wybór instalacji |
Autor |
Wiadomość |
511201
BMW: e-46
Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 24-05-10, 11:34 wybór instalacji
|
|
|
witam który z tych zestawików będzie najlepszy do E-46 316 1.9 105km ?
zestaw1
Sterownik: Stag 4
Reduktor: Skorpion mini
Wtryski: Magic Jet
Butla w koło
zestaw2
Sterownik: Stag 4
Reduktor: Skorpion mini
Wtryski: Matrix hd344
Butla w koło
zestaw 3
Sterownik: Stag 300 plus
Reduktor: Skorpion mini
Wtryski: Matrix hd 344
Butla w koło |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 24-05-10, 15:56
|
|
|
Kolego, wszystkie z tych opcji są dobre. Najlepsza będzie ta druga bo są Matrixy, troszkę jednak lepsze od Magic Jet-ów
Ja mam u siebie w E46, 118 konnym - tą pierwszą opcję, tylko reduktor Tomasetto. Wszystko mi ładnie śmiga. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Instalacja od końca sierpnia 2009 r.
Swoją drogą, najważniejsze jest to żeby instalacje zamontował ktoś kto się na tym dobrze zna i wie jak ją trzeba zamontować w BMW. Napisz w jakich cenach masz podane opcje |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
511201
BMW: e-46
Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 27-05-10, 11:23
|
|
|
wielkie dzieki za pomoc. |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 27-05-10, 17:14
|
|
|
Kolego, tak jak Ci napisałem wyżej. Wszystkie będą dobre. Najważniejszą sprawą jest jednak to żeby instalację montował Ci człowiek, który wie co powinno być w jakim samochodzie i jak to powinno być zamontowane. Także przede wszystkim rozpoznanie się w zakładach montujących, opinie ludzi, którzy zamontowali tam LPG itd. , a później decyzja. Powodzenia |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
511201
BMW: e-46
Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 22 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 23-06-10, 18:20
|
|
|
Jestem już po zainstalowaniu LPG i wybrałem tą 3 opcje i mam pytanie czy spalanie 9,5 l gazu w trasie jest normalne , kiedy benzyny spalał 6,7l ? |
|
|
|
|
Eric
BMW: 318i E36 sedan SWAP 320
Imię: Eryk
Silnik: 2000
Wiek: 36 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 121 Skąd: Okolice Kalisza
|
Wysłany: 27-06-10, 14:24
|
|
|
A byłeś już na jakieś regulacji po montażu? Po przjechaniu ok 1000 km zaleca się regulację gazu. |
_________________ www.bmwkalisz.pl |
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-10, 22:44
|
|
|
Sporo zalezy też od stylu jazdy.. może więcej wyprzedałeś albo był większy ruch no i gazu zawsze pójdzie więcej niż benzyny. Poza tym i tak kosztowała Cię ta trasa połowę tego co wcześniej |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
jacacity
BMW: E-36 323
Imię: Jacek
Silnik: 2,5 L M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 277 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 29-06-10, 22:31
|
|
|
Proszę o sugestie - chodzi o taką konfigurację instalacji LPG:
reduktor - KME
wielozawór - LandiRenzo
zaw.tankujacy - Tomasetto
system sterujący sekw. - Stag 300-6
cena za to ustrojstwo - 3200 PLN
motor 2,5 L M52
Pozdrawiam ! |
|
|
|
|
lewicki01
BMW: E36 coupe 320i
Imię: Łukasz
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 310 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-06-10, 23:40
|
|
|
511201 napisał/a: | Jestem już po zainstalowaniu LPG i wybrałem tą 3 opcje i mam pytanie czy spalanie 9,5 l gazu w trasie jest normalne , kiedy benzyny spalał 6,7l ? |
jak na sekwencje to sporo jak na zwykłą instalke to akurat.
Moje m50b20 150KM przy upalaniu na trasie (lublin - kołobrzeg ~750km) przy prędkości przelotowej 160-200km/h spalił śtrednio 11,6L/100km sterownik stag (jakiśtam) parownik LOVATO na mikserze 2 generacja. + mandat 200pln/4pkt |
|
|
|
|
|