Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
stag 4 i wasze opinie?
Autor Wiadomość
maniek 318 


BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 68
Skąd: brańsk
Wysłany: 17-05-10, 10:34   stag 4 i wasze opinie?

co sadzicie o stagu 4? ma ktos taka sekwencje? jak sie ona sprawuje? wlasnie mam zamiar załozyc taka instalacje za 2100 zl, do silnika 1.8 na cztery gary, zeby nie robic sobie za duzych kosztow..
 
 
yogi7456 



BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 4148
Skąd: Radom
Wysłany: 17-05-10, 11:54   

co to znaczy stag 4?to jest cos lepszego niz stag 300?bo ja mam wlasnie taka

aha juz wiem,to cos w podobie do stag 300,bazuje na tym,mysle ze to bedzie dobra instalacja
"STAG-4

Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu. Nowoczesna, zaawansowana technologicznie konstrukcja, bazująca na niezawodnej i sprawdzonej wersji STAG-300. Oprogramowanie wyposażone w opcje dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych. Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe do 4 cylindrów, w tym: turbo, system dolotowy bez przepustnicy valvotronic; stosowany np. w BMW, full group, półsekwencyjny i sekwencyjny wtrysk benzyny. Wbudowany emulator wtryskiwaczy benzyny zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-4 współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro."
 
 
ppatryk 



BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 603
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 17-05-10, 17:46   

bardzo dobry sterownik
ale jakie graty do tej instalacji?
dobry zakład?
szukaj dobrego, polecanego przez inny forumowiczów bądź twoich znajomych warsztatu
 
 
 
landrinito 
bmw3er



BMW: e36 2.0i
Imię: Artur
Silnik: m50
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 5188
Skąd: z Polski :D
Wysłany: 17-05-10, 19:37   

ja mam taki sterownik i naprawde jest super ino to tylko sterownik sa jeszcze inne rzeczy ktore graja duza role noi montaz tej instalacji ;)
_________________
 
 
 
maniek 318 


BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 68
Skąd: brańsk
Wysłany: 21-05-10, 22:10   

no juz mam gaziora:P reduktor,zawóer gazowy, wielozawór,obudowa -TOMAJETTO, zbiornik w kole poj 53 l, przełącznik G/B i ekektr jednostka sterujaca AC STAG 4, wtryskiwacz gazu VALTEC... tyle mam na swiadectwie homologacji.
 
 
binta 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Przysucha
Wysłany: 22-05-10, 15:15   

maniek 318 napisał/a:
no juz mam gaziora:P reduktor,zawóer gazowy, wielozawór,obudowa -TOMAJETTO, zbiornik w kole poj 53 l, przełącznik G/B i ekektr jednostka sterujaca AC STAG 4, wtryskiwacz gazu VALTEC... tyle mam na swiadectwie homologacji.


Tomasetto, a nie tomajetto ;)

Ja mam stag 4 od ponad 8-śmiu miesięcy. Reduktor Tomasetto, wtryski Magit-Jet (lepsze od Valteków. Butla w kole 48L (wchodzi nieco ponad 35L, a więc zgodnie z zaleceniami wypełnienie nie większe jak 80%), przełącznik mam schowany w schowku pod panelem radia i klimatronica, wlew we wlewie. Zapłaciłem 2000 zł. , a było to tak jak wyżej pisałem ponad 8 miesięcy temu :)

Z instalacji jestem zadowolony. Na trasie spalanie wychodzi mi 8.5L, w mieście 11,5L
_________________
Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne
 
 
 
maniek 318 


BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 68
Skąd: brańsk
Wysłany: 24-05-10, 12:52   

aj lipa no.. zdycha mi po odpaleniu. nie jest tak za kazdym razem, ale wczoraj cztery razy mi sie zdarzylo i dzis raz, wiec mozna sie wkurzyc prawda... przekrecam kluczyk, odpali i jakby sie zadławił,, nie moze wejsc na obroty zaraz gasnie.za kolejnym razem juz zaskoczy. nie wiem od czego tak jest;/ mam ustawione podalanie na benzynie, a po odpowiednim czasie przechodzi na gaz. na benzynie nie ma mowy o jakims szarpaniu czy falowaniu obrotów a tu mnie cos niepokoi..... :O
 
 
binta 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Przysucha
Wysłany: 24-05-10, 15:46   

maniek 318 napisał/a:
aj lipa no.. zdycha mi po odpaleniu. nie jest tak za kazdym razem, ale wczoraj cztery razy mi sie zdarzylo i dzis raz, wiec mozna sie wkurzyc prawda... przekrecam kluczyk, odpali i jakby sie zadławił,, nie moze wejsc na obroty zaraz gasnie.za kolejnym razem juz zaskoczy. nie wiem od czego tak jest;/ mam ustawione podalanie na benzynie, a po odpowiednim czasie przechodzi na gaz. na benzynie nie ma mowy o jakims szarpaniu czy falowaniu obrotów a tu mnie cos niepokoi..... :O


