obrotyb szaleją |
Autor |
Wiadomość |
norberts86 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-08, 14:23 obrotyb szaleją
|
|
|
niewiem co sie dzieje obroty szaleja po odpaleniu silnka obrotomierz podchodzi do 2 tys obrotow spada prawie do zera i tak kilka krotnie po czym silnik gasnie POMOCY |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 30-01-08, 14:37
|
|
|
Na poczatek przeczyść sobie silniczek krokowy i przepustnice! Na LPG ci się tak dzieje?
Za mało informacji dałeś, żeby cokolwiek powiedzieć! Jaki silnik, kiedy przewody i świece wymieniane, w jakim stanie kopułka, palec rozdzielacza? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
franko85
BMW: 318 ti California Exclusive Edition
Imię: mateusz
Wiek: 39 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 28 Skąd: Złotów/Koszalin
|
Wysłany: 30-01-08, 16:03
|
|
|
Ja od siebie jeszcze dodam następujące sprawy:
* sonda lambda
* przepływomierz
* gumowy przewód od przepływomierza ( często ten gumowy wąż murszeje i się przeciera, wtedy dostaje dodatkowe "lewe" powietrze i stąd te zawirowania) |
_________________ Sprzedam BMW 318ti California Exclusive Edition |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 30-01-08, 17:49
|
|
|
Silniczek krokowy pewnie. Ale faktycznie trochę mało opisałeś. Napisz dokładnie by nie było wątpliwości. Opisz jak silnik się zachowuje w różnych sytuacjach. Np czy jak jedziesz w trasie ponad pół godziny 160 i masz 4 tys obrotów to później obroty trzymają się na biegu jałowym na 1.5
JA ui siebie dobrałem się do krokowca, na szczęście tylko przewody były ponadrywane. polutowałem i jest igiełka |
_________________
|
|
|
|
|
norberts86 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-08, 17:00
|
|
|
to byl jednak przeplywomierz przetarty |
|
|
|
|
Ramon
Iceman
BMW: e46
Imię: Marcin
Silnik: 318i
Nadwozie: Touring
Wiek: 48 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 124 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 03-03-08, 23:22
|
|
|
ja sie podepne pod temat.... moja 323ti chodzi ladnie.. jade nawet dlugo ponad 1h na trasie (chociaz dzis stalo mi sie w miescie po przejechaniu 5 min) i nagle obroty spadaja do minimum, wiadomo - szarpie mi auto i wskakuje na normalne obroty. fakt dzieje sie to na LPG. szarpniecie podobne jest do momentu "przeskakiwania" na LPG, ale o wiele mocniejsze...
od czego zaczac szukac? |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
francik [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-08, 23:16
|
|
|
zmien świece ja mialem podobnie wymieniłem świece i obroty sie unomrmowały.. |
|
|
|
|
Ramon
Iceman
BMW: e46
Imię: Marcin
Silnik: 318i
Nadwozie: Touring
Wiek: 48 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 124 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 24-03-08, 22:12
|
|
|
lolejko napisał/a: | Jaka instalacja? |
z karty gwarancyjnej wyczytalem, ze typ reduktora Tomasetto, instalacja firmy KME. generalnie jestem zly.... do cholery z taka instalacja. ostatnio zgasl mi na rondzie zafalowaly obroty i buuch... w poprzedniej buni mialem NAPEWNO inna firme i nawet nie odczuwalem przelaczania sie, a tutaj szarpie.. no i te skoki obrotow. |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Grzechu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-08, 15:06
|
|
|
jA MAM SEKWENCJE W 320 I ONA STRASZNIE ZYCIE MI PSUJE OBROTY FALUJA WCISNE GAZ NA DWA RAZY SIE BUJA NAWET TRZY ZARPIE ITP NA BENZ TO SAMO TO E36 24V 2000CM WYMIENILEM SONDE KOMP PRZEPLYWKA ZOSTALA STARA ALE REAGUJE JAJ ODLACZAM SAM NIEWIEM CO JEST NA SONDE SKACZE NAPIECIE RAZ 0.5WOLTA RAZ1.5 I WLASNIE WTEDY SZALEJE |
|
|
|
|
|