Jaka instalacja LPG |
Autor |
Wiadomość |
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 23-02-09, 20:17
|
|
|
no ja tez sie o tym dowiedziałem niedawno a jest takie cos jest i zdaje to egzamin to to założe. podbno dziła to na zasadzie takiej ze podcisnienie z kolekatora dolotowego zasysa sobie minimalne ilości tego oleju ktory sie rownomiernie rozprowadza do wszystkich cylindrow. |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 24-02-09, 10:13
|
|
|
no i założyłem Zenita z wtryskami valteca..za 2500 i zakindala siuperowo,chociaż jeszcze niebyłem tak konkretnie na pierwszym przeglądzie....ale jak podjade to jeszcze mi podstroją,a co to ma zapindalać.....polecam......... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
jaco0620
BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 156 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 24-02-09, 20:33
|
|
|
słyszał ktoś o inst. sekwencyjny wtrysk gazu AGIS OBD/CAN, cena ok. 3200 |
_________________ jaco |
|
|
|
|
Morfii
Pomógł: 14 razy Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 1657
|
|
|
|
|
nely
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E-46
Silnik: 1,9
Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: koszalin
|
Wysłany: 29-03-09, 11:11
|
|
|
Niedawno montowałem u siebie instalacje BRC
sprawuje się bez problemów |
_________________ mik |
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 18-04-09, 22:30
|
|
|
A jaką instalacje radzicie założyć do 318 97r. |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
Morfii
Pomógł: 14 razy Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 1657
|
Wysłany: 20-04-09, 08:28
|
|
|
orzel_totti, to zależy ile masz kasy na to |
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 20-04-09, 19:05
|
|
|
no kase to sie znajdzie mysle o sekwencji tylko nie wiem jaki koszt tego bedzie do i jakiej firmy najlepiej założyć żeby była niezawodna i oszczędna. |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 20-04-09, 22:52
|
|
|
a ja mówie niet LPG, nie wiem ile musiałbyś jeździć żeby sie zwróciło....jak miałem lpg w swojej to różnica na 100km wynosiła 10 zeta. Do tego gaz rozwalił mi przepływkę i wybił dziure w puszcze z filtrem powietrza, że o cykających zaworkach nie wspomne. |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Morfii
Pomógł: 14 razy Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 1657
|
Wysłany: 21-04-09, 09:15
|
|
|
Annoth, 99% zależy od poprawności założenia gazu a reszta to formalność
Do 1.8 instalka sekwencji to koszt 2000-2500zł a BRC 3000-3500zł...
Te tańsze to firmy KME, ZENIT, STAG 300,
Droższe to BRC, Prins
przy obecnym kursie gazu to zwróci ci się po półtora roku średnio 10000 km rocznie |
|
|
|
|
byq
BMW: E46 330i touring
Silnik: M54b30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-04-09, 13:31
|
|
|
Jak się założy instalację I lub II generacji to prędzej czy później strzeli.
Inaczej ma się sprawa z IV generacją(sekwencja), ale to chyba prawie wszyscy wiedzą....
U siebie mam BRC self sequent 56(6 cylindrów), tania niebyła, ale zwróciła się po roku(33kkm) i nie ma z nią absolutnie żadnego problemu już od jakichś 73kkm.
Kolega ma u siebie w 1.8 m40 staga(chyba 200, może 300) i miał trochę problemów z listwą wtryskową, ale to mu wymienili na gwarancji( chyba nawet z dwa razy) i teraz czasami jak mu się za szybko przełączy na gaz to z dwa razy szarpnie i już jedzie dobrze. Pewnie gdyby trochę dłużej pojechał na benzynie i rozgrzał bardziej silnik to byłoby w ogóle bezproblemowo.
Co ważne, przynajmniej u mnie(M52b25) nie odczuwam żadnych spadków mocy, na światłach dobrze auto daje radę i przy sekwencji nie ma już mowy o jakichkolwiek strzałach.
Nawiasem mówiąc to e36 1.8 m40 pali tyle samo gazu co 2.5 M52b25;)
No może w trasie uda mu się częściej zejść do 9.5 litra, bo mi standardowo 10 wciąga.
Najważniejsze abyś miał dobrego gazownika, bo wtedy czy to będzie BRC czy STAG to będzie to hulało, a paprok to najlepszego prinsa Ci spieprzy,
Pozdrawiam |
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 21-04-09, 16:37
|
|
|
dzięki za pomoc |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
t0mI
BMW: E46 Coupe 2.8
Imię: Tomir
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-05-09, 20:20
|
|
|
Jabym zadnej nie zakladal GAZ to zlo i zawsze bedzie!!,a jak kogos nie stac aby jezdzic bmw co mu chleje 13 paliwa to niech kupi matiza.takie jest moje zdanie!!!.Sorry ale mi by bylo wstyd.Nie naleze do bogatych osob i nie zarabuam kokosow ale tak sobie rozloze wydatki ze stac mnie aby jezdzic na paliwie!! |
|
|
|
|
byq
BMW: E46 330i touring
Silnik: M54b30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-05-09, 20:49
|
|
|
t0mI napisał/a: | Jabym zadnej nie zakladal GAZ to zlo i zawsze bedzie!!,a jak kogos nie stac aby jezdzic bmw co mu chleje 13 paliwa to niech kupi matiza.takie jest moje zdanie!!!.Sorry ale mi by bylo wstyd.Nie naleze do bogatych osob i nie zarabuam kokosow ale tak sobie rozloze wydatki ze stac mnie aby jezdzic na paliwie!! |
Człowieku, masz ochotę przejechać 100km za 40zł zamiast za 16zł to jeździj i nie pier....l.
Moje 323i na lpg daje radę e36 328i cabrio-jedziemy równo, także spadków mocy raczej nie ma.
Jeździj, lej za połowę wypłaty, albo zastanawiaj się pięć razy nad każdym wyjazdem gdziekolwiek i nie zawracaj ludziom gitary. Ja sobie wolę pojechać tam gdzie chcę bez zastanowienia, zrobić w roku 40kkm a za różnicę między kosztami benzyny a lpg pojechać na dobre wakacje.
A jak sobie kupie m3 to wtedy będę nią jeździł tylko na weekend w słoneczną pogodę i tam gazu nie będzie, ale nie w normalnym seryjnym aucie służącym do codziennej eksploatacji.
NIe szanujesz swojej kasy, to nie namawiaj innych żeby tak samo głupio postępowali.
To tak w kwestii off top. |
|
|
|
|
t0mI
BMW: E46 Coupe 2.8
Imię: Tomir
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-05-09, 21:04
|
|
|
stary rozsmieszyles mnie teraz:)
no wole przejechac za 40 zl 100 km:)
Tak spadkow mocy nie masz? a skad to mozesz wiedziec? hamowales go? jesli nie to sie nie wypowiadaj:].Pokazesz wykres z hamowni to calkiem inaczej bedziemy rozmawiac.A nie gadasz pitu pitu ze jezdzisz rowno z 2.8 hehe to zalezy tez od kierowcy jakbys chcial wiedziec:).Gadasz bez sensu chlopaku |
|
|
|
|
|