stag 4 i wasze opinie? |
Autor |
Wiadomość |
maniek 318
BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 68 Skąd: brańsk
|
Wysłany: 17-05-10, 10:34 stag 4 i wasze opinie?
|
|
|
co sadzicie o stagu 4? ma ktos taka sekwencje? jak sie ona sprawuje? wlasnie mam zamiar załozyc taka instalacje za 2100 zl, do silnika 1.8 na cztery gary, zeby nie robic sobie za duzych kosztow.. |
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 17-05-10, 11:54
|
|
|
co to znaczy stag 4?to jest cos lepszego niz stag 300?bo ja mam wlasnie taka
aha juz wiem,to cos w podobie do stag 300,bazuje na tym,mysle ze to bedzie dobra instalacja
"STAG-4
Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu. Nowoczesna, zaawansowana technologicznie konstrukcja, bazująca na niezawodnej i sprawdzonej wersji STAG-300. Oprogramowanie wyposażone w opcje dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych. Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe do 4 cylindrów, w tym: turbo, system dolotowy bez przepustnicy valvotronic; stosowany np. w BMW, full group, półsekwencyjny i sekwencyjny wtrysk benzyny. Wbudowany emulator wtryskiwaczy benzyny zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-4 współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro." |
|
|
|
|
ppatryk
BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 603 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 17-05-10, 17:46
|
|
|
bardzo dobry sterownik
ale jakie graty do tej instalacji?
dobry zakład?
szukaj dobrego, polecanego przez inny forumowiczów bądź twoich znajomych warsztatu |
|
|
|
|
landrinito
bmw3er
BMW: e36 2.0i
Imię: Artur
Silnik: m50
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 5188 Skąd: z Polski :D
|
Wysłany: 17-05-10, 19:37
|
|
|
ja mam taki sterownik i naprawde jest super ino to tylko sterownik sa jeszcze inne rzeczy ktore graja duza role noi montaz tej instalacji |
_________________
|
|
|
|
|
maniek 318
BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 68 Skąd: brańsk
|
Wysłany: 21-05-10, 22:10
|
|
|
no juz mam gaziora:P reduktor,zawóer gazowy, wielozawór,obudowa -TOMAJETTO, zbiornik w kole poj 53 l, przełącznik G/B i ekektr jednostka sterujaca AC STAG 4, wtryskiwacz gazu VALTEC... tyle mam na swiadectwie homologacji. |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 22-05-10, 15:15
|
|
|
maniek 318 napisał/a: | no juz mam gaziora:P reduktor,zawóer gazowy, wielozawór,obudowa -TOMAJETTO, zbiornik w kole poj 53 l, przełącznik G/B i ekektr jednostka sterujaca AC STAG 4, wtryskiwacz gazu VALTEC... tyle mam na swiadectwie homologacji. |
Tomasetto, a nie tomajetto
Ja mam stag 4 od ponad 8-śmiu miesięcy. Reduktor Tomasetto, wtryski Magit-Jet (lepsze od Valteków. Butla w kole 48L (wchodzi nieco ponad 35L, a więc zgodnie z zaleceniami wypełnienie nie większe jak 80%), przełącznik mam schowany w schowku pod panelem radia i klimatronica, wlew we wlewie. Zapłaciłem 2000 zł. , a było to tak jak wyżej pisałem ponad 8 miesięcy temu
Z instalacji jestem zadowolony. Na trasie spalanie wychodzi mi 8.5L, w mieście 11,5L |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
maniek 318
BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 68 Skąd: brańsk
|
Wysłany: 24-05-10, 12:52
|
|
|
aj lipa no.. zdycha mi po odpaleniu. nie jest tak za kazdym razem, ale wczoraj cztery razy mi sie zdarzylo i dzis raz, wiec mozna sie wkurzyc prawda... przekrecam kluczyk, odpali i jakby sie zadławił,, nie moze wejsc na obroty zaraz gasnie.za kolejnym razem juz zaskoczy. nie wiem od czego tak jest;/ mam ustawione podalanie na benzynie, a po odpowiednim czasie przechodzi na gaz. na benzynie nie ma mowy o jakims szarpaniu czy falowaniu obrotów a tu mnie cos niepokoi..... |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 24-05-10, 15:46
|
|
|
maniek 318 napisał/a: | aj lipa no.. zdycha mi po odpaleniu. nie jest tak za kazdym razem, ale wczoraj cztery razy mi sie zdarzylo i dzis raz, wiec mozna sie wkurzyc prawda... przekrecam kluczyk, odpali i jakby sie zadławił,, nie moze wejsc na obroty zaraz gasnie.za kolejnym razem juz zaskoczy. nie wiem od czego tak jest;/ mam ustawione podalanie na benzynie, a po odpowiednim czasie przechodzi na gaz. na benzynie nie ma mowy o jakims szarpaniu czy falowaniu obrotów a tu mnie cos niepokoi..... |
