Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pompki paliwa i filtra paliwa
Autor Wiadomość
koais 
stary wyga


BMW: E30 325s *
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 84
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 368
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-04-08, 06:29   Wymiana pompki paliwa i filtra paliwa

No więc już od dawna czeka mnie wymiana pompy paliwa i tu moje pytanie, czy może trudno jest ją wymienic, jak się do tego zabrac (tzn wiem gdzie się znajduję i mniej więcej jak się ją zamienia) ale jestem laikiem i do niczego się sam jeszcze nie zabierałem :wstyd: a no i przy okazji należało by chyba wymienic filtr paliwa???
_________________
Lubię gdy silnik chodzi - wtedy jest przyjemnie, nie pali dużo; no a napewno mniej ode mnie
s* - tzn szukam
 
 
zbigniew 
Przyjaciel Forum


BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 364
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-04-08, 07:40   

http://www.yeahman.nazwa....topic.php?t=900 :wstydnis:
_________________
moja Beemka...zobacz.. http://www.yeahman.nazwa....wtopic.php?t=61 RINGI ANGEL EYES XENON

Sprawdz czy czegos nie potrzebujesz... http://www.mbpartner.com.pl
Sprzedam >
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 28-04-08, 10:30   

koais, ja bawiłem się tym w sobote (nie wymieniałem co prawda, ale wyciągałem)i skoro ja sobie z tym poradziłem to też dasz rade :ok:

Najpierw zdejmujesz kanape, odkręcasz pokrywe (tą większą). jak zdejmiesz to musisz odłączyć przewody od elektryki i jeden przewód paliwa (troche Ci go wyciekńie) - ten co jest podłączony do takiego metalowego kolanka.

Potem odkecasz 4 nakretki (innych nie ma), i po odkecemiu powoli wyciągasz pływak.

A teraz bierzesz młotek i śrubokręt bo żeby wyciągnąć samą pompe, musisz ten cały "perścień" ruszyć (tak jak srube - w prawo). Jak poczujesz ze pusciło przekrecasz lekko i powoli wyviągasz całą pompe wraz z filtrem.
Co do samej pompy to tylko widziałem co tam sie robi. Odpinasz kabelki, wyciągasz z prowadnicy tą całą puszke, i wpinasz kolejną (powinna być razem z filtrem),
Jeśli kupiłeś nieoryginaln a (ja niestey tak musiałem) szykuj się na problemy. Filtr dali taki, że ni wafla nie przejdzie przez otwór. w dodatku nie trzyma pionu na prowadnicy (na trytytki jest dociśnieta a i tak jest pod skosem :niepasi: )

Jak już się uporasz to pamiętaj po włożeniu ten pierścień mocno dokręcić (młotek może sie przydać). i zapamiętaj pozycje tego kolanka bo musi być w tym samymy miejscu. A potem już tylkoe poskręcać i popodłączać wszystko.

Koniec wykładu :haha:
_________________
E30 forever
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15