Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka instalacja LPG
Autor Wiadomość
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 23-02-09, 20:17   

no ja tez sie o tym dowiedziałem niedawno a jest takie cos jest i zdaje to egzamin to to założe. podbno dziła to na zasadzie takiej ze podcisnienie z kolekatora dolotowego zasysa sobie minimalne ilości tego oleju ktory sie rownomiernie rozprowadza do wszystkich cylindrow.
_________________
BMW 4 life
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 24-02-09, 10:13   

no i założyłem Zenita z wtryskami valteca..za 2500 i zakindala siuperowo,chociaż jeszcze niebyłem tak konkretnie na pierwszym przeglądzie....ale jak podjade to jeszcze mi podstroją,a co to ma zapindalać.....polecam......... :ok:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
jaco0620 


BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 156
Skąd: dąbrowa górnicza
Wysłany: 24-02-09, 20:33   

słyszał ktoś o inst. sekwencyjny wtrysk gazu AGIS OBD/CAN, cena ok. 3200
_________________
jaco
 
 
 
Morfii 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 1657
Wysłany: 03-03-09, 12:26   

Ja mam Gaz sekwencyjny ZENIT:
http://www.agcentrum.com.pl/?d=28
przejechane ponad 22000 tys. jest git :) POLECAM!!
 
 
nely 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E-46
Silnik: 1,9
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: koszalin
Wysłany: 29-03-09, 11:11   

Niedawno montowałem u siebie instalacje BRC
sprawuje się bez problemów
_________________
mik
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 18-04-09, 22:30   

A jaką instalacje radzicie założyć do 318 97r.
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
Morfii 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 1657
Wysłany: 20-04-09, 08:28   

orzel_totti, to zależy ile masz kasy na to :P
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 20-04-09, 19:05   

no kase to sie znajdzie mysle o sekwencji tylko nie wiem jaki koszt tego bedzie do :bmw: i jakiej firmy najlepiej założyć żeby była niezawodna i oszczędna.
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 20-04-09, 22:52   

a ja mówie niet LPG, nie wiem ile musiałbyś jeździć żeby sie zwróciło....jak miałem lpg w swojej to różnica na 100km wynosiła 10 zeta. Do tego gaz rozwalił mi przepływkę i wybił dziure w puszcze z filtrem powietrza, że o cykających zaworkach nie wspomne.
_________________
E30 forever
 
 
Morfii 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 1657
Wysłany: 21-04-09, 09:15   

Annoth, 99% zależy od poprawności założenia gazu a reszta to formalność :ok:
Do 1.8 instalka sekwencji to koszt 2000-2500zł a BRC 3000-3500zł...
Te tańsze to firmy KME, ZENIT, STAG 300,
Droższe to BRC, Prins
przy obecnym kursie gazu to zwróci ci się po półtora roku :) średnio 10000 km rocznie
 
 
byq 



BMW: E46 330i touring
Silnik: M54b30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-09, 13:31   

Jak się założy instalację I lub II generacji to prędzej czy później strzeli.
Inaczej ma się sprawa z IV generacją(sekwencja), ale to chyba prawie wszyscy wiedzą....

U siebie mam BRC self sequent 56(6 cylindrów), tania niebyła, ale zwróciła się po roku(33kkm) i nie ma z nią absolutnie żadnego problemu już od jakichś 73kkm.
Kolega ma u siebie w 1.8 m40 staga(chyba 200, może 300) i miał trochę problemów z listwą wtryskową, ale to mu wymienili na gwarancji( chyba nawet z dwa razy) i teraz czasami jak mu się za szybko przełączy na gaz to z dwa razy szarpnie i już jedzie dobrze. Pewnie gdyby trochę dłużej pojechał na benzynie i rozgrzał bardziej silnik to byłoby w ogóle bezproblemowo.

Co ważne, przynajmniej u mnie(M52b25) nie odczuwam żadnych spadków mocy, na światłach dobrze auto daje radę i przy sekwencji nie ma już mowy o jakichkolwiek strzałach.
Nawiasem mówiąc to e36 1.8 m40 pali tyle samo gazu co 2.5 M52b25;)
No może w trasie uda mu się częściej zejść do 9.5 litra, bo mi standardowo 10 wciąga.

Najważniejsze abyś miał dobrego gazownika, bo wtedy czy to będzie BRC czy STAG to będzie to hulało, a paprok to najlepszego prinsa Ci spieprzy,
Pozdrawiam
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 21-04-09, 16:37   

dzięki za pomoc :ok:
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
t0mI 



BMW: E46 Coupe 2.8
Imię: Tomir
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-05-09, 20:20   

Jabym zadnej nie zakladal GAZ to zlo i zawsze bedzie!!,a jak kogos nie stac aby jezdzic bmw co mu chleje 13 paliwa to niech kupi matiza.takie jest moje zdanie!!!.Sorry ale mi by bylo wstyd.Nie naleze do bogatych osob i nie zarabuam kokosow ale tak sobie rozloze wydatki ze stac mnie aby jezdzic na paliwie!!
 
 
 
byq 



BMW: E46 330i touring
Silnik: M54b30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-05-09, 20:49   

t0mI napisał/a:
Jabym zadnej nie zakladal GAZ to zlo i zawsze bedzie!!,a jak kogos nie stac aby jezdzic bmw co mu chleje 13 paliwa to niech kupi matiza.takie jest moje zdanie!!!.Sorry ale mi by bylo wstyd.Nie naleze do bogatych osob i nie zarabuam kokosow ale tak sobie rozloze wydatki ze stac mnie aby jezdzic na paliwie!!

Człowieku, masz ochotę przejechać 100km za 40zł zamiast za 16zł to jeździj i nie pier....l.
Moje 323i na lpg daje radę e36 328i cabrio-jedziemy równo, także spadków mocy raczej nie ma.
Jeździj, lej za połowę wypłaty, albo zastanawiaj się pięć razy nad każdym wyjazdem gdziekolwiek i nie zawracaj ludziom gitary. Ja sobie wolę pojechać tam gdzie chcę bez zastanowienia, zrobić w roku 40kkm a za różnicę między kosztami benzyny a lpg pojechać na dobre wakacje.
A jak sobie kupie m3 to wtedy będę nią jeździł tylko na weekend w słoneczną pogodę i tam gazu nie będzie, ale nie w normalnym seryjnym aucie służącym do codziennej eksploatacji.
NIe szanujesz swojej kasy, to nie namawiaj innych żeby tak samo głupio postępowali.
To tak w kwestii off top.
 
 
t0mI 



BMW: E46 Coupe 2.8
Imię: Tomir
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-05-09, 21:04   

stary rozsmieszyles mnie teraz:)

no wole przejechac za 40 zl 100 km:)

Tak spadkow mocy nie masz? a skad to mozesz wiedziec? hamowales go? jesli nie to sie nie wypowiadaj:].Pokazesz wykres z hamowni to calkiem inaczej bedziemy rozmawiac.A nie gadasz pitu pitu ze jezdzisz rowno z 2.8 hehe to zalezy tez od kierowcy jakbys chcial wiedziec:).Gadasz bez sensu chlopaku
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15