Jaka instalacja LPG |
Autor |
Wiadomość |
wolpen
BMW: e30 320i & e36 325i
Imię: Arek
Silnik: m20,m50
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 341 Skąd: Łęki Dolne RDE...
|
|
|
|
|
wojtaskw
BMW: E36
Imię: Wojtek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 209 Skąd: Kazimierza Wlk
|
Wysłany: 14-01-14, 22:28
|
|
|
timi91 napisał/a: | A jaki reduktor?? |
Nie wiem dokładnie jaki, wiem że z zapasem mocy do 240koni bo mówiłem mu ze w przyszłości myślę o swapie na coś mocniejszego i tak dobral zestaw.
Jak odbiorę autko to porobię zdjęcia i wrzucę |
|
|
|
|
korass
BMW: E36 325i
Imię: Michał
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lip 2013 Posty: 76 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 15-01-14, 13:17
|
|
|
do 240 koni to może być Tomasetto AT09 Artic.
Mam go w moim m50b25 i jest lipa straszna, nie daje rady. Nawet do 150 koni jest za słaby, więc jesli masz możliwość to WYCOFUJ się z niego... |
|
|
|
|
wojtaskw
BMW: E36
Imię: Wojtek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 209 Skąd: Kazimierza Wlk
|
Wysłany: 15-01-14, 14:36
|
|
|
korass napisał/a: | do 240 koni to może być Tomasetto AT09 Artic.
Mam go w moim m50b25 i jest lipa straszna, nie daje rady. Nawet do 150 koni jest za słaby, więc jesli masz możliwość to WYCOFUJ się z niego... |
Mam nadzieje, że zadnego bubla mi nie wsadzi. Dziś juz bede wiedzial wszystko, to napisze co i jak. |
|
|
|
|
bmwmaniak
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 134 Skąd: Polkowice
|
|
|
|
|
wojtaskw
BMW: E36
Imię: Wojtek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 209 Skąd: Kazimierza Wlk
|
Wysłany: 11-02-14, 20:30
|
|
|
No właśnie taki zestaw mam u siebie jedynie reduktor mam firmy tomasetto do 240koni na wtryskach hana. Zestaw w b20 spisuje sie bardzo dobrze. Strat w mocy praktycznie nie czuje. Mechanik mowi ze generalnie sterownik jest bardzo podobny do staga, jedynie program jest nieco inny. Troche tansza alternatywa wzgledem staga. Mnie całość wyszła dokładnie 2470zł z założeniem, papierem, regulacjami itp. Złego słowa o tej instalacji nie mogę powiedzieć |
|
|
|
|
grabolek363
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
bmwmaniak
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 134 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 18-02-14, 23:22
|
|
|
Wybór instalacji lpg jeszcze raz:
1. Stag isa2,gold turbo,hana cena 1540 lub zwykły gold 1480
2.Kme diego g3,gold hana 2001 cena 1550
3.Tech 316 gold hana 2001 cena 1330
Gazownik mi proponuje opcję nr 2
Proszę żeby się wypowiedział ktoś kto ma podobną instalację już długo, opisze spalanie i czy były lub są problemy. Zależy mi na tym aby mój silnik m52b28 dobrze pracował na lpg aha ceny które podałem to cena samego zestawu pod maskę bez montażu. |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 19-02-14, 00:02
|
|
|
bmwmaniak, zdecydowanie zestaw nr 3. Cenowo najlepszy a i sterownik najnowszy technologicznie.
Spalanie i kultura pracy na LPG zależy w powyższych zestawach tylko od wiedzy, umiejętności i chęci gazownika. |
_________________
|
|
|
|
|
bmwmaniak
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 134 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 19-02-14, 14:48
|
|
|
spinaczo, właśnie dltaego ze najnowszy technologicznie to mam wątpliwości czy aby na pewno dobry i sprawdzony. Wiesz gdzie go dostanę ? |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 20-02-14, 08:46
|
|
|
bmwmaniak, dobry i sprawdzony. Sterownik Techa można kupić na drypa.pl ale jak Twój gazownik rozwiąże kwestię homologacji to nie wiem. |
_________________
|
|
|
|
|
kubus86
BMW: e46 325
Imię: jakub
Silnik: 2.5
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 48 Skąd: sandomierz
|
Wysłany: 20-02-14, 19:28
|
|
|
Witam. Jaka instalacje proponujecie do e46 325Ci M54 b25? Myslalem nad BRC bo słyszałem ze najlepsza no i gazowniki polecaja. Powiedzieli mi za BRC z reduktorem MAX 4300 zł lub za
STAGA z wtryskami Hana 3500
Co sodzicie o tych cenach i którą wybrać? Jak spalanie tego silnika w ogóle? |
|
|
|
|
bmwmaniak
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 134 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 20-02-14, 22:48
|
|
|
spinaczo , kwestia homologacji jest rozwiązana bo moje e34 ma gaz wbity w dowodzie od 2001 roku , teraz mam inna butlę jeszcze ważną 3 lata |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 23-02-14, 13:02
|
|
|
kubus86, brałbym Techa 326. Do tego barakudy, hanki albo dragony i jakiś rozsądny reduktor. AcR01 Red mógłby być jak trafisz dobrą sztukę. Omijaj BRC, brzydkie, podjada benzynę i drogie. Twoje auto wymaga strojenia po adaptacjach paliwowych, inaczej nie będzie dobrze jeździło. Mapa korekt od obrotów jest bardzo skomplikowana, weź to pod uwagę szukając gazmena.
bmwmaniak, jeżeli Twój gazownik potrafi założyć staga to potrafi też Techa, bo jest praktycznie identyczny do momentu strojenia w którym to momencie jest od staga prostszy. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez spinaczo 23-02-14, 14:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seniorita
wariatka ;)
BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy Wiek: 102 Dołączyła: 11 Cze 2009 Posty: 5602 Skąd: WZ
|
|
|
|
|
|