No to chyba za dobry fachowiec Ci tej instalacji nie montował niestety :( a jak jest już wyższa temperatura to np. jak zgasisz i odpalisz to jest okey ?? Tylko przy porannym odpalaniu, przed osiągnięciem odpowiedniej temperatury tak się dzieje ??
_________________
Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne
 
 
 
maniek 318 


BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 68
Skąd: brańsk
Wysłany: 24-05-10, 20:35   

nie tylko przy porannym. tak ni stad ni z owąd .. w srodku dnia czy wieczorem sie zdarzylo też. ale tak jak mowie- nie za kazdym razem, tylko z zaskoczenia jakoś.. sobie zgaśnie. dzis tylko raz na szczeście. moze cos sie zapycha..??
 
 
binta 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Przysucha
Wysłany: 24-05-10, 21:13   

maniek 318 napisał/a:
nie tylko przy porannym. tak ni stad ni z owąd .. w srodku dnia czy wieczorem sie zdarzylo też. ale tak jak mowie- nie za kazdym razem, tylko z zaskoczenia jakoś.. sobie zgaśnie. dzis tylko raz na szczeście. moze cos sie zapycha..??


Słuchaj, to nie jest normalne, że Ci samochód gaśnie. Ja bym na Twoim miejscu już jechał do człowieka, który Ci montował instalację. Nastaw się tylko na to, że będzie pewnie Cię próbował obchodzić na każdy sposób żeby Cię tylko zbyć, że Ty coś masz źle w samochodzie. Na moje oko to coś źle zamontowane musisz mieć, pod nieodpowiednim kontem nawiercenia czy coś tego rodzaju. Nie znam się na tym tak dobrze ale troszkę się dowiadywałem zarówno przed założeniem instalacji do siebie jak i teraz

Jaki problem pojechać do człowieka, który Ci zakładał i powiedzieć, że jest problem ??
_________________
Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne
 
 
 
gregorx3 



BMW: e 36
Imię: grzegorz
Silnik: m 43
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 57
Skąd: tychy
Wysłany: 24-05-10, 21:22   

Panowie STAG swietna sprawa tylko sprawdzcie sobie te reduktorki tomasetto czy przypadkiem nie maja oznaczenia at 09 bo jak tak to lipa bo one sa tylko do max 90 kucyków :) beda kłopoty na przyszłosc .co do klopotów z instalacja radze do gazownika podjechac cos przekombinowali na valtekach polatasz co do czeskich magic jet jest duzo reklamacjii napisz dokładne objawy postaram sie pomóc na co patrzec zeby cie nie zbyli ale kolega wspomniał o nawierceniu w złym miejscu i tu ma racje jest wiele czynników które na to wpływaja czy cisnienie jest włascie podcisnienie czy reduktoer sie nie szroni sprawdz jaka ma temoerature jak zgasnie mozna wymieniac opisz co go boli
 
 
 
gregorx3 



BMW: e 36
Imię: grzegorz
Silnik: m 43
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 57
Skąd: tychy
Wysłany: 24-05-10, 21:24   

wybaczcie błedy na szybko pisałem :) :cwaniak:
 
 
 
binta 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Przysucha
Wysłany: 24-05-10, 22:24   

gregorx3, tak, Tomasetto jest podobno do 90 koni i tu nie rozumiem monterów jeśli tak jest bo słyszałem, że różnica w tych do 150 koni to 20 zł.

Nie musisz przepraszać za błędy tylko edytuj posty, klikają na edytuj i poprawiając błędy :)
_________________
Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne
 
 
 
gregorx3 



BMW: e 36
Imię: grzegorz
Silnik: m 43
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 57
Skąd: tychy
Wysłany: 25-05-10, 09:56   

To prawda ja montuje silniki m 40 i m43 na zavolce n do 150km , i na szynach valteka ja wiem ze zdania sa podzielone ale to prymitywne szyny ale smigaja :) ,a gazownicy montuja najtansze kity i wkładaja do wszystkiego co lata , ja widziałem tommasetto alaska w silniku v6 chodz to tylko był ford areostar ale za cos takiego powinno byc wygnanie :)
 
 
 
binta 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Przysucha
Wysłany: 25-05-10, 11:52   

gregorx3 napisał/a:
To prawda ja montuje silniki m 40 i m43 na zavolce n do 150km , i na szynach valteka ja wiem ze zdania sa podzielone ale to prymitywne szyny ale smigaja :) ,a gazownicy montuja najtansze kity i wkładaja do wszystkiego co lata , ja widziałem tommasetto alaska w silniku v6 chodz to tylko był ford areostar ale za cos takiego powinno byc wygnanie :)


No dokładnie. Przecież jak ta różnica kosztuje 20 zł. to osoba montująca mówi 2 razy więcej i ją montuje. Osoba montująca jest zadowolona bo zarobiła parę zł. więcej, a klient ma to co powinien mieć. Przecież to powinno być normalne i jasne prawda ;)
_________________
Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15