Przesunięty przez: yeahman 27-08-10, 10:34 |
Zawieszenia sportowe |
Autor |
Wiadomość |
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 10-05-08, 09:23
|
|
|
Muszę się pochwalić, że wczoraj zakupiłem Bilsteiny B6 ale do M3 więc i sprężyna inna wymiarem, w tym wypadku Eibach.
W przyszłym tygodniu zakładam, także postaram się opisać jak się jeździ.
Niestety moje przednie AC Schnitzer już nie pasują dlatego będą na sprzedaż (to tak w ramach ciekawostki ) |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 10-05-08, 13:11
|
|
|
ja mam zawieche AC Schnitzer i powiem wam ze na poczatku to w zyciu takim sztywnym autem nie jezdziłem! ale teraz moge powiedziec ze to jest lux zawiecha! w zakrety wchodzi sie z duzą szybkoscia pieknie! heh... pamietam jak kiedys dopadłem ojca słuzbowe seicento i jak sie jedzie do mnie to jest taki dosc ostry łuk beta tam 120km/h wchodze elegancko wiec pomyslałem a spróbuje jak sie fiatem wejdzie.... kurde miałem 100km/h wchodze a tu prawa strona auta w gorze taka panika odrazu na heble opadło zatrzymałem sie na chwile i sobie powiedziałem nigdy wiecej z taka predkoscia innym samochodem niz BMW!
a wracajac do zawiechy to mam sprezyny białem ACS i amorki rózowe KW!!!
jak auto stoi mozna w galerii zobaczyc! |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 10-05-08, 16:06
|
|
|
więć nie twoja twardość nie wynika tylko ze sprężyn, ale dodatkowo amorki mają twardą charakterystykę |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 04-11-08, 08:35
|
|
|
Zawieszenie gwintowane TA TEchnics
Na pełnym obniżeniu jazda jest i niska i nawet komfortowa. Po podniesieniu zawias robi się sztywniejszy, ale wiadomo podnosi się na zimę to do tego dochodzi opona z większym profilem i się to wyrównóje
W zakrętach jest sztywno i czuje się samochód. Obniżenie jakieś -80 do chyba +30
Teraz na najwyższym ustawieniu w cabrio mam i jest Koza straszna |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
mkolosa
BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 21 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-11-08, 20:58
|
|
|
najtwardsze zawieszenie jakim jezdzilem bylo w 323 hehe, dla kumpla zawiesilo sie ponad tydzien temu, cos co zdarza sie czasem zima, ze za zadne chiny nie ruszysz tego, jak zaspawane, ale sie tym jezdzi auto wogole sie nie wychyla
za to mialem strach w oczach wjezdzajac na wiadukt w granicach 120 gdy auto nagle wybilo do gory na laczeniu nowego asfaltu z starym, myslalem ze amorki wyjda maska, ale jak to sie mowi glupi ma szczescie |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Shu
BMW: E36 328i Individual
Wiek: 48 Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-01-10, 16:56
|
|
|
każdy pisze co innego więc napiszę na czym mi zależy: auto ma być obniżone, ale bez przesady, ma być w miarę miękkie ale z małym skokiem tak aby gumy (8,5J i 10J) nie tarły o nadkola na chopach; jakie springi i amory a może jednak gwint z regulacją twardości? |
_________________ klub bmw szczecin
nisko szeroko gładko - german style
"chcesz dogonić BMW? kup BMW" - Shu
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=3899 |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-01-10, 18:49
|
|
|
polecam gwint FK wersja AK lekko ponad 1000zł
tawardszy od TAT i swietnie się jeździ |
_________________
|
|
|
|
|
|