wygląd 323, a 325! |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 27-04-08, 01:46 wygląd 323, a 325!
|
|
|
Jak rozróżnić wygląd zewnętrzny silnika M52B25 170KM produkowanego po 95 roku, a wygląd zewnętrzny silnika M50B25 190KM produkowanego do 99roku?
Po 95 r różnią się wyglądem zewnętrznym? Czy są identyczne? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 28-04-08, 09:32
|
|
|
ostatnio widzialem u kolegi w 3.2.8 i powiem ze taki ten kolektor mniejszy taki bardziej smukly no i wogole caly silnik jakis taki maly.....
3.2.3 tez jast prawie takiej samej budowy i zewnetrznej optyki mniejszy....nie wiem czemu ale M50B25 jest bardziej masywny i wizualnie taki potezniejszy....jak dla mnie
323 i 328 po 95 roku powinny miec budowe tych wczesniejszych.....konkretniej to wyglada..... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-04-08, 11:52
|
|
|
Tak jak napisali koledzy w M50 jest kolektor ssący znacznie większy niż w M52.
Druga sprawa to korek wlewu oleju w M50 jest od strony ściany grodziowej, a w M52 od strony vanosa.
M50 mają sterownik Bosha, a M52 Siemensa |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 29-04-08, 12:55
|
|
|
padre napisał/a: | Druga sprawa to korek wlewu oleju w M50 jest od strony ściany grodziowej, a w M52 od strony vanosa. |
Kurde z tym korkiem to lekkie zamieszanie jest! Widziałem w M50 od strony chłodnicy!
Jakiś farmazon! Na bank był to M50! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-04-08, 15:11
|
|
|
Największa różnica to kolektor ssący, a poza tym M52 jest aluminiowy |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 29-04-08, 19:31
|
|
|
lolejko, naprawde nigdy sie nie spotkałem zeby do 99 roku były produkowane ciągle m50, dam sobie głowe uciac ze po 95 roku były tylko m52 i nie było juz m50.
co do wygladu na najłatwiej rozpoznac po ssącym,w m50 jest duzy i taki prosty poziomy jak w TDS natomiast w m52 jest zaokrąglony, mniejszy i schodzi sie ku dołowi.
ta róznice widac od razu, m52 ma aluminiowy blok m50 zeliwny. |
_________________
|
|
|
|
|
|