Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaryjnosc 1.8IS ???
Autor Wiadomość
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-08, 20:20   Awaryjnosc 1.8IS ???

z racji tego ze moj poczciwy M40 umiera chcialem sie dowiedziec jak wyglada sprawa awaryjnosci silnika M44. czy sa jakies typowe przypadlosci lub na co trzeba uważac szczególnie. z gory dzieki za odpowiedz
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 07-05-08, 20:30   

w M44 jedyna wada jaka jest to chyba tylko taka ze nie jest tak prosto go chipowac! :D
a pozatym to widze same plusy w porównaniu do poprzednich wersji silnikowych is-a
ale wiesz jak chcesz zrobic przeszczep na m44 to sie troszke natrudzisz..... ale ogolnie polecam!
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-05-08, 20:30   

rafal-LUBIN, ja mam m42, wymieniam olej, filtry i jezdze ;)
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-08, 20:32   

a czym sie rozni M44 od M42??? I jakie sa różnice przy swapowaniu???
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 07-05-08, 20:36   

no roznica w swapowaniu jest taka ze cały osprzet silnika musisz miec z m44 i najgorsze kompa musisz tez miec z m44 bo M44 ma EWS i zeby silnik odpalił musisz kompa wymienic na tego z m44!
a roznia sie budowa, osiagami nieznacznie, przepływomierz jest o niebo lepszy, i silniczek krokowy masz na wierzchu!
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-08, 20:46   

czyli jak dobrze rozumiem, jezeli kupie M44 z komputrerm,wiazka i calym osprzetem, doloze skrzynie z M40 to bedzie to jezdzic czy jeszcze jakas magia???PS. co to jest EWS??? :oczy:
i co myslicie o tym:
http://www.allegro.pl/ite...ym_stanie_.html
a to jest M42 czy M44???: http://www.allegro.pl/ite...8_is_140ps.html
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-05-08, 22:26   

pierwszy m44 drugi link to m42

ogolnie jak chcesz zakladac to obojetnei co wezmiesz, czy m42 czy m44 mocy maja tyle samo.

EWS - z tego co kojarze to immobiliser, choc moge sie mylic

2 link - koels sprzedaje komplet na swapa za 1500zl, hmm cos strasznei tanio, ja za sam silnik dlaem 1700zl bez osprzetu..

no ale skoro ma go w aucie, to podjedz, zmierz cisnienie, przejedz sie i zdecyduj czy kupic czy nie ;)
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-08, 22:57   

jest troche na allegro i ceny chodza od 1500-2000zl. Za 2000zl jest kompletny M44 z 97roku takze za M42 ktory zapewne jest z okolic 92-94 to chyba dobra cena.Jutro zadzwonie do goscia i zobacze co mi powie bo jechac w ciemno to mi sie nie usmiecha bo mam do niego 350km :(
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 08-05-08, 09:19   

Uwaga na silniki, które leżą tak sobie na ziemi i czekają na potencjalnego nabywcę.
Silnik kupuje się z pewnej ręki, z pewnego źródła i taki który jest jeszcze w aucie.

Na krótko podłączać silnik aby sprawdzić ? - średnio to widzę.

No chyba, że przysłowiowy "kot w worku" czyli z cyklu - Bierz Pan silnik - stan igła, prawie nie jeżdzony w swoim życiu... a ja dam gwarancję 1 miesiąc.. a po 2 miesiącach będziesz miał do robienia dół albo czapke.

No chyba, że wolisz sobie dotknąć silnik i to wystarczy, żeby podjąć decyzję o jego zakupie.

Kupno silnika to nie kupienie loda w kawiarni - gdzie nie zasmakuje Ci i go wywalisz do śmietnika i kupisz co innego.
_________________
built not bought
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-05-08, 11:53   

Hubabuba, dokaldnie jak piszesz, ale 2 link z allegro jest dobra opcja za m42, koles ma go w aucie i mozna go sprawdzic przed kupnem, wiec nei kabinowal bym z m44 tylko bral m42 do sprawdzenia
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 08-05-08, 12:11   

Jeżeli jest na samochodzie to owszem, najlepszy sposób żeby sprawdzić i wsłuchać się. Mając przy tym na uwadze :

1. od 2500 - 3000 obrotów *wsłuchać się, czy nie dzwoni rozrząd, wiadomo że tam jest łańcuch. jak dzwoni --- wymiana rozrządu - oryginał ok. bagatela 1200 zł

2. Czy nie rzęzi i lekko nie klepie - wymiana hydrauliki jest tańsza od 24v ale droższa od m40, z racji faktu, że IS to 2 wałki - 16v.

3. Czy nie ma efektu turbo (albo ETA) czyli tzw. dziury... że silnik kręci się do 3000 tyś. później nie kręci się - jest przepaść i od 4000 tyś. znowu się kręci. A tego 1000 tyś. obrotów wogóle nie ma.

to tak z grubsza... takie krotkie info jakby kolega się zdecydował, że kupi jakiś silnik z allegro :)
_________________
built not bought
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-05-08, 14:36   

Ja tak samo zmieniam olej i filtry i jeżdżę. polecam M44, poprawiono w nim wszystkie choroby wieku dziecięcego m 42 i z uwagi ze jest to 1,9l a nie i 1,8 jest nieco mniej wysilony :D .

Jak kupować silnik to tylko z samochodu w którym on wciąż jest.

O samej przekładce był już tema to i jak ;)
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-08, 15:17   

ugadalem sie z jednym z gosci z allegro. silnik bedzie czekal na mnie w aucie i jak bedzie mi pasowal to wyciagna mi go na miejscu. cena za silnik m40 z kolektorami, kompem i wiazka to 1500zl...mysle ze dobra. dzieki chlopaki za rady.pozdro
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-05-08, 17:53   

rafal-LUBIN, ale przeciez szukales m42 lub m44 ?? a ty nadle m40 kupujesz?
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 08-05-08, 21:06   

Jak zmieniasz motor to bierz coś mocniejszego! Swap z M40 na M44 najprościej ponoć jest to zrobić! Silnik, wiązka i komp!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15