Awaryjnosc 1.8IS ??? |
Autor |
Wiadomość |
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-08, 20:20 Awaryjnosc 1.8IS ???
|
|
|
z racji tego ze moj poczciwy M40 umiera chcialem sie dowiedziec jak wyglada sprawa awaryjnosci silnika M44. czy sa jakies typowe przypadlosci lub na co trzeba uważac szczególnie. z gory dzieki za odpowiedz |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 07-05-08, 20:30
|
|
|
w M44 jedyna wada jaka jest to chyba tylko taka ze nie jest tak prosto go chipowac!
a pozatym to widze same plusy w porównaniu do poprzednich wersji silnikowych is-a
ale wiesz jak chcesz zrobic przeszczep na m44 to sie troszke natrudzisz..... ale ogolnie polecam! |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
ac_schnitzer
M54B25TU
BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 470 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-05-08, 20:30
|
|
|
rafal-LUBIN, ja mam m42, wymieniam olej, filtry i jezdze |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-08, 20:32
|
|
|
a czym sie rozni M44 od M42??? I jakie sa różnice przy swapowaniu??? |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 07-05-08, 20:36
|
|
|
no roznica w swapowaniu jest taka ze cały osprzet silnika musisz miec z m44 i najgorsze kompa musisz tez miec z m44 bo M44 ma EWS i zeby silnik odpalił musisz kompa wymienic na tego z m44!
a roznia sie budowa, osiagami nieznacznie, przepływomierz jest o niebo lepszy, i silniczek krokowy masz na wierzchu! |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
|
|
|
|
ac_schnitzer
M54B25TU
BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 470 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-05-08, 22:26
|
|
|
pierwszy m44 drugi link to m42
ogolnie jak chcesz zakladac to obojetnei co wezmiesz, czy m42 czy m44 mocy maja tyle samo.
EWS - z tego co kojarze to immobiliser, choc moge sie mylic
2 link - koels sprzedaje komplet na swapa za 1500zl, hmm cos strasznei tanio, ja za sam silnik dlaem 1700zl bez osprzetu..
no ale skoro ma go w aucie, to podjedz, zmierz cisnienie, przejedz sie i zdecyduj czy kupic czy nie |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-08, 22:57
|
|
|
jest troche na allegro i ceny chodza od 1500-2000zl. Za 2000zl jest kompletny M44 z 97roku takze za M42 ktory zapewne jest z okolic 92-94 to chyba dobra cena.Jutro zadzwonie do goscia i zobacze co mi powie bo jechac w ciemno to mi sie nie usmiecha bo mam do niego 350km |
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 08-05-08, 09:19
|
|
|
Uwaga na silniki, które leżą tak sobie na ziemi i czekają na potencjalnego nabywcę.
Silnik kupuje się z pewnej ręki, z pewnego źródła i taki który jest jeszcze w aucie.
Na krótko podłączać silnik aby sprawdzić ? - średnio to widzę.
No chyba, że przysłowiowy "kot w worku" czyli z cyklu - Bierz Pan silnik - stan igła, prawie nie jeżdzony w swoim życiu... a ja dam gwarancję 1 miesiąc.. a po 2 miesiącach będziesz miał do robienia dół albo czapke.
No chyba, że wolisz sobie dotknąć silnik i to wystarczy, żeby podjąć decyzję o jego zakupie.
Kupno silnika to nie kupienie loda w kawiarni - gdzie nie zasmakuje Ci i go wywalisz do śmietnika i kupisz co innego. |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
ac_schnitzer
M54B25TU
BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 470 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-05-08, 11:53
|
|
|
Hubabuba, dokaldnie jak piszesz, ale 2 link z allegro jest dobra opcja za m42, koles ma go w aucie i mozna go sprawdzic przed kupnem, wiec nei kabinowal bym z m44 tylko bral m42 do sprawdzenia |
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 08-05-08, 12:11
|
|
|
Jeżeli jest na samochodzie to owszem, najlepszy sposób żeby sprawdzić i wsłuchać się. Mając przy tym na uwadze :
1. od 2500 - 3000 obrotów *wsłuchać się, czy nie dzwoni rozrząd, wiadomo że tam jest łańcuch. jak dzwoni --- wymiana rozrządu - oryginał ok. bagatela 1200 zł
2. Czy nie rzęzi i lekko nie klepie - wymiana hydrauliki jest tańsza od 24v ale droższa od m40, z racji faktu, że IS to 2 wałki - 16v.
3. Czy nie ma efektu turbo (albo ETA) czyli tzw. dziury... że silnik kręci się do 3000 tyś. później nie kręci się - jest przepaść i od 4000 tyś. znowu się kręci. A tego 1000 tyś. obrotów wogóle nie ma.
to tak z grubsza... takie krotkie info jakby kolega się zdecydował, że kupi jakiś silnik z allegro |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-05-08, 14:36
|
|
|
Ja tak samo zmieniam olej i filtry i jeżdżę. polecam M44, poprawiono w nim wszystkie choroby wieku dziecięcego m 42 i z uwagi ze jest to 1,9l a nie i 1,8 jest nieco mniej wysilony .
Jak kupować silnik to tylko z samochodu w którym on wciąż jest.
O samej przekładce był już tema to i jak |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-08, 15:17
|
|
|
ugadalem sie z jednym z gosci z allegro. silnik bedzie czekal na mnie w aucie i jak bedzie mi pasowal to wyciagna mi go na miejscu. cena za silnik m40 z kolektorami, kompem i wiazka to 1500zl...mysle ze dobra. dzieki chlopaki za rady.pozdro |
|
|
|
|
ac_schnitzer
M54B25TU
BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 470 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-05-08, 17:53
|
|
|
rafal-LUBIN, ale przeciez szukales m42 lub m44 a ty nadle m40 kupujesz? |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
|