e36 zawieszenie gwintowane ??? |
Autor |
Wiadomość |
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 24-03-08, 18:30
|
|
|
napewno nie na allegro....na Twoim miejscu szukałbym renomowanej firmy np KW. są w wielu wariantach (łącznie z regulacją wysokości, twardości, pochylenia, itd). Np gwint D2 do E30 to ponad 3000 zł |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 24-03-08, 20:01
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 24-03-08, 21:45
|
|
|
bezposrednio u producenta, wiadomo że pośrednicy marże sobie nabiją. D2 napewno dobre. Skoro brt w TDC pomykał na takim zawiasie to musi byc dobre . Tein to wyższa pólka. |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 24-03-08, 23:04
|
|
|
ja chorowałem na D2 bo ma dużo ustawień i jest stosunkowo tani pozatym dużo drifterów na takim właśnie lata no i niby wszystko w pożądku dopuki nie dowiedziałem sie że to chińszczyzna i sobie odpuściłem
szukaj koni, kw, weitec no bile było by najlepiej ale najdrozej wiadomo |
_________________
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 25-03-08, 15:08
|
|
|
jak suzkasz czegos co bedzie miało znośną cene to gwinty FK są niezłe ... szczegolnie te z najwyzszej serii są wmiare wmiare .. |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 26-03-08, 09:29
|
|
|
zawieszenie w jakich warunkach pracuje każdy wie
zadbaj o to żebyś po jakimś czasie eksploatacji bez problemowo mógł nastawiać zawieszenie do tańszych zawieszeń to producenci dołaczają jakiś smar w sprayu i sobie radź...
lepsze zawieszenia mają gwinty wykoanne z nierdzewki podobnie jak nakrętki wtedy stawiasz auto koło domu bierzesz myjke czy co tam innego płuczesz zawieszenie z brudu i juz mozesz nastawiać - smar jest tylko dodatkiem ułatwiającym nastawianie
zawieszenia ocynkowane badź co bądź wmiare eksploatacji i nastawiania bedą rdzewieć
chyab nie msuze mówić jak ew. potem nastawianie bedzie wyglądać ...
ja suzkajać zawieszenia szukałem wykonanego z nierdzewki.
druga sprawa to jak długo zawiecha zachowa swoje parametry tłumienia nierowności
to już najlepiej wywnioskujesz bezpośrednio z wypowiedzi użytkowników...
ja poelcam KW BILSTEIN i FK
gwintów KW w polsce jest troche napewno coś dla siebie wybierzesz
TEIN podobno dobry ale nie mialem styczności. |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-03-08, 16:50
|
|
|
Nie wiem czy D2 to chinszczyzna i co z tego...?
Bardzo dobrze sie sprawdza |
_________________ rev |
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 27-03-08, 07:57
|
|
|
Enzo napisał/a: | Nie wiem czy D2 to chinszczyzna i co z tego...?
Bardzo dobrze sie sprawdza |
no tez dużo dobrego słyszałem i ma nawet kąty do regulacji
ale jak usłyszałem że to chińczyk to odpusciłem |
_________________
|
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 29-03-08, 08:25
|
|
|
misza, podejrzewam że 325 i 328 to to samo bedzie choc moge sie mylić
dogadaj sie z nimi dla czego Ci proponuja takie coś
[ Dodano: Sob Mar 29, 08 08:26 ]
u siebie moze i nie maja do 328 ale na zamówienie pewnie by sprowadzili to normalne
[ Dodano: Sob Mar 29, 08 08:26 ]
zawsze mi sie podobał kolor D2 |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 29-03-08, 09:01
|
|
|
325i a 328i to to samo jesli chodzi o zawieszenie.... Chociaz zawieszenie z 325i serjne pasuje do 328i bo pzrekaldalism yz kumplem |
_________________ rev |
|
|
|
|
|