Jak zaklepać ranty wewnętrzne błotników tylnych E36 Touring? |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
W JEDNOŚCI SIŁA
BMW: e36 320i 91'
Imię: artur
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 737 Skąd: BMWklubElbląg
|
Wysłany: 05-08-10, 07:22
|
|
|
gdzieś na yt jest jak japoniec kawalkiem rury plus opalarka podwija ranty bez zdejmowania kół-nie uszkadzając lakieru(niestety nie znam angielskiego okreslenia tego zabiegu i nie moge znalezc filmiku) |
_________________ NIE ZAPIE....LAJ TAK-BO NAS ZABIJESZ!!!
|
|
|
|
|
SYLWEK E36
BMW: e36
Imię: sylwek
Silnik: m52b28
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 117 Skąd: okolice częstochowy
|
Wysłany: 05-08-10, 08:16
|
|
|
robie takie rzeczy i uwierzcie mi że delikatne (ale to naprawde delikatne) rozciągnięcie bmw z tyłu może się udać bez pęknięcia lakieru ale przy większym poszerzeniu nie ma takiej opcji. Tylnie nadkola w BMW są jak w czołgu , kilka blach do kupy więc nie ma mowy o większym rozciągnięciu maszynką bez uszkodzenia lakieru. darth talil, piszesz o japońcu i zapewne w japońskim aucie którego nie ma co porównywać z niemiecką siłą |
_________________ www.rwd-klub.pl |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-08-10, 10:33
|
|
|
cichondo, przestawil ale jeszcze nie pomalowalem
SYLWEK E36, zgadzam sie ze jest gruba blacha ale naprawde ja potrzebuje tylko ten wew rant spłaszczyć z zew nie chce poszerzac. przydaloby sie czym przytrzymac blotnik z zew a od srodka rozprasowac ten rant. jakis czas klepalem koledze w touringu na szybko jeden rant i to mlotkiem i z zewnatrz nic sie nie stalo. lakier popekal troche od srodka ale po zabezpieczeniu jest ok. u mnie chcialbym zrobic to lepiej i moze rzeczywiscie ta maszynka zrobie to w miare rowno bo mlotkiem to sie raz trafi a raz nie |
_________________ ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
|
|
|
|
|
menl
BMW: 666
Pomógł: 37 razy Wiek: 110 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 2004 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 05-08-10, 11:33
|
|
|
Dominik, znam dwoch kolesi z okolic Warszawy co maja maszynki, jeden z Ozarowa Mazowieckiego, drugi z Grojca. Niestety pierwszego napewno nie polece nawet wrogowi , z drugim natomiast nie najlepiej zyje
ps. Obaj siedza czasami na Syndykacie. |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-08-10, 11:47
|
|
|
menel, no rozumiem ja najlepiej bym chcial od kogos pozyczyc ew zrobic u kogos na miejscu zeby miec pod kontrola szerokosc ale jeszcze mam pomysl zeby opony przednie dac na tyl 225/45 by bylo a na przod kupic 205/50. Czy to jest dobry pomysl? |
_________________ ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
|
|
|
|
|
menl
BMW: 666
Pomógł: 37 razy Wiek: 110 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 2004 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 05-08-10, 12:07
|
|
|
Od razu tak mowilem A tylne 245/40 sprzedasz na allegro.
Przy zestawie 205/50 (przod) i 225/45 (tyl) bedzie roznica wysokosci tylko 1.3mm
Przy 215/45 i 225/45 roznica 4.5mm |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
menl
BMW: 666
Pomógł: 37 razy Wiek: 110 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 2004 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 05-08-10, 13:28
|
|
|
Roznica przy 205/45 (przod) a 225/45 (tyl) wynosi 9mm. |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
menl
BMW: 666
Pomógł: 37 razy Wiek: 110 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 2004 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 05-08-10, 17:29
|
|
|
A tego nie wiem
Ja bym bral 215/45 z lepszym bieznikiem niz Twoje 225/45, wiec wyrowna sie troche roznica wysokosci. |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-08-10, 17:50
|
|
|
no ale 4 to nie bede zmienial....
juz nie wiem sam co wybrac.... |
_________________ ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
|
|
|
|
|
menl
BMW: 666
Pomógł: 37 razy Wiek: 110 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 2004 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 05-08-10, 23:55
|
|
|
Ale dlaczego masz 4szt zmieniac ? Masz podobno 2szt 225/45 na przodzie, dasz je na tyl i szukaj 2szt 215/45 na przod. Swoje tylne 245/40 wystawisz na allegro i w pare tygodni sie sprzedadza. |
|
|
|
|
DominikE36
BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 348 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
menl
BMW: 666
Pomógł: 37 razy Wiek: 110 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 2004 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 06-08-10, 12:07
|
|
|
Bo troche wiecej "miesa" maja wiec wiecej wygody dla ciebie ( biorac pod uwage w obu profil 45 ). |
|
|
|
|
KOSA25
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 coupe
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 06-08-10, 13:10
|
|
|
też miałem ten sam problem co ty , i jeżeli chcesz tylko delikatnie podgiąć ranty to ja zrobilem w nastepujący sposób. bierzaesz młotek blacharski,opalarkę, samochód na podnośnik. Opalarką dobrze nagrzewasz ranty co chcesz zaklepac a następnie klepiesz tym młotkiem i spowrotem nagrzewasz i znow klepiesz(trochę monotonne ale u mnie wyszło ) Następnie podmalujesz sobie czymś te ranciki żeby ci rdza nie wychodziła. |
|
|
|
|
|