Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vmasher
05-07-10, 18:01
jak wyregulować gaz
Autor Wiadomość
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 21-02-11, 10:13   

obroty niee to nie wina dlugosci!! a na benzynie nie faluje ci ?? chodzi nawet o falowanie 50 obr/min? ja bym na poczatek obstawil silniczek krokowy wolych obrotow, jak nie to to mieszanka gazowa za uboga !! badz jeszcze lewe powietrze
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
jok211 



BMW: E-46 328i
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 104
Skąd: WKZ
Wysłany: 21-02-11, 11:01   

Na benzynie jest OK,wiec to nie krokowiec lewe powietrze też odpada,mieszanke gazu właśnie przy tej wizycie mi ustawiali jest trosze lepiej niż było ale problem pozostał w mieście gdzie często się przyśpiesza i hamuje jeździ się okropnie.PS.Jak zgaśnie to wiadomo,ale jak zaczyna falować obroty schodza praktycznie do zera,kołyska do 1000 i tak kilka razy zanim się unormuje.ogólnie lipka a szkoda bo tanio się jeździ :P ;)
_________________

 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 22-02-11, 00:26   

"Dupa tam Panie Paździoch ;) "

Faluje bo Twoje wtryski to totalne dno a Panowie dobrze wiedzą, że po montażu Hany będą mieli spokój. Dla ubawienia Dziatwy kazałbym im podłączyć Hany na tej samej długości wężykach co Valteki i wkleić wyniki na forum....

Valtekom może pomóc tylko zestaw naprawczy (7,50zł :lol: ) plus kalibracja plus korekty na każdym wtrysku osobno.... objedziesz max 3 tysiące km i problem wróci.

Pzdr
_________________
 
 
 
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 22-02-11, 09:27   

ja mam na valtekach ok 130.000km i nic sie nie dzieje !! filtry wym co 10000km ... hana czyj to wyrob
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 22-02-11, 12:18   

Hana jest Koreańska. Znam auta które przelatały po 300tysi na Valteku, o niczym to nie świadczy. Jedyne co z tego możemy wywnioskować to że użytkownik miał niskie wymagania. Przy jakiej temperaturze przełączasz na LPG? Czy w mrozy -15 wtryski działają Ci prawidłowo na krótkich dystansach? Jak auto zachowuje się zaraz po przełączeniu na gaz?
_________________
 
 
 
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 22-02-11, 16:43   

mam na gazie 2 auta nie bmw . dwie audi jedna na stagu 300 i valtekach 2 fure na landirenzo omegas'ie , staga mam ustawionego na 15*c przelaczenie i w mrozy nie zauwazam zadnej ale to zadnej roznicy i nigdy nic z nia sie nie dzialo! nie wplywa to ani na reduktor ani na listwe ! filtry wymieniam czesto zdarza sie ze nie przejezdzja 8000km. omegas mam wywalony czujnik i w wakacje nie uzywam benzyny chyba ze sporadycznie a w ziime 3-4 minuty po odpaleniu klikam na gaz !
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 23-02-11, 00:55   

Sam widzisz różnice ;)

Masz ustawioną opcję rozgrzewania wtryskiwaczy?

To jest tylko Twój przypadek przeciwko np takiemu:

E36 Alexy na Diego G3 >> nie znosi zimy, faluje, gaśnie itp dopóki zimna :)

Nic w ten sposób nie udowodnimy dlatego dajmy już Sobie siana :)

Potrzeba screenów, plików osc itp żeby potwierdzić teorie ;)

Pzdr :7:
_________________
 
 
 
Sidriel 
Nowy User - Witamy ;)


BMW: 320i
Imię: Krzysiek
Silnik: M50B20S2
Nadwozie: Coupe
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-11, 11:00   

jok211 napisał/a:
Na benzynie jest OK,wiec to nie krokowiec lewe powietrze też odpada,mieszanke gazu właśnie przy tej wizycie mi ustawiali jest trosze lepiej niż było ale problem pozostał w mieście gdzie często się przyśpiesza i hamuje jeździ się okropnie.PS.Jak zgaśnie to wiadomo,ale jak zaczyna falować obroty schodza praktycznie do zera,kołyska do 1000 i tak kilka razy zanim się unormuje.ogólnie lipka a szkoda bo tanio się jeździ :P ;)


Kolego miałem podobny problem na silniku M50B20 podczas jazdy ok, a na wolnych obrotach hustawka i przygasanie, czasem gasł podczas zejścia z obrotów + hamowanie i skręt (czyli zwiększone obciążenie silnika).

Konf. instalacji to: 2 listwy Valeteka po 3 wtryski, wężyki z 25 cm :/ reduktor KME Silver + KME Diego :no:

Problem leżał w zestrojeniu całej instalacji i jej stanie technicznym.

Po pierwsze, dysze były dość spore bo 2,4mm przez co przy 1,0 - 1,1 Bar przy prawidłowym ustawieniu mapy komp. silnika skracał czas trysku poniżej możliwości Valteków. Czas trysku wtedy wynosił około 2,9-3,0ms, a moje Valteki (co dokładnie sprawdziłem podczas kalibracji) stabilnie pracowały powyżej 3,7ms. W efekcie trzeba było mocno wzbogacić (na mapie gazu) sektor biegu jałowego. Trzeba jednak uważać na wartości graniczne i niestabilną pracę wtryskiwaczy - która powoduje huśtawki obrotów.

Druga sprawa to stan techniczny reduktora i wtrysków. Reduktor jak się okazało był mocno brudny i przytkany, membrany popękane. A szpilka która odpowiedzialna jest za regulacje ciśnienia gazu (w KME Silver) zacierała się, powodując niechciane skoki ciśnienia.

Definitywnie pomogła wymiana reduktora oraz wtrysków (pojedyncze) na MagicJet :ok: + skrócenie węży + porządna regulacja mapy gazu i dobór wielkości dysz co zajęło mi trochę czasu :D

A! Jeszcze jedna ważna rzecz. Sprawdź masz podłączone ogrzewanie reduktora? Jest wpięte równolegle z nagrzewnicą? Czy może szeregowo w obwód ogrzewania przepustnicy?

Ta druga opcja to nie najlepsze rozwiązanie, daje słabsze ogrzewanie reduktora. A niekiedy jak jest rozgrzany silnik, może zostać w całości odcięte!
_________________
Never Enough
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15