Jaka instalacja LPG |
Autor |
Wiadomość |
bmwmaniak
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 134 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 16-08-14, 21:38
|
|
|
wcześniej zakupiłem już wtryski hana 2001 węże, trójniki reduktor acr 01 czerwony, terza kolej na elektronikę i zastanawiam się nad stag isa 2 oraz tech 316. U mnie w okolicy nikt nie kładzie techa, jak wspomniałem koledze o techu to mówił że się n ie bawi w takie wynalazki,
Wtryski miałem zamiar montować na szynach plastikowych tyle że nie da rady na nich zrobić kompensacji bo są na 3 gary a ponoć lepiej wziąć 2 szyny na 4 cylindry i zrobić kompensację mi chodzi po głowie montaż wtrysków na trójnikach tyle że wyjdzie ciut drożej. Jak ty byś to widział? |
|
|
|
|
Marek_Rz
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 Touring
Imię: Marek
Silnik: 1,8
Nadwozie: Touring
Wiek: 40 Dołączył: 20 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-14, 14:01
|
|
|
[ Komentarz dodany przez: ikarus: 21-08-14, 00:32 ]
masz więcej... pozdr
|
Ostatnio zmieniony przez ikarus 21-08-14, 00:38, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
///ADi
Zbieracz Złomu
BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 5282 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
powro01
BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 133 Skąd: KBR
|
Wysłany: 12-09-14, 14:24
|
|
|
Warto instalowac uzywana instalacje lpg ? |
_________________ To te trzy litery które zawróciły w głowie. |
|
|
|
|
lukiz3000
BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 679 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12-09-14, 14:43
|
|
|
powro01, zależy w jakim stanie, z jakim przelotem. |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 15-09-14, 12:55
|
|
|
Zależy jaką Używany Prins to nie to samo co używane waldemary i alaska |
_________________
|
|
|
|
|
powro01
BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 133 Skąd: KBR
|
Wysłany: 15-09-14, 14:17
|
|
|
Szukam jakiegos staga ew. brc, chyba ze polecacie jeszcze cos innego ? |
_________________ To te trzy litery które zawróciły w głowie. |
|
|
|
|
wolpen
BMW: e30 320i & e36 325i
Imię: Arek
Silnik: m20,m50
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 341 Skąd: Łęki Dolne RDE...
|
|
|
|
|
powro01
BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 133 Skąd: KBR
|
Wysłany: 15-09-14, 22:29
|
|
|
nowej do m40 nie chcę montować, bo w planach w przyszłym roku i tak jest swap |
_________________ To te trzy litery które zawróciły w głowie. |
|
|
|
|
butelky
BMW: e36
Nadwozie: Compact
Pomógł: 22 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 874 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 16-09-14, 12:31
|
|
|
Skoro planujesz w przyszłym roku swap to jeździj na benzynie do tego czasu. |
|
|
|
|
Roman93
BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy Wiek: 30 Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 579 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-09-14, 14:24
|
|
|
Dokładnie, nie pakuj się w dodatkowe koszty, albo kup gaz " na śrubkę" za jakieś grosze |
|
|
|
|
DonElton
Liryczny Sadysta
BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 306 Skąd: WGM
|
Wysłany: 29-09-14, 15:49
|
|
|
Hej, orientuje się ktoś z was czy w centralce KME Diego G3 6cyl wersja USA, występuje coś takiego jak limit awaryjnych uruchomień silnika na gazie? wydaje mi się że jest bo nie działa mi ta funkcja mimo że kiedyś śmigało to sprawnie. Da się fizycznie przywrócić tą opcję czy jedynie poprzez interfejs diagnostyczny ?
edit. Znalazłem info na ten temat, i faktycznie istnieje taki licznik awaryjnych uruchomień silnika ( https://kme.eu/media/repository/photo_products/sekwencja/ecu/screenshots/F6-Zaawansowana_PL.PNG ) |
|
|
|
|
Patryk12
BMW: E30, E36
Imię: Patryk
Silnik: M50B25,M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 62 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-06-15, 19:25
|
|
|
Mam takie pytanie, bo przymierzam się do swapu z M40 na M50. Mam zwykłą instalację gazową. Jakbym chciał na razie (dopóki nie dorobię się sekwencji) jeździć na gazie to jakie elementy muszę wymienić? Cały przód czy niekoniecznie? |
|
|
|
|
Anglik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 466 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 09-06-15, 21:42
|
|
|
Patryk12 napisał/a: | Mam takie pytanie, bo przymierzam się do swapu z M40 na M50. Mam zwykłą instalację gazową. Jakbym chciał na razie (dopóki nie dorobię się sekwencji) jeździć na gazie to jakie elementy muszę wymienić? Cały przód czy niekoniecznie? |
Patryk sekwencje możesz kupić używaną na forum często ktoś coś sprzedaje , kupuj sobie na części powoli .. |
|
|
|
|
Patryk12
BMW: E30, E36
Imię: Patryk
Silnik: M50B25,M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 62 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-06-15, 22:18
|
|
|
Tylko problem w tym, że nie znam się na instalacjach i nie wiem co bym musiał dokupić, jakiej marki żeby to wszystko działało :/
Drogo ogólnie wychodzi skompletowanie takiej instalacji? Nie musi być jakaś super nowoczesna - wiadomo |
|
|
|
|
|