16v mojej pani
Imię: sebastian
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 69 Skąd: piastów koło w-wy
|
Wysłany: 05-10-09, 19:10
|
|
|
podciągnij mieszek przy ręcznym do góry i ukarze ci się regulacja linek |
_________________ made by SPECIAL GARAGE
|
|
|
|
|
krzyś_3.2.8
BMW: 328i
Imię: krzysiek
Silnik: m52b28
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 61 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 17-10-09, 23:00
|
|
|
najłatwiej zdjąć tarcze hamulcowe i tam w środku do ręcznego będą hamulce bębnowe i jest regulacja jak zdejmiesz tarcze na pewno zauważysz pozdrawiam |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
fabian
BMW: e30
Imię: Paweł
Silnik: 1.8
Wiek: 44 Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 76 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-10-09, 08:02
|
|
|
Witam ściągasz mieszak i ukażą ci się dwie nakrętki i wtedy regulacja pozdrawiam pierwszy raz słyszę że na bebnach jest regulacja |
|
|
|
|
ufniarski
BMW: E36 sedan
Imię: Dominik
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 40 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 18-10-09, 10:47
|
|
|
Żeby wyregulować hamulec ręczny trzeba ściągnąć koło,obracając tarczą w otworze na śróbę koła znajdź regulator. Podkręć go płaskim śrubokrętem aż zacznie blokować tarczę potem lekko go poluzuj. Dopiero potem wyreguluj linkę. |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 18-10-09, 10:56
|
|
|
ufniarski napisał/a: | Żeby wyregulować hamulec ręczny trzeba ściągnąć koło,obracając tarczą w otworze na śróbę koła znajdź regulator. Podkręć go płaskim śrubokrętem aż zacznie blokować tarczę potem lekko go poluzuj. Dopiero potem wyreguluj linkę. |
nic dodać nic ująć oczywiście jak sie ma tarczo-bebny |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 18-10-09, 11:11
|
|
|
Może regulatory do wymiany ? |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
thcrew
BMW: e36
Pomógł: 10 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 409 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 18-10-09, 12:01
|
|
|
Najlepiej na regulatorze podciagnac, pod mieszkiem moze juz brakowac... no i regulatory troche popuszczaja z czasem (znam to z autopsji ) |
|
|
|
|
elmo0104
BMW: e36 328T coupe
Imię: Piotr
Silnik: M50
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 24 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 400 Skąd: Łódź/ Zduńska Wola
|
Wysłany: 22-10-09, 21:30
|
|
|
a co zrobić jeśli mimo podciągniętego ręcznego nadal jest słaby?? Mam automata i jak włączam na "drive" z zaciągniętym ręcznym to auto powoli się toczy. muszę bardzo mocno ciągnąć ręczny żeby auto stało w miejscu. |
|
|
|
|
thcrew
BMW: e36
Pomógł: 10 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 409 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 22-10-09, 21:44
|
|
|
podciagnij bardziej na bebnach....jak nie to wymiana linek pewnie sie rozciagnely...albo ewentualnie okladziny cierne, trzeba by rozebrac i zerknac |
|
|
|
|
jacusbmw
Specjalista
BMW: e-36
Pomógł: 54 razy Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1223 Skąd: LODZ
|
Wysłany: 23-10-09, 19:00
|
|
|
Witam,z całym szacunkiem ale linka to nie buty żeby się rozciągneła.Jeżeli niema możlwośći dalszej regulacji to najbardziej prawdopodobnie do wymiany są okładziny. |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-09, 23:05
|
|
|
-zluzowac linki przy lewarku recznego
-rozkrecic samoregulatory w bebnach czy tarczobebnach tak zeby bylo czuc minimalny opor taki sam z obu stron
-wyregulowac linki przy lewarku i to juz wg uznania kto jaki lubi miec reczny i na ile zabkow ma brac. oczywiscie staramy sie zeby oba kola braly tak samo
pozdr |
_________________ ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
|
|
|
|
|
|