No to chyba za dobry fachowiec Ci tej instalacji nie montował niestety a jak jest już wyższa temperatura to np. jak zgasisz i odpalisz to jest okey Tylko przy porannym odpalaniu, przed osiągnięciem odpowiedniej temperatury tak się dzieje |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
maniek 318
BMW: E 36 1.8
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 68 Skąd: brańsk
|
Wysłany: 24-05-10, 20:35
|
|
|
nie tylko przy porannym. tak ni stad ni z owąd .. w srodku dnia czy wieczorem sie zdarzylo też. ale tak jak mowie- nie za kazdym razem, tylko z zaskoczenia jakoś.. sobie zgaśnie. dzis tylko raz na szczeście. moze cos sie zapycha..?? |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 24-05-10, 21:13
|
|
|
maniek 318 napisał/a: | nie tylko przy porannym. tak ni stad ni z owąd .. w srodku dnia czy wieczorem sie zdarzylo też. ale tak jak mowie- nie za kazdym razem, tylko z zaskoczenia jakoś.. sobie zgaśnie. dzis tylko raz na szczeście. moze cos sie zapycha..?? |
Słuchaj, to nie jest normalne, że Ci samochód gaśnie. Ja bym na Twoim miejscu już jechał do człowieka, który Ci montował instalację. Nastaw się tylko na to, że będzie pewnie Cię próbował obchodzić na każdy sposób żeby Cię tylko zbyć, że Ty coś masz źle w samochodzie. Na moje oko to coś źle zamontowane musisz mieć, pod nieodpowiednim kontem nawiercenia czy coś tego rodzaju. Nie znam się na tym tak dobrze ale troszkę się dowiadywałem zarówno przed założeniem instalacji do siebie jak i teraz
Jaki problem pojechać do człowieka, który Ci zakładał i powiedzieć, że jest problem |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
gregorx3
BMW: e 36
Imię: grzegorz
Silnik: m 43
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 57 Skąd: tychy
|
Wysłany: 24-05-10, 21:22
|
|
|
Panowie STAG swietna sprawa tylko sprawdzcie sobie te reduktorki tomasetto czy przypadkiem nie maja oznaczenia at 09 bo jak tak to lipa bo one sa tylko do max 90 kucyków beda kłopoty na przyszłosc .co do klopotów z instalacja radze do gazownika podjechac cos przekombinowali na valtekach polatasz co do czeskich magic jet jest duzo reklamacjii napisz dokładne objawy postaram sie pomóc na co patrzec zeby cie nie zbyli ale kolega wspomniał o nawierceniu w złym miejscu i tu ma racje jest wiele czynników które na to wpływaja czy cisnienie jest włascie podcisnienie czy reduktoer sie nie szroni sprawdz jaka ma temoerature jak zgasnie mozna wymieniac opisz co go boli |
|
|
|
|
gregorx3
BMW: e 36
Imię: grzegorz
Silnik: m 43
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 57 Skąd: tychy
|
Wysłany: 24-05-10, 21:24
|
|
|
wybaczcie błedy na szybko pisałem |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 24-05-10, 22:24
|
|
|
gregorx3, tak, Tomasetto jest podobno do 90 koni i tu nie rozumiem monterów jeśli tak jest bo słyszałem, że różnica w tych do 150 koni to 20 zł.
Nie musisz przepraszać za błędy tylko edytuj posty, klikają na edytuj i poprawiając błędy |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
gregorx3
BMW: e 36
Imię: grzegorz
Silnik: m 43
Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 57 Skąd: tychy
|
Wysłany: 25-05-10, 09:56
|
|
|
To prawda ja montuje silniki m 40 i m43 na zavolce n do 150km , i na szynach valteka ja wiem ze zdania sa podzielone ale to prymitywne szyny ale smigaja ,a gazownicy montuja najtansze kity i wkładaja do wszystkiego co lata , ja widziałem tommasetto alaska w silniku v6 chodz to tylko był ford areostar ale za cos takiego powinno byc wygnanie |
|
|
|
|
binta
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B22
Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: 25-05-10, 11:52
|
|
|
gregorx3 napisał/a: | To prawda ja montuje silniki m 40 i m43 na zavolce n do 150km , i na szynach valteka ja wiem ze zdania sa podzielone ale to prymitywne szyny ale smigaja ,a gazownicy montuja najtansze kity i wkładaja do wszystkiego co lata , ja widziałem tommasetto alaska w silniku v6 chodz to tylko był ford areostar ale za cos takiego powinno byc wygnanie |
No dokładnie. Przecież jak ta różnica kosztuje 20 zł. to osoba montująca mówi 2 razy więcej i ją montuje. Osoba montująca jest zadowolona bo zarobiła parę zł. więcej, a klient ma to co powinien mieć. Przecież to powinno być normalne i jasne prawda |
_________________ Sprzedam
Oryginalne radio BMW Reverse. Bardzo ładne |
|
|
|
|
|