Regeneracja Szpery e36 |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 27-11-08, 22:35
|
|
|
vmasher, moze jest zły olej albo poprostu go nie ma.
ale jeśli masz możliwośc przejechania sie autem z taka szperą i mówiesz ze jest głosna to sobie odpuść.
znajdz ładna szperke cichą i ewentualnie daj ja do zaciesnienia |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 27-11-08, 23:03
|
|
|
no to skoro tak to kupuj |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 28-11-08, 09:22
|
|
|
vmasher napisał/a: | ///ESIU napisał/a: | znajdz ładna szperke cichą i ewentualnie daj ja do zaciesnienia |
///Esiu ale szpera w lepszym stanie kosztuje 1000-1500zł i też nie wiadomo co kupujesz,
a tutaj wiem co mam i koszta jak za piwko praktycznie |
Ja bym bral, oni wymienia co tzreba i ci zaciesnia. Takie cos kosztuje ok. 600zl chyba. |
_________________ rev |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 28-11-08, 09:39
|
|
|
regeneracja szpery od 400zł do 3500zł
Daniel FW
za spięcie biorę około 550 zł w tej cenie zawarta jest spięcie, kasacja luzów, wymiana oleju i wymiana śrub mocujących bęben szpery na takie o większej wytrzymałości, jeżeli ktoś rezygnuje z oleju i śrub 450 zl
(mowa oczywiście o szperach w stanie bardzo dobrym, dobrym i umiarkowanym- bo w przypadku sieczki raczej odradzam jakiekolwiek inwestowanie)"sieczka - uszkodzone bieżnie łożysk pęknięta podstawa szpery, brak kilku zębów które zostały już zmielone itp 10% z tycz uszkodzeń opłaca się naprawić "
jest też możliwość zmiany przełożenia
w tym tygodniu robione były dwa transfery na 40% i 70%- tu już auto fajnie reaguje na gaz
jeżeli szpera jest znacznie uszkodzona istnieje możliwość zaadaptowania nowego mechanizmu lub nowego- używanego po weryfikacji stanu
Daniel ma ocenić czy opłaca się robic i ewentualnie naprawiać
tak wygląda szpera po regeneracji u Daniela:
|
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
|